Липсата на движение се отразява негативно на умственото развитие на учениците. Започнат ли да се въртят и навеждат – това им е нужно и има смисъл, твърдят германски учени.
Когато децата седят кротко на чиновете в класната стая, учителите са доволни. Липсата на движение обаче се отразява негативно на умственото развитие на учениците. Започнат ли да се въртят и навеждат – това им е нужно и има смисъл, твърдят германски учени.
Децата имат естествена склонност към движение, то е жизнена необходимост като яденето, пиенето и съня. Някои възрастни обаче забравят това. Няколко изследвания сочат, че от движението се поумнява. Децата опознават света и учат по-добре чрез физическа активност. Тя стимулира нервните клетки да си предават информация. И ако в час детето шава, това подпомага развитието му, защото тялото му получава нужния кислород, който да го държи будно.
До 11-12-годишна възраст децата изпитват вътрешна потребност да се движат. (Прочети ЦЯЛАТА СТАТИЯ)
Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият „български“ Картаген е крайно време да бъде разрушен…
Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.
Няма коментари:
Публикуване на коментар