Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 10 април 2018 г.

Важното е какво става в главите на хората, аз за промяната в главите работя!



Това по-надолу е точен запис на един напълно автентичен диалог, взет направо от самия тъй жив живот; имате възможност чрез него нагледно да се убедите какви са господстващите в свидното ни отечество "нрави" (с извинение) - и колко тежка е моралната и психологическа ситуация у нас; мога само да ви пожелая приятно четене (и още по-приятни размисли!):
...
и от Европейския съюз даже не ви помагат!
Ангел
Ангел
На Христос някой да не би да му е помогнал? 🙂
Но ние сме хора
а не Христос
:)
Ето сам виждате че на никой не му пука
дразнещо е
Ангел
То и Христос е човек (освен че е Бог)
да но е Бог в
човешки образ
няма как да сме ние като него
като гледам резултат нямате до сега
на никои не му пука
Ангел
Аз не съм и очаквал, че на някого ще почне да му пука...
тоя няма право другия няма право
но ето че в държавата
няма закони
всичко е оставено на произвола на съдбата
Ангел
При първото ми уволнение се справих сам без ничия помощ, правилното е човек да не чака помощ отникъде, а да се бори сам. И сега може да стане така.
и как сам като тя има връзки
и в съда
като вижте че нападат вас
а не директорката
Ангел
Аз съм сам, тя нека да си има връзки.
тя е правата
Ангел
Аз имам най-голям съюзник: истината.
да, но кои ли обича
истината
в българия
никои
Ангел
Не е вярно, че тя е правата. Някой Ви е заблудил да мислите така.
Аз не съм казал
че тя е правата
но съда нея заблуждава
че е правата
Аз не съм бил
никога срещу вас
Аз на ваше място не бих стигнал до това унижение
Ангел
Съдът още не се е произнесъл, да имаме търпение да видим какво ще каже съдът този път.
да се съдя за някаква си обикновенна работа
е някакви си пиклювци
ще им преподавате
които не се интересуват
Ангел
Аз не виждам никакво унижение. Напротив, униженият е друг.
от философия нито от образование
интересува ги чалгата
и секса
По добре да бяхте излезнали
в пенсия
да си почивате
и да си имате парички
за хляб
да си четете книги
предавания
Ангел
Не е вярно това. Да си учител не е "някаква си работа". То е висока мисия и отговорност...
да си водите
отколкото с тая простачка
да се нервирате
Разбирам ви
но на никои не му пука
вече
децата
ме обичат да се образоват
те излизат неграмотни
Моето мнение е че тя е подкупила вече съда
Ангел
До пенсия имам още доста годинки.
и че няма да ви върнат на работа
аз не вярвам
аз научих
че още сега
сте могъл
ама не искате
да се пенсионирате
защото ви харесвала била заплатата
Ангел
Ще видим. Това не се знае още. А винаги има смисъл човек да се бори за правата си. Защото повечето хора мислят като Вас затова и в страната ни няма законност.
Дори и да ви върнат
на работа
ще ви уволни пак тя после
тяж няма да спре
вие не може да работите в едно училище заедно
Ангел
Кой Ви каза, че съм могъл да се пенсионирам? Пак сте се вързал на нечия лъжа. Не е истина това. На 58 години не може човек да излезе в пенсия.
Аз върна ли се на работа, този път директорката ще си замине!
ами ваша приятелка ми каза
Дано да е така
аз ще се радвам
да я уволнят
директорката
Ангел
Тя отдавна е за уволнение, но я крепят някои управници
еми именно
аз знам че е така
но има връзки навсякъде
Ангел
На 58 години не може да се излезе в пенсия. На 65 години вече се излиза в пенсия. Знайте го това.
защо някои от учениците не дойде да свидетелства то доколкото знам и те са настроени срещу вас.
Ангел
Учениците не са настроени срещу мен, пак някой Ви е излъгал, а Вие сте му повярвал. Не дойде ученик да свидетелства за мен в съда защото учениците ги е страх от директорката, която ще им почерни ж ивота след това.
тези завършилите
Ангел
Вие смеете ли да говорите против директора, от който зависите?
защо не дойдат
е няма разбира се
Ангел
От завършилите ученици дойдоха да свидетелстват за мен в съда.
една жена ми казва и на Папата да пише Грънчаров няма да го върнат учител
къде вика е тръгнал да себори с вълци
каза че вашата жена
никъде не са искали
да я вземат на работа
била като луда
депресирана
аз нея познавам
но така ми каза
не знам дали е вярно.
Ангел
Хайде сега глупости. Пак вярвате на идиотщини. Аз съм бил луд, жена ми била луда. И Вие се връзвате. Жена ми има две магистратури и я уволниха за да отмъстят на мен.
Как може да сте толкова наивен?!
Аз не съм
казла нищо
казла нищо
за вас и за съпругата ви
така ми казаха
Ангел
Давате ли си сметка какво представляват в морално отношение тия, които дърдорят такива идиотщини по чужд адрес?!
и затова ви казвам само
ами казаха ми го
били са ви приятелки
Ангел
Вие на такива безскрупулни клеветници и лъжци ли ще вярвате?!
не съм
казъл
че вярвам
Ангел
Не могат да са ми приятелки такива лъжкини.
Пак жена ми каза
намериха хора работа на жена му
но не я харесали
на интервю
казали и че била депресирана
неадекватна
и не са я били взели
не знам за каква работа е било
не е учителка
Ангел
Боже мили, как може да се връзвате на такива долни лъжи?!
Аз не се връзвам
така ми казаха
аз не познавам съпругата ви
не зная дали е така
или не е
Ангел
В интернет е пълно с идиоти, това не го ли знаете?!
А не съм изненадан
Казаха ми пак вика кои да е да оплюва Грънчаров директорката няма как да го държи на работа вика, докато не си затваря устата.
Ангел
Мен много хора ме мразят и понеже са доста тъпи не могат да ми отмъстят другояче освен като почнат да плюят или мен, или жена ми...
може
не споря
каза ми сам си направи да го уволнят
като има работа
защо пише жалби
против директорката
другите си мълчат
и си имат работа
само той говори затова е уволнен
Ангел
Аз никога не съм си затварял устата защото съм философ и моята работа е да говоря истината. Това им кажи на тия лъжкини, дето Ви говорят пълни нелепици за мен и за жена ми. Кажи им че са най-жалки клеветнички.
вика които и да е директор няма да го търпи
Е аз не се занимавам
да правя интриги
Аз ви казах смао какво казват за вас
Ангел
Това е истина, че ме уволняват защото не си мълча като другите, но аз никога не съм мълчал, пък съм работил 34 години като учител... имало е и нормални директори, които са ме търпели. Щото умният директор като го критикуват, си прави изводи, които са му полезни за работата.
Да
но повечето не търпят
Ако съм директор да си призная
и някои да ме злепоставя
и да говори срещу мен
Ангел
Повечето директори са страхливци и некадърници.
няма да го държа на работа
които и да е било
Да
прав сте
знам как са назначени
чрез ГЕРБ
пак казва вика как може Грънчаров до тоалетна да иде пише всичко на стената му, вика всички му се подиграват
Ангел
Ако сте директор, гледате си свястно работата и сте умен човек няма да има от какво да се страхувате. Само глупавите като хора директори се страхуват от такива като мен.
че има дело пише
е именно
Ако и тя си е върила
Ангел
Как така да тоалетна да ида пиша, не Ви разбрах?
Смисъл
че всичко споделяте
за вас
казва и до тоалетна ако иде примерно
Грънчаров
всичко споделя
че ще има дело
пише го
кои какво писмо му е пратил
споделя
вика той се мисли че е най умния
а пък е смешен
на фейса днеска ми писаха
аз я блокирах
Ангел
Ако се наложи, ще пиша и за това какво ми се е случило като съм ходил до тоалетната. Аз винаги пиша когато има смисъл да пиша. Не ми пука какво мислят разните му там идиоти и завистници.
тази жена
е, да но гледат с насмешка
Ангел
Не ми пука как ме гледат въпросните идиоти.
и аз имам толкова неща да споделям
но не пиша така
не искам да ме научават всички
какво е станало какво не е
да ми се радват душманите
хората никой не си споделя
плановете
защото хората са зли
Каза ми вика той чуждите грешки ги вижда, а неговите не ги вижда
Ангел
Ами аз съм друга личност, аз мога да си позволя много неща, които Вие не можете. С мен не бива да се сравнявате. Аз съм особен човек. Такива като мен не се срещат под път и над път. Млад сте още много, още много трябва да растете за да ме достигнете...
Така ми каза тази жена
не е от мен това
защо се обиждате
на мен
Ангел
Ами нищо де, тая жена нека да прави каквото иска, аз ще правя каквото намирам за добре. Какво има повече да се обсъжда това?
Е аз казах какво е казала
за вас
само
вие решавате
всеки сам си решава
как да живее живота си
аз не съдя хората
Ангел
Слабо ме вълнува какво е казал този или онзи за мен.
само Бог може да съди
Аз не съм казал
че вярвам
не ме разбирайте погрешно
просто ми го казаха
това
и аз ви го казвам
Аз отлично знам че сте човек с много високо образование и качества
това ми е ясно
знам че директорката ви не е правата
това ми е ясно
но все пак ако си мълчехте нямаше да се стигне до уволнение, защото тези които мълчат имат работа!
Ангел
Както и да е. Може пък да е права тази жена. Вие не ме познавате. Как така ще се доверявате на мен?
такива са времената
Не мисля
че е така
не познавам тази жена
за да вярвам
вие си знаете най добре
Ангел
Е, аз не мълча. Не съм мижитурка. Това трябва да се знае. Проклет да бях ако бях мълчал за да имам презряната си работа.
Да
но които не мълчи
няма работа накрая
Ангел
Е, как да не я познавате като така старателно ме обсъждате с нея? Вероятно Ви има доверие та Ви казва такива лични неща за мен?
Не
днеска ми писа
за първи път
аз я блокирах
Ангел
Аз ще направя така, че и тези, които не мълчат, които не са мижитурки, да имат работа. Щото мижитурката според мен няма морално право да бъде учител. Мижитурката възпитава мижитурки. Учениците на мижитурката-учител също са мижитурки. Разбирате ли сега какъв е смисъла на моята борба? Показах, че може хем да си учител, хем да не си мижитурка. къде е доказано, че българският учител непременно трябва да е мижитурка?
Аз ви разбирам
но директорите имат власт
и закона ги защитава
те все са правите
макар че не са
Ангел
Не е вярно че законът защитава директорите. Просто учителите у нас не си защищават правата и треперят като мижитурки пред директорите...
ами така е
мълчат
за да не ги уволнят
Ангел
А трябва да е обратното, директорите трябва да треперят пред учителите. И пред родителите.
да
но ако имаха
мандатност
а ето те си правят
каквото си искат
Примерно ако аз не бъда приет за учител като завърша и с тази диплома, какво
Ангел
Ще имат мандатност директорите. Това може да стане за три дена протести от страна на гражданите. Но гражданите спят.
могали да съдя директорката?
Еми това е точно.
Ангел
Бихте ли ми казал как се казва тази моя "приятелка", дето Ви е наговорила такива идиотщини по мой адрес и по адрес на моята жена?
аз я блокирах
не и знам
името
нямаше
и снимка
Ангел
Учителка от моето училище ли е?
не е
учителка е била
преди
някога сте работили
работила
е учителка
най-вече
със съпругата ви
начална е била
вика и жена му я изгониха децата не може да ги контролира
Ангел
Както и да е. Няма значение как се казва. Името й е злобарка 🙂
и на друго място са и намерили не учителка като отишла на интервю
сами казали не я искаме
тази е неадекватна
треперила
Ангел
Пълни глупости!
вика търси работа навсякъде не я взимат никъде
щяла да продава и вестници
ама и там не са я приели
казали че не им изглеждала добре
психически
вика почина майката на Грънчаров
сега няма вика кой да му дава пенсия
пари
и сега синът му го кара да емигрирал
е такива неща
мислих доста
дали да ви кажа
или да замълча
да не ви наранявам
ама викам си ако мълча
не съм ви приятел
затова реших да кажа
без да мълча
Ангел
🙂 Няма нищо. Хората могат да си говорят каквото искат. Наша работа е дали да им обръщаме внимание на приказките.
Аз не съм казал
че им вярвам
аз нито я познавам
нито нищо
Ангел
Няма проблеми.
Аз знам за вас че вие сте си прав
Ангел
Сам си решавате какво да вярвате и какво да мислите.
не обичате да мълчите за истината
но ме хваща яд
че сте уволнен
несправедливо
а и лошото е че никой
не взима мерки
Ангел
Това е нормално че съм уволнен. Сократ, моя учител, са го осъдили на смърт и са го убили. На мен ми се размина само с едно уволнение. Значи още трябва да се постарая та и мен да осъдят на смърт? 🙂
на кой ли не писахте
жалби
на омбудсманката
на министри
на РУО
и никои не взима мерки
оставят я директорката да си прави
каквото иска
да си развява байрака
Ангел
Аз пиша жалби не защото си мисля, че някой ще реагира или ще ме защити, а за да информирам обществото какво става в сферата на образованието. Разбирате ли сега защо пиша тия жалби?
Да
но на никои не му пука
всички мълчат
Ангел
Затова моите жалби все са под формата на отворени писма до гражданите и до медиите
да така е
но не се предприема нищо
те знаят че е така
ама си мълчат
Ангел
Ама аз добре знам, че те ще мълчат. Не съм глупак да се надявам, че някой ще реагира в моя полза. Ако някой управник реагира в моя полза това значи, че сам си подписва уволнението.
ами значи
няма ефект
от писането
на жалби
резултата е налице
Ангел
Ефектът, който целя, е нещо да прищрака в главите на хората, разбирате ли сега?
да
но те са като зомбирани
не реагират
и гледат чак с насмешка
Ангел
И смятам, че постигнах много в това отношение.
и накрая пак не сте учител
Ангел
Е, има всякакви хора. Има стотици хора, които ме подкрепят.
да но
директорката не ви връща
на работа
ето никои не я накарва
да и заповяда
мафия е всичко
Ангел
Аз предпочитам да съм изгонен от училище, но да си запазя достойнството, а на да съм в училище, но да съм мижитурка, разбирате ли поне това?
Да
но какъв е смисъла
да нямате работа
и средства за живеене
Ангел
Не с единия хляб живее човекът... Христос го е казал... има по-важни неща и от хляба.
не мисля че е точно така
без храна
не можем да живеем
нали така
Примерно аз като кандидатствам за учител и не съм приет и ако заведа дело имам ли право?
Ангел
Птичките нима ходят на работа и изкарват ли заплата птичките, врабчетата примерно?! Пък Бог и за тях се грижи да не умрат от глад. Смятам, че и за мен Бог ще се погрижи, щото може пък да съм по-значим за Бога от едно врабче 🙂
Като е очебиещо че се назначават хора от ГЕРБ на държавна работа без връзки не се назначава
знам че е така
Ангел
Смятам скоро да ида сред природата като Свети Иван Рилски и да почна да събирам корени, от които да си варя супа или каша. И пак няма да умра от глад.
не ми казахте
ако аз като не съм приеман
за учител
като кандидатствам
мога ли
да съдя директора
или директорката
Ангел
Всеки път когато се явите кандидат за работа и без основание Ви отхвърлят, можете да обжалвате решението на директора. Оплаквате се. И тръгвате по моя път. Което значи, че никога няма да си намерите по-нататък работа. Който пише жалби, стои без работа. Значи си кютете, може един ден някой да благоволи да Ви вземе на работа.
че не съм избран точно аз?
Еми ето значи
че няма смисъл
в селото преди имаше такъв като вас не го взе директора съдиха, се правиха се и накрая той пак не е никъде учител
а баща му беше зам.директор но се пенсионира
в същото училище
а той кандидатства за учител по физическо
Ангел
Няма страшно. Ще строшим оковите на робството! Просто се искат повече борци за свобода. И за демокрация. Аз работя за това да се родят тия борци. Иде времето, в което свестните хора в България ще вземат надмощие над мижитурките!
Аз не вярвам
Ангел
И подлеците.
като гледам в каква държава сме
и няма никакви закони
докато не се изгонят
тези от парламента
няма да има оправия
тук ако командват германци
само тогава ще се оправи държавата
иначе не
Ангел
Това в каква държава живеем зависи най-вече от нас, гражданите. В държава, в окято огромната част от хората са мижитурки, а не граждани, положението е точно като в нашата държава, няма законност, няма правда, няма правосъдие, управляват ни некадърници и пр.
точно така е
затова няма оправия
Ангел
Ние трябва да станем като германците. Ако в Германия народът стане мижитурки като нас, българите, и в Германия ще настъпи беззаконие.
да
но не сме
хората са ограничени
като овце са
Ангел
Да, у нас гормоната част от хората се държат като овце, с това съм напълно съгласен.
огромната част исках да напиша
да
точно така е
ами ето затова
няма да се оправим никога
видяха че Бойко не го бива
дадоха им 20 лв
и пак го избраха
продават се
Ангел
Овце, а не человеци, не само ние го мислим така. И Ботев е мислил по същия начин..Не народ, а мърша, това пък го пише дядо Славейков..
но е така
и няма да има оправия
Ангел
Трябва да направим така, че българите да почнат да се променят, от овце да почнат да става човеци... не е лесно, но не е невъзможно. Другите народи са го направили това за векове, ние трябва да го направим за десетина години, ако не го направим сме загинали...
е няма как
да променим нещата ния
като дойдат изборите
ще им дадат 20 лв
и пак ще изберат Бойко
каква оправия
да очакваме
?
Ангел
Ако аз сега, да речем, съм сам в борбата си и наоколо стоят сеирджии и ми се подсмиват, то ако да речем до мен застане още един човек като мен, а след това още един и пр., тогава работите ще потръгнат...
да
но хората не го правят
всички мълчат
Ангел

затова ще е така
Ангел
Винаги е било така, един се осъзнава, после друг, после трети. Ето, самият Христос е имал отначало само 1 ученика...
12
Ако родителите вдигнеха стачка директорката щяха да я свалят но вие нямате подкрепа нито от колегите ви нито от учениците
Ангел
Сам знаете как Христос едва-едва си е събрал учениците.
да
никои не казва лошо за директорката всички за нея държат
Ангел
Ще дойде ден и родителите ще почнат да вдигат стачки, иде тоя ден, аз доста направих той да дойде по-скоро...
Но дали ще го доживея съвсем не е сигурно 😞
е Бог знае
това
никои друг
Ангел
Майната й на директорката, мен тя не ме интересува. Важно е какво става в главите на хората, аз за промяната в тях работя...
А тази работа мога да я върша и като учител, и като свободен гражданин - какъвто съм сега.
Освен това си имам свое алтернативно училище по свобода и в него има много ученици! 🙂
Няколко хиляди ученици си имам!
блога ви нали?
Ангел
И няколко десетки хиляди фенове сред зрителите на моите предавания си имам.
да
много хубаво говорите
кефя седа ви слушам
Ангел
Да, в блога ми всеки ден идват поне 1000-1500 човека.
но това е
че пари
не ви дава това
Ангел
На мен лично пари не са ми нужни. За хлебец все ще се намерят някакви пари. Човек може да живее и с много, и с малко.
ами за сметките
как
за интернет
за храна?
Ангел
Освен това от книгите ми идват малко парици, не тече, но капе...
е това е поне хубаво
за хлябче да има
Аз винаги съм ви уважавал
да не си помислите нещо
Ангел
Аз имам много книги издадени... от тях припечелвам колкото да си плащам сметките.
поне сега
съм спокоен
за вас
а аз само се набутвам
и вече няма да издавам нищо
книги не купуват простаците
Ангел
Списания издавам, изобщо няма страшно. Човек като работи, като не се щади, все отнякъде ще изкара малко парици колкото да е жив.
да, но поне
пенсия
да ви даваха
поне 200 лв
Ангел
Живот и здраве да е само! С Божията помощ ще оцелея в най-тежкия период от живота си, в който наистина съм сега.
Цветан Ташев
Ангел
Пенсията ми я спряха, аз имах инвалидна пенсия, но я спряха.
за
защо я спряха?
Огън да ги изгори
Ангел
Ами щото ми намалиха процента инвалидност, за да правят икономии. Много инвалиди си загубиха пенсиите. Не само аз.
безбожници
ами сега пунете
документите пак
от социални грижи
защо не ви дават помощи
сега от телефон ли пишете
или от домашен интернет?
Ангел
Аз съм обжалвал решението на ТЕЛК, ще видим какво ще стане. Преди имах 62% инвалидност, сега ми я намалиха на 42%, за да съм под 50%, а пенсия получават тия, които са над 50%
От домашен интернет. Помощи не мога да получа защото имам апартамент и кола. 🙂
поне помощи за дърва
Ангел
Казват: продай си апартамента и живей с парите от него като нямаш работа... такава е нашата "социална държава"...
за зимния период
как ще си продавате апартамента
та на улицата ли ще сте
като баба Марийка
тази жена жива ли е?
Ангел
Е, докато дойде зимата аз се надявам вече да съм се върнал в училището на работа.
дано
Ангел
Баба Марийка е жива и здрава и живее под наем! 🙂
сега белким
да не я тормозят?
Ама и на нея какво и трябват тия пусти котки
да я пита човек
Ангел
Да, социалните казват: продай си апартамента, изяж парите му, пък нищо не пречи да станеш клошар...
Да им пикая
на акъла
прост
Ангел
На квартирата сега баба Марийка не отглежда вече котки, само на улицата...
Тя си има кауза, грижи се за уличните котки, прави добро, тя за разлика от нас по тази причина няма да иде в Ада...
глупости
ако не е приела
Исус
е иде като нищо
ако не се е покаяла
за греховете
Ангел
Тя е приела Исус и е християнка повече от всеки един от нас...
не е приела Исус
няма да има спасение
само Бог знае това
Гледайте този пастир как лекува аз го гледам и ми помага вярващ е Пламен Петров
искам да го гледате клипа
и ще ми кажете как се чувствате
Ангел
Нейна си работа де. Ние за себе си да гледаме. Приятно ми беше. Хубава вечер, че ида да лягам. Аз си лягам с кокошките. Щото ставам рано. Сега се застоях прекалено. Да ида да кажа на жена ми какви глупости за нея приказват злобните завистнички, лъжливите клюкарки.
Ще го видя...
не се ядосвайте
ок
само клипа ще ви помогне
заработа
на мен това ми помага
само Бог
тоя е пастир
от чужбина
Ангел
Ангел
Лека нощ!
като го гледате ми пишете как ви е подействало. Лека нощ!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

6 коментара:

Анонимен каза...

Страшно е, че подкрепата е тайничка...Страшно е, че максима от турското иго все още властва в главите на млади и стари..." Преклонена глава сабя я не сече...". Страшно и тъжно...

Страхливите търсят компромати и извинения... Смелите разполагат с аргументи... Няма по-силен от този, на чиято страна е истината...

Krasimira Ginkova

Ангел Грънчаров каза...

Отвсякъде приятелите ме упрекват и съветват: защо не си мълча, сам си си виновен, всички си мълчат, но си имат работа и заплата, ти говори, пък си стой безработен! Наистина е страшно! Истината, истината може да е важна, но хлябът е по-важен. Така ми думат всички. Но ето, давам пример, че човек може да постъпи достойно, да не се опозори, вярно, ще плати съответната цена. Човек може да се бори за правата и достойнството си. Давам този пример, може пък някой да се позамисли. Не сме длъжни всички до един да живуркаме като презрени мижитурки...

Анонимен каза...

Познавам жена ви. И аз не бих я наел, ако съм директор. Просто не е за учителка жената. Може да работи нещо друго. Не е срамно.

Анонимен каза...

Защо смятате, че Д.Г. не става за учителка? Имате ли някакъв аргумент или го казвате защото силно я мразите?

Анонимен каза...

Чакайте малко де: Грънчаров (с повече 30 години стаж именно като учител) не става за учител, съпругата му (с две магистратури!) не става за учител, само вие, дето раздавате тия присъди, ли ставате за учителка?! :(((( Или вие самата вече сте директорка?! :))))

Анонимен каза...

Кой некадърник от ОУ "Пенчо Славейков" мрази толкова госпожа Грънчарова, че даже чак тук се е промъкнал да я плюе?