Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 20 април 2015 г.

Почина брат ми Ивайло



Роден е на 1 март 1964 г.

Той беше най-добрият човек, когото съм познавал. Живя тихо, без да е обидил някой. Починал е тази нощ в съня си.

Бог да го прости!

Нека душата ти да почива в мир, скъпи братко!

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

6 коментара:

Анонимен каза...

Моите съболезнования, Ангеле. Имаш нужда от подкрепа в този момент.
Томи Томев.

Анонимен каза...

Моите съболезнования! Тежко е да загубиш близък човек, но ако го носиш в сърцето си, той винаги ще е с теб! Мир на праха му! Парпулов

Анонимен каза...

Моите съболезнования!
Бог да го прости!
Каменов

Ангел Грънчаров каза...

Благодаря!

Анонимен каза...

С теб съм Духовни ми Приятелю и в този час!
Смъртта в съня е ...Смърт!
Поклон от живите и
да продължим Живота!
Участ и съдба на всеки!

2015.04.20г. Владимир Петков-Трашов

Райчо Радев каза...

Съболезнования, Приятелю.
И аз изгубих много скъпи за мен хора. ТЕЖКО Е!!! Животът и смъртта са в едно - не можем да го променим.