Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 20 май 2019 г.

С чиста съвест ще гласувам за листата на ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ и за Радан Кънев!


Аз ще гласувам за листата на ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ, като кандидатите в нея са толкова добри, че ще бъда затруднен за кого да дам преференция. Примерно ми е крайно трудно да избера между Радан Кънев и Стефан Тафров. И един многозначителен и обнадеждаващ факт да ви кажа: снощи разговарях с колегата си, той ми призна, че досега бил гласувал за ГЕРБ, но бил разочарован и щял да гласува за Радан Кънев. Присъстващият на разговора ни млад колега пък каза, че щял да гласува, но не знаел за момента за коя по партия да си даде гласа. По начина, по който слушаше нашия разговор (аз също казах, че ще гласувам за Радан Кънев) съм убеден, че той осъзна качествата на кандидатите-демократи и също ще даде гласа си за тях. Дай Боже тия избори да са повратни, да започнем да изтикваме менте-политиците (като Б.Б. и вся осталная сволоч) от сцената на българската политика!



Christo Komarnitski: Откровено казано, не вярвам на нашенските демократи. Не вярвам, че няма да се гушнат отново с мутро-милиционерите от ГЕРБ в името на някакъв "жизнено-важен компромис". Правили са го веднъж. Как да повярвам, че няма да го направят пак?

Ангел Грънчаров: Аз с чиста съвест ще гласувам за ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ. Не се смятам за по-свят човек от папата. Не смятам, че политиците трябва да са нещо като светци или ангелчета, без никакви грешки или направо непогрешими. Политиката не е занимание за никога несъгрешили непорочни девици. Единствената алтернатива на гибелното мутро-ченгесаро-комунистическо статукво е ДБ. Колкото и възвишено-нравствени и праведни да са мотивите на тия, дето имат претенции към ДБ, нека да знаят, че като вървят срещу ДБ, фактически на дело укрепват същото това мутро-ченгесаро-комунистическо пагубно статукво. Нека не си кривим душите и да признаем, че промяна в България ще има само ако направим нужното ДБ да заеме полагащото й се място на единствена алтернатива на въпросното гибелно статукво.



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

6 коментара:

Анонимен каза...

Айде сега да ми отговориш защо Сейтън е мижитурка - да се видиш колко си непохватен, да не кажа глупав по Библия...

Сам Бог казва - народите ще се вгледат и ще кажат: Тая мижитурка ли побъркваше света...

Да, тази същата мижитурка, познавам много BG копия на това тъпо и суетно нищожество и смея да кажа, че все пак на Запад са по-малко процентно...

Чакам отговор - цитат, място in Bible!...

Философик-ментарджия, това са всички бълхàри, на гол корем с пищови... Овладели силата на черешовото топче и пуцат срещу Русия и Европа, а султано се смее и чака своя час с тая рая безмозъчна... А глупавите гърци загубиха Северен Кипър, същата малоумна рая както бълхàрите и сърбите...

https://www.youtube.com/watch?v=_uvGnmpgzfg

Ще видите тогава американци и люксембурски педерунгели как се втурват да помагат на BG, йей, BG-чавки балкански с 8 самолета Ф-16 а Гърция с 250 и Турция с 250+!...

И тия BG-шматки имали ум да ми говорят за Pусия, без която нямаше да съществуват, да не казвам че националния им празник е руски национален празник, толко им е ума - за две пари (турска дума) не чини... Я да бегате да се криете кат Левски в дупка под дъските, роби с роби...

Как си представяте американския манталитет би правил 500r. това, а?...

Ето как, шматки: Извинете се на мулето ми, че иначе... Мулето ми не харесва да му се смеят, OK?...

https://www.youtube.com/watch?v=TbvMgLDVUd4

Чакам Bible-цитата, не се шегувам тоя път, философик лениноградский... Докажи се, егати и елементарната задача, а ти ми давай после задачи за логическо мислене за кадията (турска дума) какво казал и кой философ отгатнал глупостите му...

ОК?...

Чекам цитато!...


А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Не съм добър в цитирането. Заради това, че имам органично отвращение към цитирането навремето не защитих дисертацията си (забранено беше дисертанта да мисли самостоятелно, а аз точно това бях направил!). Та ако имаш някакъв хубав цитат от Библията, дай го сам, аз не съм спец по цитирането. Освен това не обичам да ме изпитват. Свободен дух съм. Ще си остана такъв докато дишам...

Анонимен каза...

За вероятно ще гласувам или за ВМРО, или за БСП, защото те изразяват най-силни анти-ЕС позиции.

Ангел Грънчаров каза...

Естествено, вий комунодите, другарко, сте против ЕС и също така сте за опутинизирването на клетата България...

Анонимен каза...

Да. Опутинизирването е далеч за предпочитане пред западноевропеизирването.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, ако можете да ми датете поне един разумен аргумент в подкрепа на тъй екстравагантната си теза, че опутинизирването на БЪЛГАРИЯ било по-добро от европеизирането й, ще Ви призная, че не сте дебилка и ще Ви издам сведетелство, че имате поне една що-годе добре функционираща мозъчна клетчица...