Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 18 февруари 2018 г.

Фейсбук ми напомни какво съм публикувал на днешния ден преди 7 години


Плакат за утрешния протест


Другият ми плакат за утрешния протест с искане паметникът на "Альоша" да бъде префасониран и преобразен в паметник на Апостола на българската свобода.

КРАТКА, НО НЕОБХОДИМА БЕЛЕЖКА ОТ ДНЕШНИЯ ДЕН: Ето за какво съм предлагал да се протестира преди 7 години.

А утре, на същия ден, 19 февруари, деня на обесването на Апостола на българската свобода, ще бъда в залата на съда - където ще се боря за потъпканите ми фундаментални, човешки, граждански и професионални права.

Налага ми се да се боря по съдебен ред за потъпканите ми права понеже на самозабравили се властващи бюрократи от образователната система им хрумна да ми отмъстят за всичко, което съм правил толкова години в образованието, като ме лишат от преподавателски права! Да, това се случва в съвременна, "демократична", "цивилизована", "европейска", с извинение за тъй неподходящите евфемизми, а по-точно и директно казано, в мутренска България, пардон, в съвременна Мутроландия - или в съвременен Абсурдистан, ако предпочитате!

Вий, прочее, продължавайте да си стоите абсолютно индиферентни към случващото се, сега мачкат мен, вие гледайте, утре ще почнат да мачкат и вас, но нищо де, един по един всички ще ни смачкат - та да си получим заслуженото за малодушието, което сме си позволили.

Хубав ден ви желая! И приятен уикенд! Бъдете здрави!

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият "български" (т.е. мутро-ченгесарски и кагебистко-руско-путински) Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

6 коментара:

Анонимен каза...

Защо вече няма радио "Свободна България"?

Ангел Грънчаров каза...

Защото водещият няма време за радио... понеже е "безработен", водещият не може да си вдигне главата от работа и наистина вече няма време за радиото...

И още една причина има: сайтовете, дето може да се помества аудиофайлове, изчерпаха безплатния лимит и сега искат от мен пари. А пари аз нямам...

Анонимен каза...

Слагайте ги в YouTube! Там лимит няма и е безплатно! На мен ми липсват предаванията ви.

Анонимен каза...

Паметникът трябва да бъде оставен. И ще бъде. Историята си е история.

Ангел Грънчаров каза...

Паметникът няма да бъде оставен. Именно защото историята си е история, а този паметник е паметник на българския позор - и на българското малодушие...

Анонимен каза...

Ми отивай да го взривяваш, бре, главчо! Ще идеш на куково лято. То само с ракийца и салатка не става.