Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 21 януари 2019 г.

Посткомунистически абсурди


Парадокс: купих си прилични обувки втора употреба, внос от Обединеното Кралство за... 1 лев, те обаче нямаха връзки, връзките си ги купих оттук, от Мутроландия, за тях ми взеха 2 лева! Тъпа работа, нали?



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

10 коментара:

Анонимен каза...

Дал си общо 3 лева за обувки и пак хленчиш. Нещастно човече си ти...

Анонимен каза...

А по време на соца е било невъзможно дори да си представи човек че ще има достъп до вносни дрехи и обувки втора употреба от запада, а нови такива е имало само в специални магазини с валута за управляващите!

Ангел Грънчаров каза...

На първата анонимна комуноидна другарка:

Аз съм щастлив с новите си обувки, другарко, а ти си нещастница щом дори и по този повод умираш от злоба и завист.

Анонимен каза...

Неблагодарно същество си ти, Грънчаров. Не изпитваш и капчица благодарност за това, че си намерил обувки за един лев. Наместо това хленчиш, че връзките били 2 лева. Неблагодарник си ти. Винаги си бил. Затова си и нещастен, болен и беден. И бесен.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, явно сте много тъпа щом не разбирате дори това. И сичко възприемате наопаки на вярното, на истинното. Аз се фаля ма, другарко, че намерих обувки за 1 лев. Радвам се. Тази е моята емоция. Апропо, какви са ми емоциите решавам аз, а не Вие, другарко. Вие се грижете за собствените си емоции, оставете моите. Така съгласна ли сте? Що си навирате носа в моите лични емоции?! Тъпо е, съгласете се сама.

А това за връзките е майтап ма, другарко! Шегувам се. И Вие щото сте проста не сфащате дори и това. И тълкувате сичко хептен неадекватно.

Апропо, другарко, лъжете се, аз не съм нещастен, а съм много щастлив. Вие затова и така много ми завеждате, нали познах? Освен това съм много богат, тъпо е да си мислите, че съм бил беден. Аз хем че съм много богат, хем съм богат с най-истинското богатство. Кое е моето богатство ли? Ами помислете сама. Размърдайте си малко мозъчето.

А съм болен щото вий, комуноидите, ми съсипахте здравето. Но за тая злина вие ще си получите един ден заслуженото. Нали знаете как стоят нещата тук, другарко: каквото зло правиш другиму, то на теб самата се връща.

Сега убедихте ли се, другарко, колко много сте проста и тъпа?

Анонимен каза...

Грънчаров, зЕми хапче против хистерия, бе, чуек! Сам си просиш инфаркта. :-)
Никой не ти е виновен за съсипаното здраве. Бил си пушач повече от ДВАДЕСЕТ ГОДИНИ. Това е все едно сам да си дръпнеш спусъка. Много нискоинтелигентно поведение.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, аз пушех цели 20 годинки, ама изобщо не гълтах дима! :-) Ха сега кажи каквото имаш на сърцето си, мила и тъй любезна другарко, дето така много си се загрижила за моето здраве...

Анонимен каза...

Ако имахте и рудиментарни медицински познания, щяхте да знаете, че никотинът въздействува на цялото тяло, дори и ако не гълтате. Огромната част от вредата се нанася, защото канцерогенните вещества навлизат през лигавицата на устата. И от там в цялата система. Поинтересувайте се и интернет ще ви даде всички подробности.

Ангел Грънчаров каза...

Това ли измислихте да ми кажете, другарко? :-) То ученото си е учено: способно е дори доматите ведно с колците да изяде... :-)

Анонимен каза...

Просто ви обръщам внимание, че единствено вие сте си виновен за здравословното състояние. Пемете пълната отговрност!