Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 3 април 2009 г.

Съвременни нрави: ВИП-либийката Кристияна от VIP Brother прави печеливш бизнес от... нещастията си!

Гледате ли "шоуто на хилядолетието" VIP Brother, онова, в което "звезди" са самият Азис, Софка, Тошко на баща му и на дядо му, Кошлуков, Део дето се вре навсякъде и... кой ли още беше там?! Тия бе, дето се преструват най-усърдно и лицемерно всяка вечер колко са милостиви, жалостиви, загрижени за "ония там, бедните, горките сирачета и прочие": надминаха по наглост даже самата Масларова, която иначе си е шампион по коравосърдечие и гьонтапигьозлък. За малко да забравя президента Гоце, който също е крайно жалостив и състрадателен към "нещастията на хората", е, вярно де, пушката му струва само некакви си там 50 000 лева, ала он, човечецот, си арен и убав!

Та в туй шоу, връх на подигравката със самата идея за благотворителност - всичко у нас трябва да бъде без остатък опошлено, освернено и извратено! - станало си не знам какво и що си и пр., понеже аз не го гледам: някак си ми става тъжно за окаяната и така ощетена човешка природа като го налучкам случайно при смяната на каналите. Та има там, в туй шоу, една вип-персона, зовяща се Кристяна, ако не греша, която се прочу... знаете с какво де, да не се повтарям. Та тая същата сега вече е ВИП-персона и прави всякакви опити с жалкото си мъжле да осребри така ненадейно сполетялата я слава: неслучайно поетът го е казал туй нашенско "Пази Боже сляпо да прогледа!". Та в тази връзка попаднах в нета на един любопитен разговор в Свежо.нет (по повод на една публикация), който ви привеждам, та да се позамислите връз някои неща, които иначе едва ли ще усетите (мнозина от нас българите, за жалост, се славят с дебелокожието си!):

Истината рече: Онзи псевдо-вип Тошко Африкански се държеше с нея безобразно. Гледах го във VBOX-a. Срам и резил за този глезеник на съдбата. Смела и достойна жена! Възхищавам се на нейната смелост и хъс.

Lissa_waw рече: Нагла лъжкиня, която още не е излязла от ролята си. Кристияна НИКОГА НЕ Е БИЛА В ЛИБИЙСКИ ЗАТВОР 8 ГОДИНИ. Бяха в полицейски следствен участък, а в затвора Джудейда прекараха в луксозна килия специално обзаведена за тях. Останалото време си живуркаха в една вила в Тажура, с охрана и обслужващ персонал и непрекъснато обикаляха Триполи с дипломатическият джип на българското посолство, който караше Здравко. Същият излежа 4 г. в затвора за криминални престъпления, след което беше назначен на длъжност градинар - на циментеният тротоар на българското посолство със 700 евро месечна заплата. Същият в продължение на години манипулираше по телефона от българското посолство българското общество, естествено за негова сметка. Тези двамата в Либия никога не са били семейство, а Соломон Паси им донесе при посещението си изготвени документи в България за брак. Къде изчезна майката на Кристияна, която устройваше протести пред посолството? Защо от всичките пет сестри точно тази определяте за смела и достойна жена? Защо тя е по-по-най?

Lissa_waw рече: Защо? Нали точно тя и Нася Ненова направиха признания, а другите сестри не са, но тях не смятате за смели и достойни? Не им се възхищавате и не питате, а къде са те сега? Мен ме е гнус от тази жена, която не пропусна да покаже истинския си облик с обръщането на чашите. И никак не е случайно, че точно Тодор й задаваше неудобни въпроси. Явно поназнайва повече от другите, които й се възхищават. Подобна наглост може само тази. Добре, че излезе от къщата, че кой знае още колко много излагация щеше да има, такава, каквато само ние, дето я знаем от Либия и сме я виждали. Как нагло и безпардонно се усмихва хитрата кума Лиса в очакване да се обади Надежда Михайлова, че да й предаде урок по наглост и дипломация, но не би. Тая велика жена изигра главна роля в далаверата на века.

Истината рече: 1.Нагла лъжкиня - емоционален и неверен отговор 2. НИКОГА НЕ Е БИЛА В ЛИБИЙСКИ ЗАТВОР 8 ГОДИНИ - Лъжа 3.Другите сестри не са, но тях не смятате за смели и достойни - Лъжа! Напротив! Всички са смели и достойни! Няколко изречени лъжи на ден не са полезни нито за здравето, нито за доброто на света. "Особен акцент Вълчева поставя на електрошоковете и на един от надзирателите, който тя нарича Кучето. Той е поставял до ухото й касетофон, от чийто запис е чувала как другите медицински сестри я обвиняват, а след това в разстояние на няколко часа четири пъти е била разтърсвана от електрошокове. "Гънех се като червей, усещаше се миризмата на изгорена плът. Бе невъзможно да плача или да се моля. Бях се превърнала в кълбо от страх и инстинктивни рефлекси. За да плачеш трябва да можеш да мислиш. Аз вече нямах мозък."" Няма да споря с теб! Само искам да уточня, че истината никога не може да бъде видяна в кристалната си форма. Самият факт, че се изказваш толкова неподготвена показва някаква скрита злоба и омраза, която аз не толерирам в никакви форми. Успех и късмет! Приятели, но не в тази тематика.

Lissa_waw рече: Истино, аз съм била в Либия, а не тия, чийто сайтове и тиражирани лъжи ми предлагаш. Аз пътувах в един самолет за Бенгази на 13 май 1991 г. и видях коя софийска държавна "Волга" на БКП я докара на летището и кой точно я изпрати. Същият, който по онова време беше първи секретар на БКП в София, а впоследствие в Плевен. Същият, който беше гарант на кредитните милионери в Северна България, а в последствие беше министър на МВР. Знаеш го, знае го целият български народ, ако ти си бил малък и си нормален, когото досиетата не го интересуват - то си е твой проблем.

Истино, не ти, и не тия от сайтовете, които ми цитираш бяха в Либия, а аз. И не те, а аз съм виждала и знам кой къде беше с кого, и как. И не само аз. Знаят го всички българи, които бяха, а някои все още са там. Ако те интересува нещо друго освен това, което вече е тиражирано в медиите - питай. На твое разположение съм и на всеки, който истината го вълнува. Ако се страхуваш можем да пренесем разговора на друго място. С уважение!

Истино, можеш ли да ми отговориш на следните въпроси: - какво стана с обещаният отчет на министър Калфин за всяка похарчена стотинка по т.нар. "Дело на медиците"? Защо не се случи? - Какво стана с разпита на сестрите и заведеното дело срещу т.нар. "Дело на мъчителите", въпреки заявеното желание на полковник Джума да се яви пред българският съд? - Защо точно смелата българка не се яви на разпит пред Френската парламентарна комисия, а вместо това скача с бънджи въже? - Защо най-смелата, с писмените си признания е все в обектива на камерите, а ония, които нищо не са признали стоят скромно пренебрегнати встрани? Имам още много въпроси, но отговори ми на тези и ще продължим, защото за мен е ясно, че си един от всичките наивни изманипуларани българи, чийто пари заминаха в Неизвестното, но за сметка на това пък емоциите им са видни. Ей я на в Нова на Кафе при Гала, погледай я, послушай внимателно и пак кажи.

Истино, не бъркай истината със Злоба и Омраза, защото това ми прилича на "Сестра ти е курва, а ти иди доказвай, че имаш брат". Не злоба и омраза, а уважение към Истината и фактологията диктуват въпросите и отговорите ми. Милиардите на България заминаха безвъзвратно, но нима не искаш да знаеш защо, как и от кого? Защо? Благодаря за корекният тон. Поздрави. И все пак, опитай се да се ориентираш - Боже, толкова елементарни и плоски номера Ви пробутваха и само незнанието и чувствителността Ви помагат да вярвате във всичко, което се тиражира в медиите. Ами ако някой ден видиш фотография на същата на плажа в Триполи, когато ти мислеше, че е в затвора? Ами ако я видиш да пазарува с парите на българските данъкоплатци в "Махари" с пълна каруца, когато в България хората от нямането си даваха, за да си тъпче търбуха? Намери едно предаване в "Шоуто на Слави" - интервю с Миролюба Бенатова, в което тя казва, че Кристияна е била в затвора общо 1 г. и 4 месеца и е! Същата Бенатова, която написа книгата й.

