Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 17 октомври 2018 г.

Виждате ли докъде, другарки и другари, води тъй вредното американско влияние върху нашта комунистическа младеж?





Кулагин се държал така щот подражавал на Тръмп?! Виждате ли докъде води тъй вредното американско влияние върху нашта младеж? :-)

Бравос, другарко Ани Владимирова, именно таз видна наша психоложка била казала тоз чудесен тъпизъм!



Освен това смятам, че нашият "Картаген" – масовото българско безразличие към истината и свободата! – е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите. Оказва се, че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...

2 коментара:

Анонимен каза...

Мисля, че за мен Бог е рекъл, да не се връщам НИКОГА в Бълхàрия, така го чувствам, така ми е дадено отгоре, доколкото разбирам...

Добре, нема проблеми, аз мразя BG, прав е Бог... Немам кво да диря сред черешовотопчовците, след като съм видял силата на Русия и Запада...

С мижитурки не ми се занимава, ok?...

Но ако се върна нeкой ден, което силно ме съмнява (виж по-горе), ще посетя Долна Баня и къщата ти...

Моята майка, твоята майка, ала-бала, а чел ли си сърцераздирателния разказ на емигранта в Париж, писателя Димо Райков от Малко Търново за майка му?...

Той изнася жито да черпи там емигрантите, прошляци от Бълхàрия, под мостовете до Сена и палатките в гората...

Бълxàрина гаден не знае покой, веднага го опюха, че е лош - че не видял майка си как умира, а бил в Париж...

То в Париж се умира другояче, мисля си... Пер Лашез (Père Lachaise) не е Орландовци, о йес, не е...

Помeн за мама >>>

https://frognews.bg/kultura/art-jungla/pomen-mama.html

Олигофрени, омразата на бълхàрите към всичко е феноменална, нема друг толко улав народ, ок...

Руснаците имат ум, бай Ганьо нема таково, ok...

Най-гаднио народ на планетата, те си знаят защо, комплексарите турски роби от Тлъка в Алтъново...

https://bultimes.com/dimo-rajkov-chovek-ne-mozhe-da-izbyaga-ot-balgarskata-si-sadba/

https://frognews.bg/inteviu/dimo-raikov-chovek-moje-izbiaga-balgarskata-sadba.html


BG скоро ще изчезне от картата, тогава Русия ще се намеси със силата си и я вземе... Байганьовците не играят в играта, никой не се занимава с амеби, само ги сритва...

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Интересно... много интересно... значи смяташ, че може никога повече да не се връщаш в България? И не ти се иска да се върнеш някога? Това, прощавай, в моите очи е нечовешко... аз пък, оказва се, не мога да намеря сили да изляза от България поне за година. Сигурно съм побъркан, сигурно съм несвободен, сигурно съм се комунизирал... не знам що е това моето. Но и твоето не е за завиждане според мен.

Майната й на Русия, че ще заграби земята на България! На мен ми е жал, че ний, българите, ще се затрием като народ. Може да сме всекакви ,може да сме недъгави, може да сме идиоти, но сме си ние... Не мога да се отрека от народа, към който принадлежи дядо ми Васил, вуйчо ми Ангел, леля ми Стоименка, вуйчо ми Мито, майка ми, баща ми, баба ми Катерина, баба ми Цвета,чичо ми Гошо и чичо ми Костадин, стринка ми Стефана, стринка ми Ана, (всичките мъртъвци, Бог да ги прости!), към който принадлежи синът ми, жена ми, братовчедите ми, не, не мога да се отрека от народа, към който принадлежат най-близките ми и любими хора, живи и мъртви, независимо от всичките им кусури, независимо от всичките им добри неща, с които са останали в душата ми!

Това исках да ти кажа. Бъди здрав!

С поздрав от сърце: Ангел Грънчаров