Страници

понеделник, 5 декември 2016 г.

Не можем повече да пропиляваме най-скъпото, което имаме: личностният и творчески потенциал на нацията!


МОИТЕ ИСКАНИЯ НАКРАТКО:

 

Обявявам безсрочна гладна стачка със следните искания:

1. Спиране на политически мотивирания в същината си административно-бюрократичен терор, тормоз и произвол, на който са подложени новаторите, различно мислещите, иначе казано нестандартно, новаторски и творчески мислещите дейци в сферата на българското образование;

2. Прекратяване на тиранията, на диктата, на господството на министерската образователна бюрокрация-мафия върху многострадалното българско училище и образование;

3. Започване на истинска, същностна, коренна промяна и реформа на българското образование и училище по пътя на реалната, практическата демократизация на отношенията в училищните и образователни общности, на общностите, занимаващи се с образование и с личностен растеж;

4. Освен тези принципни искания, свързани с моите многогодишни борби за непосредствена, практическа и истинска реална демократизация и либерализиране на отношенията в нашата училищна общност, тази в училището, в което работя като учител по философия, именно ПГЕЕ-Пловдив си позволявам да поискам оставката на директорката на ПГЕЕ-Пловдив Ст. Анастасова, изживяваща се като ревностен охранител на административно-командната и по същество изцяло непроменена социалистическа система на държавното образование у нас; искам оставката на въпросната администраторка най-вече по морално-ценностни причини, но също така и заради безброя непростими управленски гафове, които тя за своето шестгодишно директорстване си позволи, заради ексцесиите, заради административния произвол и репресиите, на които тя подложи всички ония учители и ученици, които не желаят да бъдат прости изпълнители на министерската и директорската абсурдистка "премъдрост";

5. Отново продължавам да настоявам да се даде незабавен ход на процедурата по избор на нов патрон на училището ни, срамота е училището ни да продължава да се нарича масово "ТЕТ-ЛЕНИН", отдавна, вече пет години откакто съм предложил за патрон на нашето училище да бъде избран Стив Джобс, но изборът на нов патрон, разбира се, може да стане единствено чрез свободен, демократичен дебат, който обаче цели пет години бива възпрепятстван от директорката на ПГЕЕ-Пловдив, изживяваща се, казахме, като стожер на социалистическия абсурдизъм в образованието.

Моята отчаяна индивидуална акция цели да предизвика реален и смислен демократичен дебат по всички не търпящи отлагане проблеми на намиращото се в страшна агония българско училище и образование. Не мога да се примиря, че в обществото ни витае такава непростима апатия, такова отвратително безразличие към най-важния проблем за едно общество: адекватната, качествена, личностно насочена и отговаряща на нуждите на съвременността подготовка на младите хора за живота. Не можем повече и ден да си позволим с неадекватно, ретроградно, анахронично (не)образование и (не)възпитание да пропиляваме златните шансове на българската младеж, които тя има за да получи едно свободно и личностно ориентирано, съвременно образование, явяващо се залог за нейния жизнен просперитет.

Като най-бедна страна в Европейския съюз не можем да си позволим повече да пропиляваме най-скъпото, което имаме: личностният и творчески потенциал на нацията!

5 декември 2016 г., Пловдив

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият български Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди. Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

81 коментара:

  1. Анонимен5.12.16 г., 3:54

    Здравей! Прочетох всичко. Не подкрепям решението ти да започнеш гладна стачка от утре. Трябва да си здрав,за да продължиш. Човешкият живот е безценен.

    Всичко се връща на този свят, рано или късно.

    Vania Iskrova

    ОтговорИзтриване
  2. Нямам друг избор. Длъжен съм да направя това. Пак ще ме убият с гладна смърт, но поне да умра по-достойно! За какво е животът ни ако поради малодушие им позволяваме да ни принуждават да живеем недостойно, в безброй унижения?! Изобщо живот ли е несвободният и недостойния живот, живота на недостойния, на слабия, на несвободния човек?!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен5.12.16 г., 6:12

    Jelaia Vi Sili, Bog Da Bade s Vas!

    Rossi Dubaicheva

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен5.12.16 г., 8:28

    Грънчаров пак се излага...... и доказва, че изобщо не става за учител....

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен5.12.16 г., 8:37

    И мен интересува как ще реагира конкретното огромно, очевидно и ясно определимо зло за образованието в татковината ни и конкретно в ПГЕЕ Пловдив! Без никакво колебание, съмнение и премълчаване олицетворявано за милостта ми КОНКРЕТНО ! от директорката на това българско училище Стоянка Анастасова. Която била лицензирана уви, за високата чест да бъде учителка по Български език и литература! А се държи в същото училище, като феодално-мракобесен деребей!Която продължава да изпълнява затъпелите, демодирани, неефикасните, злавредните възпитателно-образователни постулати и правила на умрялата командно-административна система - отдавна и признато продъниле се в управлението на държавата! Но кой ли знае защо и по чии силно зловредни за образованието на българите чиновническо-комунни манталитети и табиети - тази система продължава да съществува и да носи своите огромни поражения на същото ни образование!

    Владимир Петков

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен5.12.16 г., 8:39

    Ангеле,ако умреш от глад,кой ще спечели от това...? Нямаш ли роднини,да не ги претисняваш...?Тия хора от власта погубиха хиляди хора и един повече умрял ,няма да ги стреснe...

    Ако се самозапалиш на центъра ,на София или близо до Американското посолство,ще има по-добър ефект...!!! ДЕРЗАЙ !

    Gantcho Motchev

    ОтговорИзтриване
  7. Да се самозапаля викаш? И какъв ще е смисълът да умра толкова набързо? Все пак вземи предвид, че на мен не ми се умира толкова скоро, аз никъде не съм казал, че не обичам живота, напротив. Интересна ми е тази твоя мисъл. Имам близки хора, които много са стресирани от решението ми да предприема тази акция, но те също не по-тежко преживяваха всекидневните гаври над мен, които администрацията си позволи. Тъй че аз съм принуден да постъпя така, а не защото много ми харесва това нещо.

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен5.12.16 г., 8:56

    И мен интересува как ще реагира конкретното огромно, очевидно и ясно определимо зло за образованието в татковината ни и конкретно в ПГЕЕ Пловдив! Без никакво колебание, съмнение и премълчаване олицетворявано за милостта ми КОНКРЕТНО ! от директорката на това българско училище Стоянка Анастасова. Която била лицензирана уви, за високата чест да бъде учителка по Български език и литература! А се държи в същото училище, като феодално-мракобесен деребей!Която продължава да изпълнява затъпелите, демодирани, неефикасните, зловредните възпитателно-образователни постулати и правила на умрялата командно-административна система - отдавна и признато продънила се в управлението на държавата! Но кой ли знае защо и по чии силно зловредящи образованието на българите чиновническо-комунни манталитети и табиети - тази система продължава да съществува и да носи своите огромни поражения на същото ни образование! И това във времето на новите технологии! Настъпващи във всички области на живота!Във времето, когато в света отдавна има успешно работещи системи за обучение и училища на принципите изповядвани от учителя Ангел Грънчаров! Питам ви, г-жо Стоянка Анастасова: - Що за ретроградно , зло, недопустимо и как така! Е отношението ви към учителя по философия Ангел Грънчаров във вашето училище?!Носител на и доказал се радетел за тези НОВИ и успешно работещи ПРИНЦИПИ! Що за късоглед умът ви и що за абсурдна, изостанала на бунището, на историята и мерзско-комунистическа е душевността ви!

    Владимир Петков

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен5.12.16 г., 8:58

    Още в древен Рим е казано ,че зрелищата са търсени и имат най-голям ефект...При гладната стачка ,всички са убедени ,че ще се храниш скришно и няма да умреш...Това е някаква поза и хората няма да вярват и стачката остава без ефект...Друго нещо е самозапалването,че е нагледно и няма шашарма...Тъй ,като ти търсиш ефекта ,а не животът,при самозапалването ще останеш в спомените на хората ,като човек човек останал с доблест и не си се предал и подвил опашка...

    Gantcho Motchev

    ОтговорИзтриване
  10. Хм, чудесно типично българско разсъждение! Бравос! Значи ще ме подозират, че ще се храня скришно?! :-) И понеже обичате сеирищата, искате да се самозапаля, да изгоря като факла, та кефът да ви е по-голям. А като ми даваш такъв умен съвет ти самият би ли последвал съвета си? Ти самият би ли направи такова нещо?! Ето, тогава сам ще влезеш в историята и културата като герой?! :-)

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен5.12.16 г., 12:21

    Призовавам директорката на училището ПГЕЕ-Пловдив да спре незабавно процедурата по уволнение на достойния учител по философия Ангел Грънчаров, който от вчера е обявил гладна стачка. Напомням й, че училището не е нейна собственост и будители с некомунистически мироглед не могат да бъдат преследвани заради политически възгледи.

    А компетентите органи да разследват скандала и накажат виновните.

    Йордан Тренков, Председател на сдружение "Приятели на Америка"

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен5.12.16 г., 15:22

    А българският Картаген - тоя психиятричния, смятах че е отдавна разрушен...

    Тея май искат да ни върнат в най-мрачните сталински времена?

    Докога бе, наглеци?

    И в Европа ли сталинизъм ще засявате?

    Nikolov Konstantin

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен5.12.16 г., 16:11

    Още в древен Рим е казано ,че зрелищата са търсени и имат най-голям ефект...При гладната стачка ,всички са убедени ,че ще се храниш скришно и няма да умреш...Това е някаква поза и хората няма да вярват и стачката остава без ефект...Друго нещо е самозапалването,че е нагледно и няма шашарма...Тъй ,като ти търсиш ефекта ,а не животът,при самозапалването ще останеш в спомените на хората ,като човек човек останал с доблест и не си се предал и подвил опашка...

    Gantcho Motchev

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен5.12.16 г., 16:12

    Не е вярно твърдението, че "При гладната стачка ,всички са убедени ,че ще се храниш скришно и няма да умреш..." Ганчо Мочев! Ще са убедени в него хора, като теб и, като директорката Стоянка Анастасова, като чиновниците от най-дребния до най-големия ранг в системата на образованието, като подобните им по мислене и манталитет ретрогради - недомисляци учители, родители и ученици...

    Владимир Петков

    ОтговорИзтриване
  15. Анонимен5.12.16 г., 16:13

    "вече пет години откакто съм предложил за патрон на нашето училище да бъде избран Стив Джобс" , хахаха , няма друг такъв цирк че то си е същото като ТЕТ ЛЕНИН. Брат Стив Джобс е по скоро мениджър отколкото учен и техник.

    Serafim Tanin

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен5.12.16 г., 16:13

    Щом си стигнал до това решение, значи добре си го обмислил от всички страни. Защото освен че има плюсове, има риск за живота ти. Намери съмишленици, хора, които имат твоя проблем и го направете заедно. Ефектът ще е значително по-голям.

    Енеза Ангелова

    ОтговорИзтриване
  17. Анонимен5.12.16 г., 17:42

    Няма как да изчезне позодрението, че ще се храни скришом. Неведнъж е демонстрирал, че дадената дума за него не тежи кой знае колко...

    ОтговорИзтриване
  18. Другарко, дайте пример за твърдението си, че "неведнъж" дадената дума за мен не била значела нищо. Щото се изказвате крайно голословно.

    ОтговорИзтриване
  19. Анонимен5.12.16 г., 20:49

    А, защо да се търси нов патрон ? Какво му е на сегашния ? Да лижете гъза на САЩ ?

    Елеонора Стоянова

    ОтговорИзтриване
  20. Другарко, Вие сте много закъсала умствено. За Вас патрона "Ленин" в наше време е приемлив, така ли?!

    ОтговорИзтриване
  21. Анонимен5.12.16 г., 21:01

    Уважаеми г-н Грънчаров,


    Изпращам Ви вх. № под който е регистриран доклада, който сте изпратили по електронната поща в МОН.

    Вх. № 94-21319/05.12.2016 г.

    ОтговорИзтриване
  22. Анонимен5.12.16 г., 21:03

    Здравейте,
    Писмото Ви е входирано с № РД-16-4-1213/05.12.2016г.
    Успешна седмица!
    РУО - Пловдив

    ОтговорИзтриване
  23. Анонимен6.12.16 г., 18:29

    "вече пет години откакто съм предложил за патрон на нашето училище да бъде избран Стив Джобс" , хахаха , няма друг такъв цирк че то си е същото като ТЕТ ЛЕНИН. Брат Стив Джобс е по скоро мениджър отколкото учен и техник.

    Serafim Tanin

    ОтговорИзтриване
  24. Анонимен6.12.16 г., 18:29

    Донейде си прав Серафимчо, че Стив Джобс е по-скоро мениджър, отколкото учен, техник и инженер, а може би по-скоро е естет и философ, а?!Може би и гениален провидец за това какво именно е нужно на хората и, че то ще се продава и, че то ще се търси...И действителността, както сам се убеждаваш е надминала, даже приживе ,неговите очаквания и гениални прозрения!Навярно имаш айфонченце и зомбирано-унесено сърфираш по екранчето му, де къде седнеш из града, а ?! :-) Нямаш?! Ми тогава... дан говорим за кефа ти в къщи, където играеш с приятели от целия свят, или пък сърфираш по Нета...а?!Май и за това не ти стигал акълът?! Не ми се вярва!Но, че ти е много късо още мозъчето да сравняваш приноса и ценността да бъде следван Стиф Джобс от твоите съученици в ПГЕЕ- Пловдив , вместо продънилия се Ленин, с неговата нещастна, неработеща за благото, за щастието на хората, отречена, а знаеш ли, представи си и криминализирана от нормалния свят маркс-ленинската му философия (сещаш ли се какво ще да означава това, или ще ми поискаш пояснения! :-) ) - на мен това ми е ясно от твоето силно малоумно и глуповато, от твоето - хахаха! Сега стана ли ти ясна ценността, полезността и гордостта ПГЕЕ - Пловдив да се наименува на името Стив Джобс?! А шиле?! :-)

    Владимир Петков

    ОтговорИзтриване
  25. Анонимен6.12.16 г., 19:44

    Ангел Грънчаров ,аз имам друго разбиране за животът и като добър баща и християнин взех друго рашение ...За мен гладната стачка е метод ,за насилие срещу друг човек или организация ,да ги принудиш ,да те съжалят...Аз съм доктор в една професия и бях приет в друга държава,като специалист..Изучих си децата и съм доволен от моят избор...Това което правите в БГ е смехотворно и много ниско интелигентно,затова писах ироничен отговор ,но и това не се разбра...И защото неможете да покриете европейски и международни стандарти с вашето образование, сЕ натискате ,като бъхливи кучета в БГ...Мога да кажа една фраза в този случай-по делата им ще ги познаете...!!! Въпреки ,че пиша на български ,пак не се разбираме,но вината не е в мен,Владко,Ангелчо и подобни....

    Gantcho Motchev

    ОтговорИзтриване
  26. Gantcho Motchev Аз, Ганчо, работя за това българското образование да стане наистина качествено и да се доближи до високите международни стандарти, за това и протестирам, а ти ме упрекваш в "ниска интелигентност" и ме иронизираш, за което ти благодаря, това е "голяма подкрепа", няма що, изцяло в нашенски стил. Вземи, по тази същата логика, акламирай тия, които съсипаха българското образование... щом се подиграваш с тия, дето се опитваме да го изправим на крака...

    ОтговорИзтриване
  27. Анонимен7.12.16 г., 5:24

    Защо във всвяко учебно заведение където пстъпите имате проблем? Не търсите ли вина в себе си. То не беше ТЕТ, то не беше МГ. Сега къде сте? Кое училище ви докара до гладна стачка?

    Lili Petrova

    ОтговорИзтриване
  28. Госпожо, изказвате се голословно. В МГ не съм работил, тъй че не съм могъл да имам проблем; спорих с директора на МГ, понеже той извърши политическо назначение на учител по философия и игнорира всички останали кандидатури. В единственото друго училище, в което съм работил, именно в ПГ "Парчевич" в гр. Раковски никакъв проблем не съм имал. В ТЕТ-Ленин (ПГЕЕ-Пловдив), да, под тия две имена стои едно и също училище, имам огромен конфликт с неговата директорка - заради авторитаризма й, заради антидемократичността й. В това училище работя вече 16 години. Не разбирам логиката Ви: аз съм жертва на директорския административен произвол, терор и тормоз, Вие ми подхвърляте дали вината пък не е в мен, нали знаете каква е тази "логика"? Ами това е "логиката" на сталинското "правосъдие, госпожо, там жертвите са били обявявани за "виновни", а извършителите на истинските злодеяния, именно чекистите, комунистите, милиционерите са били "герои"?! Виждате ли сега срещу какво най-вече се налага да се борим?! Срещу този манталитет, на който Вие тук без да си давате сметка какво правите станахте изразителка...

    ОтговорИзтриване
  29. Анонимен7.12.16 г., 5:25

    bravo komentar niamam prosto vie ste kato edin goliama kamk xvarlen v edno ogromno mrasno blato i tsopvaiki v tazi kloaka go razdvizvate dano pone malko ot malko se radvizi tazi pomiina postkomunisticheska iama pomiina iama v koito e prevarnata Balgaria.

    Kamen Velinov

    ОтговорИзтриване
  30. Анонимен7.12.16 г., 5:28

    Данчо Тренков,Аз съм с Американско образование и като чета писанията на Ангелчо,мисля,че леко тегли...Парадира човечецът за "философ",но с писанията си се издава,че дали има и гимназия завършена...Тук при нас в САЩ СА НАДОШЛИ доктори,учитетели и какви ли не специалисти,а гледат стари хора и мият чиний,а най успелите -разнасят пици....Навремето ми скриха изпитната работа в Габрово,щото тати не беше комунист.....Но всяко зло ,за добро...!!! Привет от Калифорния !

    Gantcho Motchev

    ОтговорИзтриване
  31. Анонимен7.12.16 г., 5:28

    Приятелю, той е автор на над 10 книги на филосфска и политическа тематика. Блогер. Антикомунист и приятел на Америка.

    Jordan Trenkov

    ОтговорИзтриване
  32. Анонимен7.12.16 г., 5:28

    Ако това е така ,значи е ценен учител ,а го уволняват по некадърност...??!! Аз като им кажа ,на моите работодатели ,че напускам,ми вдигат заплатата...Момчето е с много голямо самочувствие,което не се покрива с действителноста....Кадърен човек ,не се уволнява по некадърност...! Поне в Калифорния етака...

    Gantcho Motchev

    ОтговорИзтриване
  33. Анонимен7.12.16 г., 5:29

    Gantcho Motchev За съжаление, сме много, много далече от Калифорния! Нямам предвид географски:-)

    Ekaterina Subeva

    ОтговорИзтриване
  34. Анонимен7.12.16 г., 5:38

    ТАКА Е ЕКАТЕРИНА...за жалост...Аз немога да се съглася и да бъда в унисон с нпкой ,който хвали Костов...Пък и той (Ангелчо) е имал операция на главата ,и то в БГ...Да не дава Бог,и съм разбиращ,но гладни стачки е друг вид матросовщина....Аз още 1992 година осъзнах театрото ,подготвящо се в БГ и с куферо навън...През тези години си създадох условия за прекрасен живот в Калифорния....

    Gantcho Motchev

    ОтговорИзтриване
  35. Анонимен7.12.16 г., 5:38

    Jordan Trenkov Защо хвали Костов,за когото всеки знае що за птица е...???

    Gantcho Motchev

    ОтговорИзтриване
  36. Г-н Gantcho Motchev , извинявам се, че се намесвам в разговора Ви, който касае мен самия, но се налага нещичко да кажа. Според Вас грехът ми е, че съм бил имал "прекалено голямо самочувствие", което не се било покривало с действителността, интересно ми е как успяхте да установите това?! Примерно, бил ли сте в мои часове, гледал ли сте мое телевизионно предаване, прочел ли сте поне една моя книга?! Как успяхте да си направите този "логичен извод"?! Второ, Вие правите допускането, че и у нас, в България, както в Америка, "кадърен човек не се уволнява по некадърност", за Америка не знам как е, допускам, че е възможно да е така, но у нас, в България, нещата стоят тъкмо наопаки на правилното, на доброто: у нас тъкмо некадърниците просперират, тях ги слагат за началства, тази е една от причината да сме на това дередже. Вие лично, като имате претенция, че сте мислещ и разбиращ човек, ми отговорете поне на този въпрос: как мислите, може ли некадърен началник да оцени един кадърен човек - и да му отдаде подобаващото уважение? Съмнявам се много, че този фокус е възможен. Говоря принципно. Аз дали съм кадърен или некадърен съм го доказал отдавна, Вие обаче не си давате сметка, че много ме обиждате с голословното си подхвърлянето си, че съм бил по Вашето впечатление некадърен. И правите това публично, без капчица неудобство. Но това нека да си е за Ваша сметка. Съжалявам, че ми се налага да Ви казвам това, но не допускате ли, че понякога можете да сгрешите в преценките си? Или се смятате за непогрешим? Парадирате, че сте богат и разумен човек, даже мъдър, ала ето тук се изложихте. Явно сте се откъснал много от реалностите на живота. Богатството, както и властта, понякога заслепява.

    ОтговорИзтриване
  37. Г-н Gantcho Motchev, разбрах, "логиката" Ви е прекрасна, превъзходна даже: който мисли различно в сравнение с Вас самия, демек, който уважава Костов, когото Вшие лично мразите, не може нито да е прав, нито пък да е... кадърен, нали така излиза по Вашата тъй умна "логика"?! :-) Освен това са ми правили операция на главата, ясно, тоя човек е повреден непременно, като капак на всичко не мисли като мен, ерго, е не само лош, не само е некадърен, но, предполагам, си мислите за мен, че съм с "психически отклонения", нали така излиза?! И ето че Вие възпроизведохте, нищо че живеете в Калифорния, досущ същия комунистически манталитет, според който личността, която е различна, която не мисли като мен, е "враг", подлежащ на унищожение. Мислите като завършен комунист. Затова ли ме съветвахте да се... самозапаля, да протестирам чрез самозапалване, та "врагът" сам да се унищожи, щото Ви разваля спокойствието, пък и като капак на всичко той наистина не заслужава да живее, щото уважава тъй омразния Ви Костов?! :-)

    ОтговорИзтриване
  38. Gantcho Motchev В този ред на мисли извинявайте, че Ви наричам "господин", може би "другар" да Ви наричам е по-правилно?! :-) Не Ви ли смущава това, че спрямо Костов имате досущ същото отношение като целия руско-български ченгесариат, всички медийни мерзавци, които срещу заплащане плюха неуморно по Костов близо 20 години, също са в редичката, в която се нареждате и Вие?!

    ОтговорИзтриване
  39. Анонимен7.12.16 г., 12:21

    Пич (турска дума) Ганчо Помочков, аз от Австралия наистина не виждам за кво са те оценили в Калифорния, а пишеш тука, помочко...

    Ела при нас да видиш за колко ще те оценят, и си вземи едно одеяло като спиш в подлеза, помочко американски...

    Ти не разбираш AIG, а си влюбен главно в себе си, дедовъльовски помочко...

    ОтговорИзтриване
  40. Анонимен7.12.16 г., 14:48

    Ангеле,Тук се размива точката на проблема ти...Аз съм убеден ,че действаш неправилно в ситуацията ..Като филосов ,трябва да разбираш,че не бива да се натискаш за местото ти в това училище...С твойте грешни действия подхранваш егото на директорката-олигофренка...Аз си давам сметка ,какво пиша и ако се замислиш ,без да се обиждаш,може би ще видиш изход по-добър за теб...Защитавайки един от мафиотите (костов),не си правиш добра реклама и от там се проманя светлината върху теб...Как ще ме наричаш ми е безразлично ,но ако осъзнаеш,че мога да ти дам най-добтия съвет е в твоя полза...

    Направи анкета кой и колко ,и кои подкрепят костов...Човекът разпродал БГ ,ТУК КАЗВАТ ЗА ФАСТЪЦИ,Т.Е. ЗА ЖЪЛТИ СТОТИНКИ...!!!

    Като филосов,вместо да пишеш дълги теради ,ме попитай какъв ход е най- филосовски за теб в тази ситуация...Можеш да се обръщаш към мен и с докторе...

    Тук в САЩ НИЕ НЕ ОБРЪЩАМЕ ГОЛЯМО ВНИМАНИЕ НА ПАРТИЙНОСТА,А НА ИНТЕЛИГЕНТНОСТА...!!! АЗ СЪМ РЕПУБЛИКАНЕЦ !!!

    Аз не мразя никого,защото от моята умраза ще страдам лично аз,което го разбирам и отбягвам от малък...От 1992 г. до днес може би само Плевнелиев заслужава уважение ..Всочко друго е палячовци...!!!

    От малък знам,че когато в БГ НЯКОЙ ПОДАВА РЪКА ,първата реалция е да я захапите...Не така философе...! Доктор Мочев.

    Gantcho Motchev

    ОтговорИзтриване
  41. Анонимен7.12.16 г., 14:50

    Gantcho, недоумявам как може да правиш толкова категорични оценки за хора, които или не познаваш, или познаваш само от комунистическата пропаганда. Ангел е достоен българин и го гонят защото е кадърен, но политически неудобен за една директорка, близка роднина на комунистическия министър-председател Георги Атанасов.

    И не Иван Костов разграби България, а я подготви за обръщането на посоката й на Запад, приемането в НАТО и ЕС. Да, сигурно е направил грешки, сигурно много хора са потърпевши, сигурно много са се облажили. Но комунистите не можаха да му простят главното, той обърна България на Запад, въпреки съпротивата на русофилския български народ.

    Затова аз го уважавам като част от българската история. И повярвай ми, ако беше откраднал нещо, щяха да го съдят сто пъти. Други са крадците, Ганчо. И са много и са крали много. И през соца и особено след соца. Именно те раздухват омразата към Костов, която и ти си прегърнал, въпреки че през този период въобще не си бил в България. В нашата мила родина нищо не е истинско и не важат критериите от Америка. Кадърният го гонят, некадърният го издигат, крадецът крещи за реформатора "Дръжте крадеца!".

    Иначе всеки си има право на мнение. По това се различават консервативно мислещите от левите радикали, които смятат, че само тяхното е вярно. Например, аз съм поддръжник на избрания президент Тръмп още от началото на кампанията, един от малкото тогава у нас, защото виждах блатото в Дисито, където работят близките ми, огромната корупция и некадърността на кликата Клинтън-Обама, довела до упадъка на Америка и дълг от близо 20 трилиона, с изнесено производство в Китай и Мексико. И мен ли ще намразиш, ако си привърженик на Хилари?

    В Калифорния, Ню Йорк и източните щати повечето американци са със самочувствие, че са каймака на Америка и те трябва да управляват великата страна. И допускат да гласуват в техните щати милиони нелегални имигранти само с шофьорска книжка.

    А Ангел има нужда от подкрепа в този труден момент. Отношението ти към него, който не познаваш, а нападаш грубо, ме изненадва и разочарова. Много, много странно и тъжно. Малко по български.

    Jordan Trenkov

    ОтговорИзтриване
  42. Анонимен7.12.16 г., 14:51

    Jordan Trenkov ,ясно кого уволняват в българските училища.Там още стоят плочи с имената на партизани-терористи,в тях още висят портретите на Макаренко.Историята още възхвалява "постиженията" на комунизма.В училищата още преподават учители по история и философия ,които са били инструктори в партията БКП.За тях единствената философия е марксистко-ленинската .

    Zlatka Dimova

    ОтговорИзтриване
  43. Анонимен7.12.16 г., 14:51

    Jordan Trenkov Колко точно и на място!

    Rad Burov

    ОтговорИзтриване
  44. Анонимен7.12.16 г., 15:07

    Това е, аз разкрих тайната на BG... Защо е каквaто е и защо нищо в нея не работи като хората...

    Защото тя беше насила освободена от турско робство от руснаците... BG имаше измислена революционна дейност с 3-4 луди глави като Левски и Ботев и това е... После две бастисани селца Батак и Перущица плюс мощта на англо-aмериканската журналистика да раздуе балона до неузнаваеми размери...

    После Русия освободи теа некадърници, които и досега не знаят какво да правят със свободата, нито и усещат че я имат... Те са си в 1878...

    И ти си жив пример - турското селянче мрази Русия, защото тя има ум и технологии, каквито овчаро-козарите нито разбират, нито искат да имат... Тех им требва султана и дотам са... Правосъдната им система е турска марка от 1876...

    И тая смехория влязла в Европа, ама там нема надница под 3500 лв. на месец на най-бедните, а при вас колко е?

    Че то и Турция прави повече и като разбирате перфектно българските думи ташак, перде, келепир, тенджера и още хиляди други, май султана ви трябва, а?...

    Русия вижда дедовъльовската ви същност и снизходително се усмихва на по малкия смахнат и извратен брат... То на такъв е трудно и да помогнеш наистина...


    А. от Австралия

    ОтговорИзтриване
  45. Анонимен7.12.16 г., 16:46

    Gantcho Motchev ".....Аз не мразя никого,защото от моята умраза ще страдам лично аз..." невероятно е откъде хора пишещи думи като "УМРАЗА" имат самочувствието да се изявяват публично и даже да критикуват други хора.

    Венцислав Михайлов

    ОтговорИзтриване
  46. Анонимен7.12.16 г., 20:17

    Г-н Тренков ,само да ви питам , къде живеете сега ?

    Защото реално дейтвителноста в БГ е друга,поздравявам ви за позицията , но аз винаги се въздържам при такива случаи, не защото нямам мнение, а защото не съм запознат с конкретния инцидент!

    Georgi Dikov

    ОтговорИзтриване
  47. Анонимен7.12.16 г., 20:32

    Здравейте, г-н Грънчаров,аз не съм съгласна с тази ваша стачка ! Само ще си навредите,с тази Ваша гладна стачка ! Необходими са хора,като вас, ,а и "една птичка пролет не прави".Хора като вас са необходими ,и на децата и на обкръжението си.Да законите ни не са добри,но всичко се променя ,и най-вече законите у нас.По -добре работете,учителят не е само в училище и в класната стая.Училище е целият ни живот от раждането до края.И с всяка Ваша среща с някой е нашия житейски изпит.кризата в отношенията във вашия случай ще премине,ако погледнете от друг ъгъл.Помислете !Според духовните закони,човек трябва да облива с любов .Любовта към човека от среща е водеща.,а с Вашата стачка Вие лишавате други деца и техните родители ,от възможността да отговаряте на питащите и искащите.Така,че стачката е вид бягство,и не е решение на проблема.По -добре преподавайте материята си,и убедена съм има деца ,които имат необходимост от вашите отговори и дискусии.Децата обичат да говорят по житейски теми,а преподавателите са малко.Така,че не стачкувайте,има и ще дойде решение на проблема,и това,което ви гнети ! На страната и децата са необходими мислещи хора,а не в такава роля.Аз не Ви познавам лично ,но следях с интерес публикациите Ви и начина Ви на изразяване ! да у нас е сложно ,много сложно ! Но ,на всички ,а и на Вас казвам " Мислете с добро ,и с любов !".Направете кръжок за "Доброта" и той ще победи "Картаген"за,който често говорите ! опитайте !

    Надявам се да Ви засегнах с писаното по-гове ! Пожелавам Ви ,успехи и мъдрост в решението и делата Ви !

    Dari Djebarova

    ОтговорИзтриване
  48. Не сте ме засегнала, напротив, показвате ми как изглеждат моите инициативи във Вашите очи, а за мен това е много полезно. За което Ви благодаря! Ще мисля по казаното от Вас.

    ОтговорИзтриване
  49. Анонимен7.12.16 г., 20:37

    Поздравления за здравата морална позиция! Дерзайте!

    Е.Владева

    ОтговорИзтриване
  50. Анонимен7.12.16 г., 20:37

    Няма защо, радвам се, че има хора които се борят!

    Е.Владева

    ОтговорИзтриване
  51. Да, надеждата е, че като се даде личен пример, че "не е толкова страшен страхът" :-) постепенно повече хора ще се престрашат да казват какво мислят и да се държат като свободни личности.

    ОтговорИзтриване
  52. Анонимен7.12.16 г., 20:38

    Да, така е! Безкрайно се зарадвах на това, което чух от децата!

    Е.Владева

    ОтговорИзтриване
  53. В репортажа по телевизията ли?

    ОтговорИзтриване
  54. Анонимен7.12.16 г., 20:39

    Да, от репортажа. Затова Ви потърсих тук!

    Е.Владева

    ОтговорИзтриване
  55. Децата са много добри и умни и жадуват за нов подход!

    ОтговорИзтриване
  56. Анонимен7.12.16 г., 20:39

    Срещала съм името Ви, но не и интригите около Вас в училище.

    Е.Владева

    ОтговорИзтриване
  57. Анонимен7.12.16 г., 20:40

    Така е, да! Изтървахме нравствеността и мисленето! Много от нещата в училище са изкривени до неузнаваемост!

    Е.Владева

    ОтговорИзтриване
  58. Напълно вярно. Правим непростими грешки, примиряваме се с порочната система, която вреди на децата ни. Така не бива да продължава повече.

    ОтговорИзтриване
  59. Ще говорим пак, простете, много съм изморен и отпаднал сега...

    ОтговорИзтриване
  60. Анонимен7.12.16 г., 20:43

    Не бива, но страхът сред колегията е голям!
    Почивайте!
    Тепърва Ви предстоят големите битки!

    Е.Владева

    ОтговорИзтриване
  61. Анонимен7.12.16 г., 20:43

    И на Вас!

    Е.Владева

    ОтговорИзтриване
  62. Анонимен7.12.16 г., 23:07

    Дано да имате сигурен лекар край себе си. Не прекалявайте. Но гладната стачка може да развълнува.

    Веселин Делчев

    ОтговорИзтриване
  63. Анонимен7.12.16 г., 23:07

    За какво точно се борите? Извинете за моята неинформираност

    Reni Ned

    ОтговорИзтриване
  64. Анонимен7.12.16 г., 23:08

    Гледах репортажа по БТВ! Децата ви обичат и разбират,това е достатъчен факт тая директорка да и бият шута...

    Rositsa Rangelova

    ОтговорИзтриване
  65. Анонимен8.12.16 г., 13:41

    Днес чух по едри медии за това, че 42 % от нашите деветокласници са функционално неграмотни по основни десциплини. Учителят Ангел Грънчаров ямно се бори срещу този резултат.

    Веселин Делчев

    ОтговорИзтриване
  66. Анонимен8.12.16 г., 13:42

    Защо ли като четох това, се сетих за Чавдар Димитров - учител по литература, който за съжаление ми преподаваше само един срок в ТЕТ-а... Той беше страшен бунтар против простотията и закостенялостта на същата система, която явно си е останала непроменена. Изключителен човек!

    Янко Атанасов

    ОтговорИзтриване
  67. Анонимен8.12.16 г., 13:45

    С Вас съм господин Грънчаров! Както вчера каза собственикът на ТВ ПОТВ Пловдив Евгени Тодоров и аз СЕ ПОДПИСВАМ ПОД ВСЯКА ВАША ДУМА ТУК И ПО МЕДИИТЕ. В момента Ви гледам на живо в "НА АГОРАТА" и явно не ще мога ЛИЧНО ДА ИЗРАЗЯ ПОДКРЕПАТА СИ И ПО ТЕЛЕВИЗИЯТА от изпушилите телефони! Но Ви моля да помислите: Заслужава ли си? ТОЧНО СЕГА И ПО ТОЗИ НАЧИН? За тая нация, превърната от 70 години в почти популация?! Знам, че ще ми отговорите с едно голямо ДА! Заслужава си! И тук може би за първи път няма да се съглася с Вас! И знаете ли защо? Миналата година в една от големите търговски вериги детенце посегна към някакво лъскаво лакомство; "Неее, пълно е с отрови!"- отряза го майка му. То се нацупи и след секунди промълви "То пък един живот!" и остави на рафта примамливата кесийка. След секунди, отдалечавайки се, личецето му светна и чух да казва весело: "МАМО, НАЛИ ЩЕ ЖИВЕЕМ НА ИНАТ НА ТИЯ ДЕТО НИ ТРОВЯТ!?". Да, на инат! Не тоя инат от изборите, а другият инат - ГРАДИВНИЯТ! Стига да го имаме и съхраним - НЯМА НАЧИН ДА НЕ НАМЕРИМ ВЕРНИЯ ИЗХОД! Убеден съм! Ако не днес или утре, скоро! И ще го ПОСТИГНЕМ , не доживеем, ЗАЕДНО!..Това е РЕШЕНИЕТО, според мен! Не е безнадеждно! ДЕТЕНЦЕТО МИ ДАВА КУРАЖ! Дано и на Вас, г-н Грънчаров!

    Emil Mladenov

    ОтговорИзтриване
  68. Анонимен8.12.16 г., 13:58

    Даскалеее, даскалее....как пък един от учениците ти не каза нищо хубаво за тебе, бе...

    skyborne

    ОтговорИзтриване
  69. Анонимен8.12.16 г., 13:59

    Ето един случай, поради който съм ЗА психотест на учители! Преподавал ми е, и си признавам, че му лазих по нервите с най-голямо удоволствие! Така обичаше да му кажеш, че е дърт комуняга... :)

    Ангел Каменов

    ОтговорИзтриване
  70. Анонимен8.12.16 г., 14:00

    Още преди години трябваше да го махнат.Сам си пишеше учебниците и ни караше да ги купуваме ако ли не няма да завършим.Почти всеки час пускаше камерата и заснемаше какво правим а ако някой каже,че не иска да го снима той казваше да излезнем но ще получим отсъствие . Какъв учител може да е този смешник след като той самият те задължава да правиш нещо нередно !!!

    Георги Богданов

    ОтговорИзтриване
  71. Анонимен8.12.16 г., 14:00

    Аз също съм възпитаник на ГПЕЕ. Часовете на въпросният учител, не се славят за едни от най-добрите и вълнуващи. Напротив бяха изпълнени с ирония!!! Няма да навлизам толкова в темата за часовете му, просто ще разкажа друга история. Сегашната директорка на училището ни беше класна-невероятен професионалист. Точно в 12 клас се разделихме с нея, по повод новият и пост. На нейно място,като класен ръководител застана Ангел Грънчаров. В този момент течеше бурната подготовка по абитурентската вечер, тоест събираха се парични суми. По лична настоятелство на господина настоя всичко това да премине в неговите ръце .... оставихме го!. След известно време забелязахме, че парите които държахме в сейфа започват да изчезват - ту само с капаро, после с куверт ... Господина просто си пощипваше от тях !!! Разбрахме го с помощта на друга учителка от училището . А, думите му с грозното оправдание и обеснения все още ми стоят в ума, като вчерашен спомен ... Обидите които ни отправи и всичкото ... Просто този човек, не е никак доблестен !!!..

    Nik sim


    ОтговорИзтриване
  72. Анонимен8.12.16 г., 14:01

    Точнооо.. на гладна стачка ли ще учи учениците и уникален пример за подражание.И това ми било учител...

    Елена Ангелова

    ОтговорИзтриване
  73. Анонимен8.12.16 г., 14:01

    Значи в нета за Гериту Никол и Издислафчо може, а за учители не може.

    Marieta Dimitrova

    ОтговорИзтриване
  74. Анонимен8.12.16 г., 14:02

    учил съм в ТЕТ-а за мен философия трябва да се изучава в свободното време !Това не е хуманитарна гимназия ,от това училище излизат бъдещите инженери на България ,не съм чул до сега за философ инженер или ел.техник.....така,че да го махат и повече ТЕХНИКА!Като искате философия има гимназии за тази цел!

    kigebr

    ОтговорИзтриване
  75. Анонимен8.12.16 г., 14:02

    Г-н Грънчаров ми е преподавал във всички класове в ТЕЕ, после ПГЕЕ. Никога не сме водили дискусии на политически теми! Аз се радвам и съм му благодарен, че ме научил да устоявам на моята позиция, търсейки точните аргументи. Малко са учитилете, като г-н Грънчаров. Не заслужава да бъде лишен от правото да упражнява професията си!!!

    BlueBlue

    ОтговорИзтриване
  76. Анонимен8.12.16 г., 14:02

    Този спор се води повече от 3-4 години и явно никой не иска да отстъпи. Но такова късане на нерви на никого не помага. Явно, че ръководството се дразни и търси всячески да се отърве от преподавателя. Да му дадат някакъв вариант да "упражнява" тази методика. Например в "Твоя час".

    Стаsi Vеleva

    ОтговорИзтриване
  77. Анонимен8.12.16 г., 14:03

    https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Plovdivski-uchitel-obyavi-gladna-stachka-prichinata-kacheni-v-neta-videa-688940

    ОтговорИзтриване
  78. Анонимен14.12.16 г., 22:02

    Всеки учител, който насърчава самостоятелно мислене и смислени занимания, е опасен! Ръководството трябва да бди неуморно за недопускането на подобни процеси. Да бъде заменен с посредствен и безличен, но усърден във воденето на документация, негов колега!

    Подкрепям исканията на учителя Ангел Грънчаров!!! В децата е бъдещето на нацията!

    ОтговорИзтриване

Ще се радвам ако идването Ви тук пробуди у Вас такова настроение, че все по-често да сте мой гост!

Коментирайте смело, ползвайте се от свободата си. Уважавайте истината, презирайте лъжата и лъжците. Коментарите са напълно свободни, единственият ограничител е Вашето собствено възпитание!

На простаците бих дал съвет изобщо да не идват в блога ми; той не е за тях: с техния свят нямаме нищо общо. Но ако много държат да си показват простотията и мерзавщината, давам им тази възможност - с оглед народът да види какво представляват и по този начин да може да се отврати не само от простаците и мерзавците, но и от простащината и от мерзавщините изобщо!