От публикация в блога на И.Инджев научавам тази сутрин, че владиката Николай се бил оплакал от едно телевизионно предаване, от предаването "На инат", да, онова с магарето. Оплакал се, разбира се, на другия пловдивски Николай (Бареков), който пък е началство в същата телевизия. Телевизионният Николай е много задължен на брадатия Николай, понеже този последният на сватбата на самия Бареков беше наредил камбаните на всички храмове в хилядолетния град Пловдив да бият, сякаш се жени цар, а не една "журналистическа" подлога.
Та в крайна сметка ухиленият Николай, дето много обича да се полива по голия тумбак с шампанско, бутилката от което струва 300 еврА, бил докладвал на светиня му ето така "магарето е заклано", сиреч, предаването е спряно; в този момент, предполагам, твърде "религиозният" Николай се е прекръстил с облекчение, че толкова омразното му магаре вече е заклано. Види се, и двамата Николаевци, и телевизионния, и "духовния", са големи почитатели на свободата на медиите, на словото и на мисълта даже, няма що! (ОЩЕ >>>)
Та в крайна сметка ухиленият Николай, дето много обича да се полива по голия тумбак с шампанско, бутилката от което струва 300 еврА, бил докладвал на светиня му ето така "магарето е заклано", сиреч, предаването е спряно; в този момент, предполагам, твърде "религиозният" Николай се е прекръстил с облекчение, че толкова омразното му магаре вече е заклано. Види се, и двамата Николаевци, и телевизионния, и "духовния", са големи почитатели на свободата на медиите, на словото и на мисълта даже, няма що! (ОЩЕ >>>)
Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), , 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които са живи и в нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни.
Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.
Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.
Хубав е коментарът, само не споделям лошата оценка за папа Бенедикт, той според мен е прекрасен духовник.
ОтговорИзтриванеМоя милост също не споделя думите, казани по адрес на папата. Струва ми се, че подобно сектантство от страна на православието към католическата църква не е ласкателно за тази деноминация - и за хората, които си го позволяват. Християнските църкви, щом са християнски, трябва да имат едно християнско, а не талибантско отношение една към друга...
ОтговорИзтриване