Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 8 ноември 2009 г.

Архангелов ден е: покана за виртуално празнуване на именния ми ден

Първо от интернет научих, че днес е Архангеловден: няма как, със ставането влизам в Мрежата. След това съпругата ми ме поздрави. Не че бях забравил, а просто не осъзнавах, че днес е моят именден. Значи днес ще празнувам, както е според обичая. Тръгвам след малко да се подготвям за гостите; щото, по нашия български обичай, за именден не се канят гости, а всеки може сам да си дойде.

За мен този път именния ми ден е смесен и с трагичен привкус: от три седмици съм болен, сърцето ми не може да влезе в ритъм, независимо от лекарствата. Утре лекарите ще ме вкарват в ритъм с токов удар, с т.н. "кардиоверзио". Това е последно и твърде опасно средство: щото след удара сърцето може и да спре! Ако ми е писано, утре няма да ме има. Затуй днес ще празнувам: ами ако тоя ден ми е последен?! Извинявайте, че споделям тия мои притеснения, но наистина съм обезпокоен, та затова го правя: поне малко да ми олекне. Човешка психология е това...

За мен истинският празник е да чета някоя хубава книга, това ще правя най-вече. Впрочем, от няколко дни чета превъзходна книга: НЕЩАТА ОТ ЖИВОТА И ТЯХНАТА ЛОГИКА, автор Тим Харфорд, изд. ИЗТОК-ЗАПАД. Но след малко първо ще ходя на пазар, а после съпругата ми ще подготвя именния ден, а аз ще й помагам, като в паузите ще чета книга. Гостите трябва да почнат да идват в късния следобед или вечерта. Има време и за четено дотогава.

А пък, понеже много уважавам и ценя читателите на своя блог, ги каня на виртуално празнуване на именния ми ден тук, в блога. През час ще прескачам тука за по няколко минути, за да ви уважа. Няма как тук да черпя с вино и ракия, нито пък с бонбони или сладки. Но ви угощавам даже в излишенство с разни мисли, идеи, спомени за преживелици и с какво ли не друго: музика, записи на лекции и прочие. Смятам, че това угощение ви харесва, на едни, предполагам, харесва, други се дразнят, няма как иначе. Но с това мога, с това ви угощавам. И днес на празника само това мога да ви поднеса.

Ползвайте го, угощавайте се донасита за мое здраве: днес съм именяк! Живот и здраве да е, и утре, дай Боже, да прескоча трапа. Имам още няколко неща за свършване, като ги свърша, тогава може и да се запътя на последното пътуване. Затуй, моля ти се, Господи, не ме прибирай все още! Защото засега имам много работа, която само аз мога да свърша, и затуй не ща да си ида...

7 коментара:

Анонимен каза...

ЧЕСТИТО ИМЕ!!! ДА ТИ Е ЖИВО И ЗДРАВО!!! ВЕДЪР ПОГЛЕД И МНОГО ЗАДАЧКИ-ЗАКАЧКИ:))))
milone

Анонимен каза...

Честит имен ден! Много здраве,щастие и весело изкарване на празника!

Анонимен каза...

Честит празник! Да Ви е честито името, весел ден и много радост Ви пожелавам!
Мирослав-Монтана-Мюнхен :)

Анонимен каза...

ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН!
БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ!
Петър Каменов
Монтана

Анонимен каза...

Благодаря за чудесния празник, който ни даряваш. Цял ден слушам прекрасната музика с толкова носталгия и толкова прекрасни чувства, изживяни преди двадесет години. Още веднъж пожелавам живот и здраве!
Ана Грег

К. Николов каза...

ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН !!!
ЗА МНОГО ГОДИНИ !!!
НЕКА БОГ ДА ТИ ДАВА ЗДРАВЕ
ЗА ДА ПРОДЪЛЖИШ !!

К. Николов каза...

ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН !!!
ЗА МНОГО ГОДИНИ !!!
НЕКА БОГ ДА ТИ ДАВА ЗДРАВЕ
ЗА ДА ПРОДЪЛЖИШ !!