Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 4 януари 2018 г.

Как се плюе евраз(м)ийска отрова?



Вълната от солидарност със свободното (ми) слово изисква най-искрените ми благодарности.

Тя е стимулирана сега повече от всякога след новината за лакомията на овластения от премиера Борисов атакист Илиян Тодоров да управлява София-област, решил да ме съди за обида и клевета с надежда да забогатее от мен с 60 000 лева. (на снимката като овластен вече управител, длъжностно лице, в каквото качество ми е обиден като за 60 0000 лева).

Нямам друг начин да изразя благодарността си към сънародниците, с които нямам обратна връзка, освен да заявя обобщаващо тук своята признателност към тях.

При толкова много (непознати) приятели обаче ми хрумва да кажа нещо за добре познатите на публиката неприятели, които постигат обратния ефект. Без да искат ми помагат да печеля симпатиите на нормалните хора. Защото да те съди тип, като доказаният путинофилстващ екстремист от най-близкото обкръжение на путинофилец номер едно за последното десетилетие у нас Волен Сидеров, гарантира подкрепата на българската нормалност за обекта на тази атака.


В публичното пространство обаче си имам друг фаворит в преследването ми “само на думи”. Това е бившият журналист от “Дума”, изкласилият в партийната кариера в най-близкото котило на Корнелия Нинова и в парламента червен депутат Александър Симов. (Прочети ЦЯЛАТА СТАТИЯ)

Кратък мой коментар: Аз смятам, че въпросните “ругатели”-оплювачи, чиито портрети виждаме по-горе в текста на г-н Инджев, се държат по тази начин не само по причина на личностния си дефицит (стойностната личност не би си позволила никога да се държи сякаш е един парцал!), не само заради умствената си непълноценност, но и по една съвсем близка до “душевността” им, с извинение, причина: ами защото в нашите условия ако си мерзавец, то ще получаваш добре платени мръсни поръчки! Разбирате ли, те го правят не само защото са ощетени от живота и битието комуноиди, а щото по тази начин ще спечелят некакви презрени парички! Ето че става дума за човешко уродство в чисто нашенската му версия; такива хора не знаят що е срам, съвест, морал, да не говорим за достойнство или пък умение да различават добро от зло, истина от лъжа и пр.! Пълна гнус! Погледнете самодоволната мазна физиономия на другаря Симов и повече нищо не ви е нужно да видите, там, на лицето му е написана цялата му личностна мизерия. Аз затова използвам думата “комуноид” за обозначаване на такива същества, а г-жа Новодворская, Бог да я прости, ги наричаше “совки”…


А иначе съм длъжен да изразя възхищението си от толкова хубавото попадение ПРАВО В ДЕСЕТКАТА на г-н Инджев, имам предвид израза в заглавието, т.е. “Евраз(м)ийска отрова”! :-) По-добре не може да се каже! Искрени поздравления! Чат-пат ще се ползвам от чудесната находка в своите текстове, с позоваване на автора й, с признаване на авторството на г-н Инджев!

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият "български" (т.е. мутро-ченгесарски и кагебистко-руско-путински) Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

Няма коментари: