Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 24 февруари 2012 г.

Письмо к Путину: “Г-н Путин, г-н Наглость, пожалуйста, уходите с миром!”

При каких обстоятелств я написал это письмо тот, кто интересуется, может прочитать здесь: Сънувам, че съм на пресконференция на... Путин! (Мне снится, что я на пресконференции Путина!). А вот и само письмо; я его действительно написал и сегодня его пошлю обязательно:

Господин Путин,

Я болгарский гражданин и демократ. Я гражданин европейской Болгарии. Уточняю это, потому что у нас, в Болгарии, всущности есть не одна, а две Болгарии. Одна Болгария - это европейская, достойная, независимая страна, а ее граждан любят свободу превыше всего остального. Другая Болгария преклоняется СССР и Вашей, путинской России; ее граждане хотят, что и у нас был своего Путина, а самая сокровенная их мечта это чтобы Болгария стала Задунайской губернией России - под Вашем управлением, конечно. Я не из этой Болгарии.

Кроме того должен Вам сказать, что я люблю Россию, но не ту Россию, которую Вы олицетворяете. Я люблю ту Россию, которую, кажется, никогда не было, или, вернее, было только в сердцах россиян, ее населяющих. Это европейская, нетираничная, демократическая, свободолюбивая, духовно чистая Россия. Эту нетипичную Россию, верю, тоже есть, но она пока еще очень слабая. Мои симпатии только к нее - и ее граждан. Я знаю, что ее ожидает славное будущее! (ОЩЕ >>>) ЗАБЕЛЕЖКА: Същото това писмо публикувах и в моя рускоезичен блог, наречен ДНЕВНИК ФИЛОСОФА.


Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 ЛВ., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд.

Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

Няма коментари: