Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 20 февруари 2018 г.

Нацията ни не е тъпа, просто умовете на мнозинството от хората са увредени - поради дефектното ни социалистическо "образование"



"Поданиците" на Територията не са тъпи, просто са дрогирани с лъжи - по причина на това, че не умеят да мислят. Калпавото ни социалистическо образование е причина за това състояние на умовете на нацията ни - умовете на хората не работят, хората просто не умеят да мислят...

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият "български" (т.е. мутро-ченгесарски и кагебистко-руско-путински) Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

6 коментара:

Анонимен каза...

Здравей, Гръньо! Пак въведе любимата си цензура, а морско свинче такова? :) Хубаво ли ти е да ми четеш съобщенията, без да можеш да отговаряш? На мен ми е хубаво. :)

Анонимен каза...

Голямата част от хората в България са политически неграмотни, много наивни, затова лесно се манипулират. Не, че не могат да мислят,те не искат да мислят защото мисленето е трудно, а комунизма ампутира желанието на повечето си поданици да се справят с трудности. Къде по лесно е да се оставят на течението.
Томи Томев.

Анонимен каза...

Здравей отново, лáйньо! Как е, как е, бориш ли се още срещу свободата на словото и срещу целия свят? Опъваш ли уши от глад? :)

Ангел Грънчаров каза...

Публикувам горното толкова сърдечно излияние на един анонимник-комуноид - с цел да видите с какъв род "аргументи" воюват тия обезумели от злоба изчадия - в защита на тъй милото им социалистическо (не)образование. Всекидневно те заливат блога с подобни гнусотии, чат-пат ще публикувам най-сполучливите - именно с цел да видите колко струват "опонентите" ми...

Анонимен каза...

Грешиш, мунчо! Аз не съм ти опонент, аз съм ти ВРАГ. Както съм враг на всички болшевики като теб.

Ангел Грънчаров каза...

Ти си просто един страхлив, малодушен нещастник и комплексар... :-) Който го е срам даже от собствената само"личност", пардон, безличност...