Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 16 януари 2019 г.

Процесът на "декомунизирането на душите" в пловдивската ПГЕЕ "ТЕТ Ленин" се отпуши: проговори инж. Атанас Атанасов!


Тия дни се случи нещо наистина знаменателно, проговори (във Фейсбук) един от тия, които имат главната заслуга директорката на пловдивската ПГЕЕ "ТЕТ Ленин" да се закрепи на поста си; той, прочее, беше и един от най-приближените на бившия директор инж. Венелин Паунов, Бог да го прости, става дума за главния учител инж. Атанас Атанасов. (Но за разлика от "Шефа", както всички наричахме г-н Паунов, се видя принуден да направи ред тежки компромиси преди всичко от нравствено естество - с оглед безболезненото си "доживяване до пенсия"!) В личен разговор с него преди време разбрах, че и той си бил тръгнал от училището "конфликтно", но повече не го бях питал за подробности; тия дни обаче стана така, че възникна ситуация, в която той проговори (вече е пенсионер, предполага се, че вече не го е толкова страх от авторитарната директорка!). 


За мен това, че г-н Атанасов, така или иначе, макар и с "половин уста", все пак проговори, е наистина знаменателен факт, знаете, аз от години се опитвам да предизвикам честен, откровен дебат по проблемите в това някога тъй славно училище, ала не успявам, което е красноречиво доказателство за крайно тежката психологическа и нравствена ситуация в училището; ето как протече този разговор, да се надяваме, че той ще продължи, да се надяваме, че и други учители от ПГЕЕ "ТЕТ Ленин" ще наберат смелост и ще се включат в него, наближава времето, в което, убеден съм, те ще успеят да надмогнат малодушието, слабостта, страха:

  • Vasil Krastev Истина ли е, че Ат.Атанасов е уволнен и каква е причината?
    1
    • Ангел Грънчаров Истина е. Не съм разговарял с г-н Атанасов подробно, но той лично ми каза, че си е тръгнал "със скандал". Както обикновено става при уволненията и пенсиониранията на въпросната госпожа. Тия, които работят в училището сега, сигурно знаят подробности, ала по понятни причини си мълчат. С изгонването на Атанасов изглежда учители-личности (в истинския смисъл) в училището ни почти не останаха...
    • Vasil Krastev Ангел Грънчаров Кога е станало въпросното уволнение? Атанасов беше номер 1, ходил съм с него във Франция.
    Напишете отговор...

  • Атанас Атанасов Не-е Васе, пенсионирах се през юли.
    3


    • Ангел Грънчаров Някои други работиха доста след навършването на пенсионна възраст, но те са от "нашите", за тях очевидно има други закони...
    • Атанас Атанасов Помолиха ме да остана, но аз отказах.
      3
    • Иван Ненчев Ангел Грънчаров , поне имай малко чест и доблест и се извини за лъжите ти !
      2
    • Ангел Грънчаров Атанас Атанасов Ти си решаваш. Жив и здрав да си ползваш много години пенсията! Дай Боже всекиму!
    • Ангел Грънчаров Атанас Атанасов Понеже хунвейбинчетата, подмазващи се на Анастасова (виждаш че се държат като улични псета) ме обвиняват в някакви "лъжи", да им цитирам думите ти от месинджъра, ти обичаш не по-малко от мен истината, вярвам няма да възразиш, ето ги: "Аз от лятото съм пенсионер и живея на село. Нямам никаква връзка с ПГЕЕ - тръгнах си конфликтно и нямам намерение да ходя там." Все пак, вярвам, срамота е и пенсионираните да се страхуват още от директорката...
      3
    • Todor Simeonov Иван Ненчев ти улично псе ли си, кариеристе от БСП?
      1
    • Иван Ненчев Толкова много обиди , вече и аз им загубих края , а това е хумАНУС и “учител” ...
      1
    • Todor Simeonov Комунист, комуноид, активист, кариерист, улично псе, товаришч
      1
    • Иван Ненчев Todor Simeonov , като те разкрият от всички места, че не ставаш и за чеп за зеле, започваш да злобееш, да злорадстваш , да плюеш, да говориш лъжи , да се правиш на жертва и да търсиш съжаление 🙂
      1
    • Атанас Атанасов Това,че "съм си тръгнал конфликтно", съвсем не означава, че са ме изгонили или че са ме уволнили. ПЕНСИОНИРАХ СЕ, на 65 гогини съм и не ми се работи вече. Това е.
      1
    • Иван Ненчев Ето,точно заради това, ние учениците уважаваме и винаги ще помним учителите като Атанас Атанасов , истински мъжкари и примери за подръжание , а индивиди като прикрития комунист и самопризнал се циганин от Долна Баня ще предизвикват съжаление и подигравки 🙂
      1
    • Ангел Грънчаров Атанас Атанасов Много се радвам че е така. Не са те изгонили, но мен и някои други ги изгониха. Щот ние не сме правили съответната "дипломация" за да се харесаме на властващата особа. Наясно си със ситуацията. Но виждаш ли какви грозни плодове има тазипсихологическа и нравствена ситуация? Виждаш ли как се държат неколцината хунвейбини, достойни възпитаници на въпросната властваща особа? Интересно ми е как се чувстваш, когато те мен хулят, а пък теб те хвалят. Питам само. Знаеш, изследовател съм. За мен тия уродливи феномени са поле за изследвания. Научих невероятно интересни неща в тия години, в които в нашето училище комунизмът сякаш излезе от гроба си. 

      Примерно аз лично бих се срамувал индивиди с такова поведение да ме хвалят... аз лично бих умрял от срам ако точно такива индивиди (с такова поведение) почнат да ме харесват или да ме хвалят...
    • Атанас Атанасов Грънчо, виж сега - мен всички ме хвалят в тоя число включително и ти. Знаеш ли защо? Защото съ
      3
    • Атанас Атанасов защото съм готин.
      3
    • Атанас Атанасов Моля ви не спрягайте повече името ми и не се занимавайте с мен,
      1
    • Ангел Грънчаров Атанас Атанасов Наско, това да те хвалят всички, между другото, не е толкова хубаво (калкото ти се чини на пръв поглед), ако се опиташ да го осмислиш, ще осъзнаеш какво значи. Нормалното е някои да те харесват и да те хвалят, на други да не си приятен. Аз няма да ти казвам какво значи всички да те харесват, сам можеш да го разбереш. 

      Но между другото си длъжен да признаеш, че случилото се в нашето училище след възцаряването на въпросната другарка заслужава най-сериозен разговор, бягането от този разговор не помага никому. Аз от години предлагам такава една дискусия, вие обаче масово бягате, добре де, разбирам, пазехте си хляба (и привилегиите, и облагите), но сега, като си пенсионер и нейната власт не те докосва, от какво се страхуваш?! 

      Между другото на някои тя купи мълчанието им с облаги (те гледаха безобразията й и мълчаха заради личното си облагодетелстване), което за учители е недопустимо поведение (щото дават лош пример на възпитаниците си, които на тази база се разпасват хептен!). 

      Тъй че се налага този разговор, той рано или късно ще бъде проведен. Аз като философ си изпълнявам задачата (и дълга) и правя нужното да предизвикам този душеспасителен и очистителен разговор. Факт е обаче, че други хора се срамувате от собственото си поведение, нищо че се преструвате на много готини и на пичове едва ли не. Прав ли съм? 

      А иначе пораженията в морален план нали виждаш какви са? Ето, тия хубавци, дето така лицемерно хвалят теб и директорката и в същото време хулят мен като китайски хунвейбини, са свидетелство за толкова тъжната нравствена ситуация в училището. Срамота е да мълчите повече. Налага се да говорите. 

      Да, пределно откровен разговор се иска, а на някои се налага и да се покайват за греховете си... и за малодушието си, заради използвачеството и прочие. 

      А това, че мълчите, показва едно нещо: признавате че неслучайно сте гузни, че има за какво да се чувствате гузни, инак казано, признавате вината си! Това е психологическата предпоставка да оставите глупавите страхове и да кажете какво мислите за собственото си недостойно поведение в последните тъй бурни години. Ако изобщо ви вълнува съдбата на училището ни де, това се подразбира...

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

1 коментар:

Анонимен каза...

НАСКО СКЪПИ ПРИЯТЕЛЮ НЕ СЕ ПОДДАВАЙ НА ПРОВОКАЦИИТЕ НА ТОЗИ МИЗЕРНИК!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!НЕДЕЙ ДА ВЛИЗАШ В ДИАЛОГ С НЕГО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ТОЙ НЕ ЗАСЛУЖАВА ТАКАВА ВИСОКА ЧЕСТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ТИ СЕ ДЪРЖА ДОСТОЙНО КАТО ПОДКРЕПИ ЛЮБИМАТА НА ЦЕЛИЯ НАШ СПЛОТЕН КОЛЕКТИВ ДИРЕКТОРКА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ТЯ ТЕ УВАЖАВА ЗАРАДИ ДОСТОЙНАТА ПОСТЪПКА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!НЕ ОБРЪЩАЙ ВНИМАНИЕ НА ПОДХВЪРЛЯНИЯТА НА ТОЗИ ЗЛОБЕН ЗАВИСТНИК ГРАНЧАРОВ ЧЕ СИ СЕ БИЛ ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАЛ С НЕЩО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ВЯРНО ЧЕ ЛЮБИМАТА НА КОЛЕТИВА НИ ДИРЕКТОРКА ТИ ДАДЕ ЧАСОВЕ ЗА ДВЕ ЗАПЛАТИ В ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ, НО ТОВА НЕ Е ЗА ДА КУПИ МЪЛЧАНИЕТО ТИ, А САМО ЗАЩОТО ТИ СИ ЗАСЛУЖИЛ ДА СЕ ПЕНСИОНИРАШ С ХУБАВА ПЕНСИЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!НАШАТА ЛЮБИМА ДИРЕКТОРКА Е ТОЛКОВА ЧОВЕЧНА, ЧЕ НА ВСЕКИ ОТ КОЛЕКТИВА ВЛИЗА В ПОЛОЖЕНИЕТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!САМО ГРАНЧАРОВ ЗАЩОТО Е ПРОПАДНАЛ О ЗЛОБА И ЛУД НЕЩАСТНИК НЕ ЗАСЛУЖАВА НИКАКВА МИЛОСТ!!!!!!!!!!!!!!!!И ТОВА Е СПРАВЕДЛИВО!!!!!!!!!!!!!!!!!!НА НАШИТЕ ДОСТОЙНИ КАДРИ ЩЕ ПОМАГАМЕ С КАКВОТО МОЖЕМ, НО СПРЯМО ВРАГОВЕТЕ Е СПРАВЕДЛИВО ДА СМЕ БЕЗЖАЛОСТНИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ТЪЙ ЧЕ СКЪПИ НАСКО НЕДЕЙ ДА СЕ СМУЩАВАШ ОТ ПОДМЯТАНИЯТА НА ТОЗИ ТЪПАНАР ГРАНЧАРОВ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!МЪЛЧИ СИ, НИЕ ЗНАЕМ, ЧЕ СИ ОТ НАШТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!И ТЕ ПОДКРЕПЯМЕ ИЗЦЯЛО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!А СИ НАРУШИШ ОБАЧЕ МЪЛЧАНИЕТО ЗНАЙ, ЧЕ НА ГРАНЧАРОВ КАТО МУ ПОДАДЕШ ПРЪСТ, ЩЕ ТИ НАЛАПА ЦЯЛАТА РЪКА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ТОЙ Е ПОДЛЕЦ ОТ КЛАСА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ПАЗИ СЕ ОТ НЕГО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ТИ НИЩО ЛОШО НЕ СИ НАПРАВИЛ И НЯМА ЗА КАКВО ДА СЕ РАЗКАЙВАШ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!НЕ ПРОЯВЯВАЙ НИКАКВА СЛАБОСТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!МЪЖКО МОМЧЕ И ПИЧ СИ ННАСКО ОСТАНИ СИ ТАКЪВ ЗАВИНАГИ!!!!!!!!!!!!!!!!!