Хм, да, както можеше да се предполага, Б. Цеков е премахнал коментарите, които се намираха ТУК.
Но пък благодарение на RSS Feed Reader, нещата са запазени (техните heads), останалото е копирано и скоро ще види бял свят, където му е мястото, за да може да бъде официално "публично оповестено", както твърди законотворецът, че е било.
Впрочем, в официалната стенограма от пленарните заседания по приемането на Закона за вероизповеданията няма и думичка относно произхода на този текст, но това няма значение за Б. Цеков. Важното е, че той е бил осведомен...
Жалко, че както досега е видно, г-н Грънчаров е изключен от социалната мрежа Homo politicus. Както и да се търси в нея, такъв член вече не съществува там. Показателен факт за правозащитник и отношението му към свободата на словото и библейските канони: “И ще познаете истината и истината ще ви направи свободни” (Йоан 8:32)
Това, което обаче г-н Грънчаров всъщност е задал като въпрос на напълно непредубеден гражданин относно преамбюлната дискусия е най-важната част от цялата история, не само на Закона за вероизповеданията, а на съвременното законодателство в България въобще. По този начин се даде емпирично доказателство за "пазарлъците", които сключват някои депутати - пример: Б. Цеков иска чл. 10 от Закона за вероизповеданията, Л. Местан поставя условието - руски преамбюл... в него. Интересите са намерили пресечна точка..., как се чувства адресатът на закона, няма значение.
Някои наричат това явление лобиране, а други си спомнят, кой е инициатора за Закона за лобирането? Омбудсманската институция? Достатъчно е да се цъкне в Гугъл с понятията "цеков" и "лобиране"...
Въпрос: Кои държави имат сходни закони, от които да "почерпим" челен опит?
Та така, в най-общи линии, това е състоянието не само на Закона за вероизповеданията, а на цялото законодателство от прехода до сега. Просто, най-ясно се вижда в този закон, защото той е емблематичен. За това твърдение има прекалено много аргументи, три от тях са:
1. Това е законът, който показва отношението на държавата към религията и религиозните общности, т.е. отношението към духовността...
2. Този закон е знаков за правоотношенията държава и църква, защото никога досега църквата не е молила толкова настоятелно никого за оправяне на въпросите за собствеността и.
3. Това е символът на управлението на Симеон Борисов Сакскобургготски, защото това беше първият законопроект, внесен тогава "ударно и бригадирската". Засега от премиите се знае, че Г. Първанов е получил сумата от 20 000 $ от руска фондация за запазването на "Единството на православието". Това беше и условието, което трябваше НДСВ да изпълни, за продължи Димитровската програма за църквата, в изказването му по случай 1000- годишнината от Рилския манастир, строго базирана на ленинската "Програма относно религията", оповестена във в. "Новая жизнь", бр. 28 от 3.12.1905 г. и изпълнена на 100% в началото на 80-те години на миналия век. Към момента тази визия на мумията от Червения площад е преизпълнена на 150% в България. Затова са и повечето от проблемите на всички религиозни общности. Затова...
Екстрактът на информацията, която Б. Цеков беше написал, касаеща "заимстването" и "адаптацията" на преамбюлния текст на Закона за вероизповеданията (без обидите към "въпросния Берков"), както се изразява "Homo politicus":
"... И ето какво ще ви кажа за въпросния преамбюл. Когато се стигна до обсъждането на член 10 относно статута на БПЦ, от страна на ДПС и главното мюфтийство се отправи настойчиво искане, ислямът да бъде също вписан като вероизповедание, което се признава за юридическо лице ex lege. Естествено се противопоставих остро на тази идея, защото законовият статут на БПЦ има своето конституционно основание в текста, който определя източното православие за традиционно за България. А ислямът и всички останали не са такива! Тогава Лютви Местан, воден от намерението, да се намери съгласие и ДПС да оттеглят тези идеи, предложи въпросният преамбюл, който е заимствал от руския закон. Той каза и официално откъде го е заимствал със съответните адаптации.
След като анализирахме текста, видяхме, че в него няма нищо лошо. В него се изтъква уважение и към другите основни религии в страната и след като консултирахме и с главния равин и с другите основни вероизповедания го приехме. Така че това са били публично известни неща и някой днес […] да ги представя като "разкрития" е толкова комично, че говори просто за степента на неговата осведоменост. Но най-важното е […] какво точно има, и което да не сте съгласен във въпросния преамбюл. Посочете ми една идея, един ред, една дума. Силно се съмнявам, че ще посочите такива - защото в него се прокламират общочовешки и демократични идеи. Така, че хайде стига с простотиите на този или онзи..."
(Горният коментар е от Анонимен)
Вижте и чуйте най-новото в първия български видеоблог: Angel.G-TV - видеоблогът на Ангел Грънчаров. Технологичният прогрес трябва да се насърчава!
Но пък благодарение на RSS Feed Reader, нещата са запазени (техните heads), останалото е копирано и скоро ще види бял свят, където му е мястото, за да може да бъде официално "публично оповестено", както твърди законотворецът, че е било.
Впрочем, в официалната стенограма от пленарните заседания по приемането на Закона за вероизповеданията няма и думичка относно произхода на този текст, но това няма значение за Б. Цеков. Важното е, че той е бил осведомен...
Жалко, че както досега е видно, г-н Грънчаров е изключен от социалната мрежа Homo politicus. Както и да се търси в нея, такъв член вече не съществува там. Показателен факт за правозащитник и отношението му към свободата на словото и библейските канони: “И ще познаете истината и истината ще ви направи свободни” (Йоан 8:32)
Това, което обаче г-н Грънчаров всъщност е задал като въпрос на напълно непредубеден гражданин относно преамбюлната дискусия е най-важната част от цялата история, не само на Закона за вероизповеданията, а на съвременното законодателство в България въобще. По този начин се даде емпирично доказателство за "пазарлъците", които сключват някои депутати - пример: Б. Цеков иска чл. 10 от Закона за вероизповеданията, Л. Местан поставя условието - руски преамбюл... в него. Интересите са намерили пресечна точка..., как се чувства адресатът на закона, няма значение.
Някои наричат това явление лобиране, а други си спомнят, кой е инициатора за Закона за лобирането? Омбудсманската институция? Достатъчно е да се цъкне в Гугъл с понятията "цеков" и "лобиране"...
Въпрос: Кои държави имат сходни закони, от които да "почерпим" челен опит?
Та така, в най-общи линии, това е състоянието не само на Закона за вероизповеданията, а на цялото законодателство от прехода до сега. Просто, най-ясно се вижда в този закон, защото той е емблематичен. За това твърдение има прекалено много аргументи, три от тях са:
1. Това е законът, който показва отношението на държавата към религията и религиозните общности, т.е. отношението към духовността...
2. Този закон е знаков за правоотношенията държава и църква, защото никога досега църквата не е молила толкова настоятелно никого за оправяне на въпросите за собствеността и.
3. Това е символът на управлението на Симеон Борисов Сакскобургготски, защото това беше първият законопроект, внесен тогава "ударно и бригадирската". Засега от премиите се знае, че Г. Първанов е получил сумата от 20 000 $ от руска фондация за запазването на "Единството на православието". Това беше и условието, което трябваше НДСВ да изпълни, за продължи Димитровската програма за църквата, в изказването му по случай 1000- годишнината от Рилския манастир, строго базирана на ленинската "Програма относно религията", оповестена във в. "Новая жизнь", бр. 28 от 3.12.1905 г. и изпълнена на 100% в началото на 80-те години на миналия век. Към момента тази визия на мумията от Червения площад е преизпълнена на 150% в България. Затова са и повечето от проблемите на всички религиозни общности. Затова...
Екстрактът на информацията, която Б. Цеков беше написал, касаеща "заимстването" и "адаптацията" на преамбюлния текст на Закона за вероизповеданията (без обидите към "въпросния Берков"), както се изразява "Homo politicus":
"... И ето какво ще ви кажа за въпросния преамбюл. Когато се стигна до обсъждането на член 10 относно статута на БПЦ, от страна на ДПС и главното мюфтийство се отправи настойчиво искане, ислямът да бъде също вписан като вероизповедание, което се признава за юридическо лице ex lege. Естествено се противопоставих остро на тази идея, защото законовият статут на БПЦ има своето конституционно основание в текста, който определя източното православие за традиционно за България. А ислямът и всички останали не са такива! Тогава Лютви Местан, воден от намерението, да се намери съгласие и ДПС да оттеглят тези идеи, предложи въпросният преамбюл, който е заимствал от руския закон. Той каза и официално откъде го е заимствал със съответните адаптации.
След като анализирахме текста, видяхме, че в него няма нищо лошо. В него се изтъква уважение и към другите основни религии в страната и след като консултирахме и с главния равин и с другите основни вероизповедания го приехме. Така че това са били публично известни неща и някой днес […] да ги представя като "разкрития" е толкова комично, че говори просто за степента на неговата осведоменост. Но най-важното е […] какво точно има, и което да не сте съгласен във въпросния преамбюл. Посочете ми една идея, един ред, една дума. Силно се съмнявам, че ще посочите такива - защото в него се прокламират общочовешки и демократични идеи. Така, че хайде стига с простотиите на този или онзи..."
(Горният коментар е от Анонимен)
Вижте и чуйте най-новото в първия български видеоблог: Angel.G-TV - видеоблогът на Ангел Грънчаров. Технологичният прогрес трябва да се насърчава!
Няма коментари:
Публикуване на коментар