Попадам на следната информация: Държавата издирва 200 000 деца за да ги върне в училище. От която разбирам, че са налице още факти за разпада на държавното образование, който държавата няма как да спре. И пред който държавата (управляващите) се държат абсолютно неадекватно: работите няма да се оправят като децата бъдат тикани насила в училищата, а чрез дълбока вътрешна промяна на всичко онова, което става в училищата - с оглед те да станат привлекателни и необходими за развитието и просперитета на съвременните деца и млади хора. Просто е, но не се разбира от тия, които вземат решенията у нас. Поради което те продължават да се излагат, да стават смешни.
Без прилягането на здрави, на разумни, на отговарящи на нуждите на времето идеи за смислена промяна в училищата няма как българското образование да постигне каквото и да било. Отдавна се знае какви следва да бъдат тези идеи. Разковничето е едно: свобода, демократизация на отношенията в училищните общности.
Противоотровата на гниенето и на смъртта е точно това, от което най-много се боят и управляващите, и служещите на догмите учители, и не желаещите да променят каквото и да било всевластни образователни бюрократи: свобода, демокрация, просперитет са три неща, които са неотделими.
Бедността пък произтича логически от битието на унижения, на несвободния човек, който все чака някой друг да го оправя.
Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият „български“ Картаген е крайно време да бъде разрушен…
Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост! (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)
Теб никой не те пита какво мислиш за образованието, некадърнико! Ти си изгонен от училището ни поради некадърност и това е съвсем правилно. Опазил ни бог да допуснем некадърници като теб да казват какво мислят за българското образование.
ОтговорИзтриване