Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 16 октомври 2017 г.

При пълно информационно затъмнение днес ще се гледа съвсем незначителното съдебно дяло за гаврата над някакъв си там напълно ненужен философ и учител!



Днес, 16 октомври 2017 г., от 10.30 часа, в Пловдивския Районен съд ще се проведе поредно заседание на съдебното дяло, водено от моя милост срещу поредното ми политически мотивирано опраскване (уволнение) от той войнствената директорка на ТЕТ-ЛЕНИН (пловдивската ПГЕЕ), където от 17 години работя като учител по философия. Ако някой се заинтересува и поиска да дойде в съдебната зала, нека да си запише номера на делото (7330, 1-ви граждански състав), та по този номер може да информационното табло в съда да открие залата.

Правя това съобщение, признавам си, с чисто изследователска цел: интересува ме дали съдебната зала и този път ще остане напълно празна, а аз - напълно сам и самотен. Преподавал съм през всичките тия години - 34, животът си дадох за образованието! - на хиляди ученици, стотици колеги ме познават, не крия, интересно ми е дали някой от всичките тях все пак ще дръзне да дойде в съдебната зала да ме подкрепи поне морално, което за мен е безкрайно важно.

Защото това съдебно дяло за мен е съдбовно: ако го загубя, това означава, че фактически ще бъда лишен завинаги от преподавателските си права, т.е. толкова бруталната репресия срещу мен от страна на самозабравите се образователни, с извинение, бюрократи ще бъде напълно успешна. Ще бъда опозорен на края на кариерата си, гаврата над мен, дето се казва, ще преживее величав апотеоз. Вярно, дялото ми не е толкова приятно и интересно (особено за медиите) както онова епично съдебно дяло, което историята и културата ще помнят винаги: имам предвид сензационното съдебно дяло в същия този съд, на което се разглеждаше световно-историческия по значимостта си въпрос за... ненакърнеността на химена на една изцяло честна пловдивска интелектуалка; знаете, туй дяло премина при огромен медиен и всякакъв друг интерес, а тук, в моето дяло, нещата, за жалост, са съвсем безинтересни и маловажни.

Затуй в залата не очаквам абсолютно никой. Информационното затъмнение пък ще бъде пълно, естествено, голяма работа: родните ни бюрократи се гаврели се с някакъв си там философ, писател и учител, с някаква си там личност се гаврели, чудо голямо, то пък философите и учителите друго освен гаври заслужават ли?!

Желая ви хубав ден! И успешна седмица! Аз сам на себе си съм си... "адвокат" (нямам си адвокат, не мога да си го позволя!), та съм доста притеснен: срещу мен ще се изправи мастит и влиятелен пловдивски адвокат, на когото директорката на ТЕТ-ЛЕНИН (ПГЕЕ) плаща с твоите, драги ми тъй великодушни данъкъплатецо, парички!

Наздраве и честито! Твоето пословично благодушие не знае никакви предели!

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият „български“ Картаген е крайно време да бъде разрушен…

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди. Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

14 коментара:

Анонимен каза...

Аз пък ще дойда в залата за да се порадвам на твоето падение!!!!!!!!!!!!! Ти ще загубиш това дело!!!!!!!!!! И то съвсем справедливо ще го загубиш!!!!!!!!!!!! Защото ти наистина си пълен некадърник и също така като личност са истински боклук!!!!!!!!!!!! Завиждаш на нормалните хора и ги плюеш непрекъснато!!!!!!!!!!! Но си получи заслуженото!!!!!!!!!!!!! Никога повече няма да бъдеш учител нито в нашето, нито в някое друго училище!!!!!!!!!!! И заслугата за това е на нашата тъй храбра директорка!!!!!!!!!!!!! Целият наш сплотен колектив я подкрепя напълно в това благородно нейно дело!!!!!!!!!!!!! Днес призовавам от колектива ни да дойдем в залата и да подкрепим правата страна!!!!!!!!!! Нашето дело е право и победата ще бъде наша!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Анонимен каза...

Господин Грънчаров, позволявам си отново да ви пиша. Аз съм бивш ваш ученик. Ние с вас вече не веднъж сме спорили разгорещено по разни теми - като дори сме преминавали границите на културното общуване. Би могло да се каже, че с вас се заклети идеьни опоненти. Но човещината за мен е по-важна. Съжалявам, че няма да мога да дойда в тази съдебна зала за насроченото дело. Делят ни 3000 км. Но ви поокрепям в справедливата борба да запазите своето достойнство. И името на учител. Успех, г-н Грънчаров!

Dimityr Filipov

Ангел Грънчаров каза...

Благодаря Ви много! За мен Вашите думи имат голям смисъл!

Ангел Грънчаров каза...

Чест Ви прави че казвате това!

Анонимен каза...

Успех!

Siana Stefanova

Анонимен каза...

Успех!

Стойомил Трандев

Анонимен каза...

Успех!

Анонимен каза...

Angele , BOG ti pomaga .

Анонимен каза...

Как мина?

Jivka Karanesheva

Ангел Грънчаров каза...

Ами нищо особено: разпитаха още един свидетел на другата страна, една чиновничка от МОН, дошла специално от София за да похвали колко добра и демократична (представяте ли си?!) била директорката на ТЕТ-ЛЕНИН - и колко лош човек и учител съм бил аз, щото съм бил призовавал да не се преподава по държавните програми (?!), щото съм бил мъчел учениците да не четат от един-единствен учебник по философия, а откъдето си искат да четат и прочие, так далее, и ала-бала, и тинтири-минтири. Като си разказа добре научения урок на въпросната висша чиновничка от МОН й се наложи да се сблъска с мен, тя общо взето не пожела да отговори на крайно неудобните ми въпроси към нея (примерно какво е правила тъй добрата и демократична директорка с жалбите на учениците, чела ли е заповедта за моето уволнение и как я възприема, сама ли е проявила инициатива да дойде чак от София за да злослови по мой адрес и да похвали директорката или е била поканена специално от нея за да свърши тази така завидно достойна работа и пр.). Като мина това нещо дялото се отложи за втората половина на ноември, когато ще бъде най-вероятно приключено. Това е в основни линии. Нищо особено и неочаквано не се случи. Потвърди ми се убеждението, че образователната бюрокрация е способна на всичко само и само да защищата своя егоистичен интерес (нямащ нищо общо с интереса на нацията ни от качествено и съвременно образование), тия хора са способни на всичко за да бранят съгрешилите, нарушилите закона и приличието свои представители. Това е.

Анонимен каза...

Успех Ви пожелавам!

Rumen Vurbanov Stoyanov

Анонимен каза...

Успех! Децата трябва да четат всичко и да се научат да отсейват. Така се прави.

Jivka Karanesheva

Ангел Грънчаров каза...

Да, права сте, така се прави, но ето че другарките от МОН не знаят това. Или го знаят, но не го признават. Учениците трябвало да четат оттам, откъдето решат чиновниците от МОН. Със зъби и нокти се борят да не си изпуснат монопола на властта в образованието.

Анонимен каза...

Интересно, кой е подписал командировъчното на чиновничката, а това кой ще го плати е ясно.
Каменов