Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 6 януари 2018 г.

Щом има добри хора, щом има човечност на този свят, значи има и Бог!



Публикувано преди 11 часа във Фейсбук:

Пиша на таблета с един пръст. Защото съм в автобуса и пътувам на дълъг път. И ще бъда пределно кратък. Но искам да кажа нещо важно.

Има Бог. Стават и чудеса. Нищо че не се срути купола на "Александър Невский" когато в него влезе Политбюрото на ЦК на БКП. Не се срути защото Бог явно е безкрайно добър и жалостив, милосърден. Ще разкажа за едно чудо, случило се на мен тия дни. Малко преди и след Рождество Христово.

Безработен съм, за награда че 34 години работя на буренливата нива на българското образование бях опраскан, уволнен от разпищолила се властваща церберка на печалното статукво в училищата ни, уволни ме затова защото на дело съм за промяната, модернизирането и реалното демократизиране на образованието. Тя ме опраска по идиотски лъжливи мотиви, съдът ме върна на работа, самозабравилата се в беззаконията си властница пак ме опраска! Сега пак я съдя. Никой от колегите ми не посмя да ми изкаже даже съчувствие защото и него ще го опраскат. Хората ги е страх, треперят за хляба. Българинът за хляб и душа дава.

Една сутрин малко преди Рождество писах в блога си, че живея без да се отоплявам и че ми е много студено като пиша. Да, един уволнен заради свободолюбието си учител по философия в европейска и демократична България цяла зима мръзне в кабинета си защото не може да си позволи да се отоплява. Не съм очаквал, че някой ще се трогне от унижението ми. Ний, българите, сме така умни, че винаги подозираме мошеничество когато някой каже, че страда, че се мъчи, че е в тежко положение. Ние сме нация, състояща се придимно от тарикати и мошеници.

На другия ден една дама от другия край на света, българка, живееща в САЩ, ми каза, че ми съчувства заради това, че ми е студено и по тази причина иска да ми помогне като ми прати пари да си платя за отоплението! Представяте ли си!? Трогнала се е и иска да помогне! И ми изпрати 300 долара! На Рождество Христово аз получих парите й, вярно, само виртуално. След няколко дни (банките не работеха) парите отидоха в кредитната ми карта и погасиха до известна степен дупката в нея. Е, пак няма да се отоплявам, но за щастие зимата до този момент е топла, още не сме усетили мраз. Явно и самият Бог се грижи за това на нас, бедните, да не ни е студено толкова.

Имало значи добри хора, значи има и... Бог, това е прост пример, илюстриращ Кантовото морално доказателство за Божието Битие. Толкова. Докато има доброта и човечност на тази земя, значи Бог не ни е изоставил.

Още малко искам да пиша. Мислете ме за "злобен хейтър", но съм длъжен да кажа и това.

Директорката, която ме опраска, унижи по най-грозен начин и се погаври с мен като своеволно ме лиши от преподавателски права (!!!) точно преди Рождество спечели съдебното дело, т.е. успя да излъже дори и съда, че беззаконието й не е беззаконие! (Тя има влиятелен адвокат с връзки сред съдиите, аз изобщо нямам адвокат.) Защо пиша това ли? Каква връзка има то с горната история ли?

Ами следната е връзката: тази властваща другарка изобщо не може да прави разлика между добро и зло! Тя им подменя дори местата, смята, че опраскването ми е "добро дело", а пък аз, жертвата, съм "злодей", не заслужаващ никаква пощада! Тази именно персона е началничка на възпитателите на вашите деца и внуци. Тя тях учи на това какво е добро и какво е зло.

Хубав ден ви желая, щастливи жители на така приказната страна МУТРОЛАНДИЯ, в която всичко е така справедливо, мирно, спокойно, стабилно, приспивно...

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият "български" (т.е. мутро-ченгесарски и кагебистко-руско-путински) Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

10 коментара:

Ursus Major каза...

Добре бе, тъпунгер, я обясни защо някой трябва да го е грижа, че ти, тъпунгер с тъпунгерите, си нямаш друга работа освен да се занимаваш с глупости, в следствие на което напълно резонно си останал без работа и сега хората трябва да ги е грижа, че бай Ангел Тъпунгера няма пари да си плати парното/тока/храната?
Ебаси тъпунгера!

Анонимен каза...

Кое наричаш глупости, господин Рамон Меркадер? :))) Какво за теб означава "тъпунгер"? :))) Защо си толкова злобен? А може би мразиш господин Грънчаров тъкмо защото е умен? И защото е личност, достойна за уважение? Защо си стигнал до такова човешко падение - да бъдеш злобен анонимен хейтър? Жените ли не ти обръщат внимание?

Анонимен каза...

Обяснете, моля, г-н Меркадер, по-подробно, какво означава "тъпунгер"?
З. Георгиев

Анонимен каза...

ПРАВ Е РАМОН МЕРКАДЕР, МОЯТ ТОЛКОВА ДОСТОЕН УЧЕНИК ОТ ТЕТ ЛЕНИН С КОГОТО СЕ ГОРДЕЯ!!!!!!!!!!!!!!! ГРАНЧАРОВ НЕ Е САМО ПЪЛЕН ТЪПУНГЕР ТОЙ СЪЩО ТАКА Е И СЛОВЕСЕН ТЕРОРИСТ!!!!!!!!!!!!!!!! ЗАЩОТО НИ ТЕРОРИЗИРА ДА ЧЕТЕМ БЪЛВОЧИТЕ МУ И ДОРИ ДА МИСЛИМ ВЪРХУ ТЯХ!!!!!!!!!!!!!!!!! ТОЙ ТЕРОРИЗИРА НАЙ-ВЕЧЕ ТОЛКОВА ДОБРАТА ДИРЕКТОРКА НА НАШЕТО УЧИЛИЩЕ КАТО ГОДИНИ НАРЕД ВСЕКИ ДЕН ПИШЕ СРЕЩУ НЕЯ ЗА ДА СИ РАЗЧИСТВА ЛИЧНИТЕ СМЕТКИ С НАШАТА ЛЮБИМА РЪКОВОДИТЕЛКА КОЯТО ДОКАЗА НА ЦЕЛИЯ СВЯТ ЧЕ ГРАНЧАРОВ НЕ САМО Е ПЪЛЕН НЕКАДЪРНИК НО И ЧЕ Е ПСИХИЧНО ЛУД ЧОВЕК!!!!!!!!!!!!!! НЕГОВАТА ЛУДОСТ СЕ ИЗРАЗЯВА В БЕЗРАЗБОРНО ПИСАНЕ И ХЕЙТЕНЕ НА ВСЬО И ВСЯ ТОЙ Е НЕДОВОЛЕН ОТ ВСИЧКО НА СВЕТА!!!!!!!!!!!!! ТОЙ НЕ ХАРЕСВА БЪЛГАРСКИЯ ПРЕМИЕР ЗА КОЙТО Е ГЛАСУВАЛ ЦЕЛИЯ БЪЛГАРСКИ НАРОД!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТОЙ НЕ ХАРЕСВА БЪЛГАРСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ, КОЕТО Е ВЪЗПИТАЛО ВЕЛИКИ ЛИЧНОСТИ КАТО ГРИГОР ДИМИТРОВ, ХРИСТО СТОИЧКОВ, СВЕТЛА КОСТАДИНОВА, БОЖИДАР ДИМИТРОВ, ЮЛИЯН ВУЧКОВ, ПРЕЗИДЕНТА РУМЕН РАДЕВ И ОЩЕ МНОГО ДРУГИ!!!!!!!!!!!!!! ТОЯ НИКАКВЕЦ ГРЪНЧАРОВ ПЛЮЕ ПО ВСИЧКО НАЙ-ДОБРО И СВЕТЛО, КОЕТО ИМА В РОДИНАТА НИ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТОЙ ЗАСЛУЖАВА ЗА СЛОВЕСНИЯ СИ ТЕРОРИЗЪМ, УПРАЖНЯВАН СПРЯМО ВСИЧКИ НАС, ДА БЪДЕ СЪДЕН И ОСЪДЕН НА ДОЖИВОТЕН ЗАТВОР!!!!!!!!!!!!!!!!!!! СЪВСЕМ СЕРИОЗНО ПИША ТОВА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! НЕ МОЖЕ ДА СЕ ТЪРПИ ПОВЕЧЕ ТОЙ ДА ПЛЮЕ СРЕЩУ НАШЕТО УЧИЛИЩЕ И СРЕЩУ ЛЮБИМАТА НИ ДИРЕКТОРКА!!!!!!!!!!!!!! ЦЕЛИЯТ СПЛОТЕН КОЛЕКТИВ НА НАШЕТО УