Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 29 март 2015 г.

Една радваща и обнадеждаваща констатация по повод пороя от честитки, които получих вчера, на рождения си ден



Вчера беше 28 март, моят рожден ден. Цял ден получавах честитки с пожелания от какви ли не хора, стотици честитки с пожелания получих! Дотолкова много, че не успях да благодаря на всичките, може би с часове седях във Фейсбук и в имейла си, за да отговарям на пороя от честитки с пожелания, който ме затрупа в един момент. Ето тук, на моята страница във Фейсбук може отчасти да се види какво стълпотворение от честитки беше вчера. Разбира се, радващо е това, ето, сега искам да благодаря на всички ония, на които вчера не успях да отговоря изобщо - на основание на посоченото обстоятелство: благодаря на всички, които ме почетоха! Живи и здрави да сте и вие! Ето, впрочем, какво ми пише един приятел в тази връзка тази заран, а по-долу можете да прочетете какво аз му отвърнах:

Ф.И. каза: Брей, този Ангел Грънчаров, бре! Снова из Фейсбука и непрекъснато - честитки от почитатели и най-вече почитателки! А уж празникът (рожденият ти ден) вече отмина. Дай Боже всекиму!

Оправи ми се настроението, че като публикуваш само негативни коментари тип "Дичева" и "Стоев", се бях отчаял.

Да си жив и здрав и с все така мощен ум!

Ф.И.

Ангел Грънчаров каза: Здрасти! :-) Абе и аз се чудя как стана така, че тази година получих толкова много честитки! :-) Такова чудо не е било никога. Изглежда колкото повече остарява човек, санким, колкото повече напредва... склерозата, сиреч малоумието му, толкова повече народът започва да го цени и уважава! :-)

На младини бях много умен, мислещ и деен човек - и тогава имах предимно врагове, изглежда дразнех комай всички! (Е, имах и неколцина верни приятели, те си ми останаха верни и досега, въпреки превратностите).

Та мисълта ми е, че ако поживея още някоя и друга годинка и склерозата ми напредне още повече, нищо чудно по тази причина народът да вземе да ме обикне дотам, че в един момент хората даже да започнат да четат дори и книгите ми! :-)

А когато съвсем изкукуригам в дълбоко старост (ако изобщо доживея до такива години, което е крайно съмнително!), тогава нищо чудно и орден да ми дадат, знае ли човек?! :-)

Та такива мисли, прощавам, пробуди у мен твоето тъй доброжелателно писъмце, за което ти благодаря!

Бъди здрав! Хубав ден!

С поздрав: Ангел Грънчаров

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

2 коментара:

Анонимен каза...

“Ще дойде време населението в България силно да оредее. Мнозина ще я напуснат. Но по земите ни все ще има хора, зовящи се българи, говорещи родния език”…


http://www.big5.bg/item/1574-sestrata-na-tomislav-donchev-preduprezhdava-vav-feisbuk-izchezvame-kato-natziya.html


------------------

Браво, постижение !! Cлед 9 милиона бълхари 1989, щяло още да има бълхари, ломотещи родниo език, бравос... Даеба и врачките тъпоумни да еба...

-------------------

Тая статия ще те заинтересува за твоя любимец, малкото кагебистче, големио льо президòн, ОК?...

Сравни се ти като студент с него, и много ще разбереш... Ние сме същите... Така и аз в Германия харесах бирата, ммм, немски кеф, не е помията дет има пpи вас, ОК?...

Но друго… Виж английската статия и виж байганьовската - дано разбереш веднъж завинаги от днес, какво са бълхарски ментета ужким-журналисти-роби, и кво е западна журналистика... Първото е яко безакълно, а?... Ама имитира и се навира кат софийски навлек у трамвай, нали?... ТО АКО СТАВАШЕ С НАХАЛСТВО, ОТДАВНА ТАA ПЛАНЕТА ДА Е КОЛОНИЯ НА БЪЛХАРИТЕ, ОК?... НЕМА СЪМНЕНИЯ, А?...

-------------------

И какво е това презрително название от комсомолски произход – “бакшиш” на таксиметърджията, бълхарите ги е яд че има бакшиш ли?.. Ми що нямат своя дума, а турската? Освен това цяла Америка дава бакшиш на таксиметри и келнери 10%, кво лошо има в това?...

-------------------

http://www.big5.bg/world/item/1939-putin-mechtael-da-stane-bakshish.html


http://www.bbc.com/news/magazine-32066222


==========

Никога не мое да спре да ме удивлява безочието и нахалството на простите кат тикви бълхари, никога !!...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


A. от Австралия

Анонимен каза...

Всички разбрахме че Грънчарски жадува за слава, уважение и признание. Да обаче е некадърен което значи че никога няма да ги постигне. По тази причина ще пищи докато е жив. Добре че госпожа Анастасова го изхвърли от образователната система та поне но младите да не вреди. А иначе нека да си пищи срещу "несправедливостите" на света и на човечеството.....