Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 18 ноември 2017 г.

Направиха ми компроматче със сексуално подтекстче



Някакъв нещастник ми е откраднал снимката! Дали това не е леко компроматче, специално сделано от политическите ми неприятели?! Докладвах на администраторите на въпросния сайт за злоупотребата със снимката ми.

Въпросната фалшива обява се намира ето тук.

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият „български“ Картаген е крайно време да бъде разрушен…

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

7 коментара:

Анонимен каза...

Ооо, и аз имах. Сигурно даже още имам. Даже не се проверявам...

Светлин Димитров

Ангел Грънчаров каза...

Как смяташ, случайно ли е попаднал тоя мераклия за женски ласки на моя снимка - или не е случайна тази злоупотреба?

Анонимен каза...

Случайно не е! Аз навремето плюех ГЕРБ редовно в агенция "Блиц" , тогава се появиха...

Светлин Димитров

Ангел Грънчаров каза...

Светлин Димитров Ясно. Отмъщават ми за нещо. През миналата зима, като се наложи да започна гладна стачка (срещу безобразията на самозабравили се образователни бюрократи, назначени на топлите си служби именно от ГЕРБ) ми спретнаха другарите милиционери още по-гадно отмъщение: с моя телефонен номер направиха обява на търсеща БЕЗПЛАТНИ мъжки ласки красива развратница (!!!!), което доведе до това, че цяло едно денонощие жадни за безплатни женски ласки мераклии ми звъняха един след друг по телефона! :-) Едва се отървах, наложи се да пиша на администрацията на съответния сайт да махнат обявата!

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров Със сигурност не е случайно! Мръсници!

Кера Лефакева

Анонимен каза...

Антихристки! Антихристки! Антихристки!

Анонимен каза...

https://dariknews.bg/v-snimki/70-godini-zaedno-kralica-elizabet-ii-i-princ-filip-snimki-20709/9