Истино, не ти и тия от сайтовете, които ми предлагаш са били обслужвани от Кристияна в качеството й на кафеджийка в офиса на главният секретар д-р Саад ал Алмруни, с ранг на регионален министър на здравето, когото разпознавах всеки път, когато ги показваха зад решетките в съда, който всеки път стоеше точно зад нея. Той беше съден и за това, че вместо да я назначи на работа, според договорът й за мед. сестра като на всички други, си я взе в офиса за лична употреба. Не се ли питаш защо точно ТЯ? Защо точно на нея се прави реклама? Защо другите сестри, които са много по-големи героини, защото не са писали самопризнания, но също са били измъчвани - ги няма? Защо? На теб не ти е ясно защо точно тя е приятелка с Нася Ненова, но аз знам. Нася нямаше нито трудов договор, нито работна виза и беше въвлечена в цялата тая дандания именно от Кристияна, че такива едри изрусени булки в Либия са номер едно за либийците и същата е жертва не на либийското правосъдие, а на собственият си морал и незнание.

FEN0MENA рече: Хм, има нещо вярно...

Lissa_waw рече: От които се възползва сводницата Кристияна. Точно в нощта, в която Нася уж направи опит за самоубийство, какъвто никога не е правила бях в Мусташфа Маркези и чух как викаше от прозореца на Реанимацията на английски "Помощ! Помогнете ми! Ако има чужденци кажете за мен в Българската амбасада!" И отидох, и не само аз, много чужденци алармираха за това. Нася беше с белезници, закопчана за прозореца и крещя, докато полицаят е бил в тоалетната. Как се самоубива един закопчан с белезници? Първо уж ги беше рязала със скалпел, че те в либийските болници се дават на затворниците да си ги имат под ръка, нали? После беше, че си прехапала вените? И заща се сменяха версиите за уж опита й за самоубийство? Или може би нараняванията й са точно там, където са били белезниците, понеже се е поохлузила. Я пробвай да си прехапеш вена да видим как става тоя номер и го сподели с медиците, че да се научат как да вземат венозна кръв без да пукат вени.

FEN0MENA рече: Той Тошката правилно и каза...

Lissa_waw рече: Извинете, "Мусташфа маркези" означава Централна болница. Истино, я ми кажи, как така се случи, че именно дежурните интелектуалци на БКП - БСП, начело с академиците Антон Дончев, Светлин Русев, проф. Драгомир Драганов и лиричната им поетична певачка Велислава Дърева, любовницата на Светлин Русев - Нешка Робева и сиета (виж ги в Гугъл) сформираха граждански комитет, в чийто борд на директорите се озова не кой да е, а именно д-р Иван Чомаков, който също по онова време 99-01 г. беше на работа в Либия, а месец след завръщането си от там се събуди кмет на Пловдив? И точно същият беше в борда на директорите на фонд "Бенгази", чийто икономически директор беше не счетоводител, и не българин, а един иракски комунист журналист Насър Абдалла?! Вероятно в България няма икономисти, няма българи, че се наложи иракски журналист да управлява милионите на България!?

Не ща вече да слушам кой какво рекъл и кой какво си мисли и чувства, че аз имам и очи, и уши, и мозък, който не е подлаган на електрошокове. И всичките ми емоции за хората, но не и за лъжци и манипулатори. Че то не е никак случайно, че именно Тодор й го каза. Ясно е кой е и от кои среди произхожда, нали? От ония, дето поназнайват малко повече.

Истината рече: Давай на части! 1."Истино, аз съм била в Либия, а не тия, чийто сайтове и тиражирани лъжи ми предлагаш. Аз пътувах в един самолет за Бенгази на 13 май 1991 г. и видях коя софийска държавна Волга на БКП я докара на летището и кой точно я изпрати. Същият, който по онова време беше първи секретар на БКП в Сф, а в последствие в Плевен. Същият, който беше гарант на кредитните милионери в Северна България, а в последствие беше министър на МВР. Знаеш го, знае го целият български народ, ако ти си бил малък и си нормален, когото досиетата не го интересуват - то си е твой проблем." - Аз нямам проблем! Не виждам каква е връзката със ситуацията!? Ти може и с чартърен полет да си летяла дотам, но не смесвай двете неща. Говорим за една специфична ситуация с ясни трагични последствия (макар и хепиендски) С една дума това е конспирация!?

Lissa_waw рече: "Говорим за една специфична ситуация с ясни трагични последствия(макар и хепиенд-ски)." Нещо не разбирам?! Къде ти е въпроса и какъв ти е отговорът? Доста йезуитско, не мислиш ли?

Истината рече: Може да си права, но моята гледна точка е оформена от медийната суматоха около този случай. Все пак ми трябва време да проуча нещата. Нещо ми казва, че имаш право, но все още се съмнявам в категоричната ти оценка.

FEN0MENA рече: Мен ме дразнеше, много се лигави...

munroe рече: Кво я нападате само?

Истината рече: За съжаление не съм гледал Вип Брадър. Единственото което видях е нападката на Тошко към нея. Беше грозно, но сега започнах да връзвам едни разплетени паяжини. И ми намирисва да се извинявам на Lissa_waw.

munroe рече: Тошко е най-гадния човек, който съм виждал. Прост като баща си... Известен само с това, че е внук на Тодор Живков...

Истината рече: И аз едвам го понасям. Глезеник на съдбата. Но не му завиждам за това.

FEN0MENA рече: Не че тая Кристияна не се глезеше...

munroe рече: Най-много ме дразни в Тодор, че казваше на Кристияна да се маха, защото ГО натоварвала. Басси егоиста... Че ако всеки го натоварва всеки ли да се маха?

Lissa_waw рече: Не ме интересува кой кого с какво дразнел с физическото си присъствие. Интересува ме истината за ДАЛАВЕРАТА НА БГ ДС и в частност за Кристияна да излезе наяве, такава каквато е, а не каквато Ви я поднасят. Истино, за мен не е важно аз да съм права, а Кристияна и т.нар. обединителна кауза за българския народ "Не сте сами" да са прави и истински. Аз само питам. Поздрави.

FEN0MENA рече: Аз съм съгласен с Lissa_waw

Lissa_waw рече: Истино, искам да те поздравя, че си качи темата отново, въпреки че някъде я бяха натикали през нощта.

munroe рече: Каква е далаверата за ДАЛАВЕРАТА НА БГ ДС, че не съм запознат?

Истината рече: Невинна до доказване на противното.

Lissa_waw рече: Точно така, само че вероятно не знаеш, че по думите на професора по международно право, Борислав Йотов, българин, доказателственият материал по делото съдържа 8 000 страници. Не аз, а професорът по право, българин го твърди, аз само припомням нещо, което може и да си пропуснал. Запитвал ли си се, например, защо никога не бяха публикувани конкретни неща по делото на медиците като обвинителен акт на либийската прокуратура, както и мотиви на съда за 4 пъти издавани смъртни присъди? Защо не бяха публикувани в българските медии и всеки сам да си прави изводите, а само ни бяха преразказвани едно към кесим и то определени журналисти, които имаха достъп до съдебната зала в Триполи, но не и до делото им? Имаш ли спомен да си прочел някъде нещо конкретно - факсимиле от някакъв съдебен документ? Имаш ли отговор на въпроса - защо на Лисабонската среща точно Гоце беше изтипосан до Кадафи пред цял свят? Мислиш ли, че това е случайно, след като знаеш че една такава среща от най-високо междудържавно ниво, която се подготвя от президентските служби в продължение на една година е случайна? Защо нашата президентска служба не протестира срещу този явно несправедлив случай за българите, ако той не е бил съгласуван предварително?

FEN0MENA рече: А я ми кажете защо постоянно се навърташе около Део?

Lissa_waw рече: Вижте ТОВА

И така нататък, разговорът продължава. Можете да го следите като натиснете ТУК. Аз го копирах за да го съхраня тук (ако вземе та случайно да изчезне оттам, знае ли човек!), та да се запази за идните поколения. Които трябва все пак да знаят отнякъде какви нрави са господствали из любезното ни отечество в тия преломни години, в които живеем...

Търсете по книжарниците новата книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр.

[Прочети >>>]

Как да си купя тази книга?

Няма коментари: