Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 18 октомври 2018 г.

Всяка достойна, дейна и свободолюбива личност е съдбовно потребна на България в този решаващ за бъдещето ни момент!



Тази сутрин се регистрирах в сайта КВОРУМ, направих го по покана на неговия създател г-н Петко Панамски (навремето съм му преподавал философия). Това е младият човек, който преди няколко дни ми написа във Фейсбук следното:

Петко Панамски: Ангел Грънчаров, не сте сам в битката! Господин Грънчаров, аз като Ваш ученик ще дам всичко от себе си положителната промяна да я видите с очите си! Бъдете здрав - Вие и цялото семейство!

Което за мен, разбира се, е жест, изпълнен с голям смисъл. Г-н Панамски ми се обади и по телефона за да ми разясни смисъла на това, с което се занимава. Разбира се, горд съм, че съм помогнал с нещичко да се роди такава една личност - личност с идеи, с ценности, с духовен и творчески потенциал.


(Още едно хубаво, много смислено обръщение на г-н Панамски, което намерих на страницата му във Фейсбук)

Очевидно вече се е родило това поколение на свободата, което аз лично очаквам толкова много години - и което ще промени България така, че да стане страната, за която ние, свестните, добрите хора и българи, си мечтаем откакто се помним! Г-н Панамски принадлежи на това поколение.

Пиша това с оглед и други качествени и дейни личности да научат за създадената от него общност и да се присъединят към нея. Всяка достойна, дейна и свободолюбива личност е съдбовно потребна на България в този решаващ за бъдещето ни на народа и на страната ни момент!

Желая на всички хубав ден - и здраве, и успехи!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" – масовото българско безразличие към истината и свободата! – е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: