Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 24 април 2015 г.

Крайно интересна и показателна дискусия с "бивши ученици от ПГЕЕ-Пловдив", проведена преди повече от две години



Намирам този документ случайно сред архива си тази сутрин. Тогава беше разгарът на злостната кампания срещу мен, срещу моята личност, с оглед личностното и професионалното ми компрометиране и дискредитиране, с оглед също и оплюването ми като граждански ангажирана личност, организирана от групичка беззаветно предани на директорката нейни фенки. Тази дискусия по един превъзходен начин показва психологията и "ценностите", с извинение, на този безскрупулен човешки, прощавайте, тип. Представят се оплювачите ми за "бивши ученици от ПГЕЕ-Пловдив", но съвсем не е сигурно дали това е така. Както и да е.

Един знак на тъжното време, в което живеем...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите. Оказва се, че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...

1 коментар:

Анонимен каза...

Господин Грънчаров аз съм от бившия 11д клас. Не съм участвал в нападките над вас но зная че тези които ви нападаха често ходеха на инструктаж при заместник директорката Камелия. Тя ръководеше акциите срещу вас. Зная го точно но докато не завърша не мога да свидетелствам пред съда. Срам ме е за моите съученици. Подстрекаваха ги срещу вас.