Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 23 юни 2018 г.

Аман от претенциозни маргинали, жадуващи за изява и признание!!!


Дали да продължа с представянето на своите книги пред хората, там, на улицата, на площада?

Щото книгите ми (и издаваните от мен списания) от една страна нямат шанс да попаднат в книжарница (там за тях нямало място защото книжарите преценяват, че книги като моите не се ползвали, моля ви се, с читателски интерес - и по тази причина не били продаваеми, а следователно и печеливши!), а от друга страна аз наистина нямам никакви средства за съществуване, съпругата ми също, също учителка (с две магистратури, по начална педагогика и английски език!) също като мен е уволнена, т.е. съществуването на семейството ми е застрашено - до такова унизително положение ме доведе бюрократичната мафия в образованието, вбесена от борбата ми за права и за достойнство.


Та понеже "давещият се хваща за сламка" (аз друго освен книги нямам), просто съм принуден да изляза на улицата с оглед някак да се спасявам от мъчителна смърт.

Чака ме кошмарно лято... извинявам се, че ви занимавам с личните си проблеми; апропо, чисто лични ли са проблемите на един преследван, на един репресиран, на един унижаван от бюрократичната мафия в образованието (заради идеите си) нетипов учител - или такива гаври имат и известен общностен смисъл?! Само моите права ли, моля ви се, са застрашени, аз само за "личните си права" се боря, има ли такова нещо като "лични права", промяната в образованието моя "лична борба" ли е, аз ако се водех от своя "чисто личен интерес" щях ли изобщо да водя такава една обречена борба, та нима съм такъв глупак да не съзнавам, че ако се водех от личния си интерес, аз щях (като другите) да си кротувам, с оглед да си вегетирам спокойно до пенсия?!


И кое в такъв случай е "ЛИЧНОТО" в моите борби?! Да продължавам ли с въпросите си или да ви оставя на мира?! Щото наистина омръзнах на всички... съзнават прекрасно това. Но точно по тази причина ще продължавам да ви дразня: докато не почнете да съзнавате колко грозно е в такава едно обстановка да си кротувате, да гледате сеир и да си викате:

"Абе той идиот Грънчаров какво повече иска бе?! Той пък нема ли да млъкне поне малко? Не разбира ли, че ни омръзна на всички със своите лични капризи?! Айде де, на интересен ке ми се прави он?! Аман от претенциозни маргинали, жадуващи за изява и признание!!!"...


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

Няма коментари: