Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 4 август 2018 г.

Америка ще спечели - без значение какво прави таваришч Путин




Америка ще спечели, без значение какво правите

Аз му казах: вие сте на 63 години, аз съм на 93 години. Кажете, какво искате да постигнете в близките 30 години? За какво се борите? Опитвате се да дразните Америка?

Той каза: Не.

Иска ли Америка част от Русия? Не.

Имате ли недоразумения с Обама?

Той каза: А вие защо питате?

Казах му: Вижте, аз не съм шпионин, може да говорите с мен за всичко.

Той попита: Какво мислите?

И аз казах: Америка ще спечели, без значение какво правите.

Защо? – попита той.

Защото те са щастливи, а вие не сте.

По-нататък му казах: (Прочети ЦЯЛОТО ПИСМО)

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: