Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 14 септември 2014 г.

Моите реакции и чувства по време на настоящата изборна кампания


Забелязвам, че има поне три-четири неща, които в настоящата предизборна кампания не са ми по силите, а именно:

1.) Не мога да издържа да изслушам предизборна реч на щатния руски патриот Волен Сидеров; ако случайно издържа една минута, в началото на втората възниква съвсем реална опасност да си счупя телевизора, но, за щастие, почти никога не съм имал сили да издържа Сидеров повече от 5-10 секунди;

2.) Да, ама ето, че Сидеров си има сериозен конкурент в туй отношение, и това, разбира се, е лъжливото нещо, носещо името "Бареков"; изобщо не мога да изслушам туй нещо повече от 5-10 секунди, на 15-тата секунда, ако още не съм спрял речта му, ако не съм минал на друг канал, то също така възниква сериозна опасност да запратя дистанционното по телевизора, поради която причина дистационното в нашия дом от началото на кампанията се държи от доста по-спокойно приемащата тия политически перверзии моя добродетелна и достопочтена съпруга;

3.) Признавам си, че и Бойко Борисов ми е доста трудно да го понасям когато се изказва на екрана, но се насилвам да го слушам от изследователски интерес, нали съм коч коджамити блогър и го слушам, тъй да се рече, по задължение; е, понякога давам строга команда на съпругата ми да мине на друг канал, но често оттам пак ме гледа Б.Борисов, тъй че, уви, налага се и аз, преко силите си, да понасям нашият кумир на нацията; зер, и моя милост е българин, тъй да се рече;


4.) От древни времена моя милост изобщо не може да понася изказвания на комунисти, затуй горката ми съпруга, дето държи дистанционното, има строга инструкция: щом на екрана се появи разплута от лъжливост физиономия на комунист, мигновено да напуска този канал, щото в следващата секунда към екрана ще отхвърчи я пепелник, я чаша, я нещо друго; съпругата ми в тия 25 години преход има такъв хубаво развит и отработен в това отношение рефлекс, че тя успява да превключи канала още преди на екрана даже да се е мернала някаква разплута от лъжливост физиономия на какъвто и да било нашенски комунист;

Държа към муцуните, които не мога да издържам или понасям, да добавя нещо, което е в пълен контраст с изразеното по-горе, а именно:

5.) Към Радан Кънев съм имал доста критики в предишните години, когато и той беше само блогър като мен, но сега напоследък съм приятно изненадан и забелязвам, че с интерес и задоволство слушам коментарите му, е, не ми прави чак толкова силно впечатление като опитния Иван Костов, но за годините си този млад човек се справя отлично;

6.) Излишно е при това положение да казвам, но от гореказаното излиза, че моя милост в така и така сложилата се ситуация ще гласува с чиста съвест за Реформаторския блок.

Това са моите чувства и реакции по време на тазгодишната изборна кампания. Споделих честно това, което чувствам.

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

2 коментара:

Анонимен каза...

аз никого не харесвам, но Волен и Барека дразнят най-много

Анонимен каза...

Тази т. нар. кампания, както повечето предишни, е безподобен фарс и цирк. Аз бих препоръчал на българските т.нар. „политици“, медии и „анализатори“ да млъкнат веднъж завинаги, да се оттеглят в неизразимото светилище на душата и да се възцарят тишина и спокойствие, понеже те или въобще не разбират за какво става дума, или съзнателно лъжат и дезинформират.

Не забравяйте освен това, че в тази кампания участват само комунисти, понеже комунисти не са само онези, явяващи се под своя собствен етикет, но и всички други, независимо с какви имена се кичат, така че съпруга ви трябва постоянно да действа с дистанционното, понеже други освен комунисти няма. Даже може да се каже, че скритите и недотам скрити комунисти, излизащи под друг етикет, са много по-опасни именно защото са прикрити.

За Реформаторския блок може да се гласува, но не и "с чиста съвест", а с много уговорки, защото там не е само ДСБ, а и част от комунистическата мафия, с която ДСБ кой знае защо е в съюз. Лично аз не съм готов вече на подобни компромиси, искам чиста листа на ДСБ и тогава ще гласувам. Впрочем гласът за РБ или ДСБ нищо не променя, защото ДСБ е маргинална партия и от нея нищо не зависи. Ето защо аз се учудвам на Вашия исторически оптимизъм, тъй като нa тези избори БКП отново ще спечели 100% и не се вижда как ДСБ може да стане голяма и влиятелна партия, от която да зависи нещо в България. България следователно ще продължи да се върти в омагьосания посткомунистически кръг. Ако това е някаква утеха: това важи за всички посткомунистически страни, но вече и за много стари демокрации, които също са изчерпани.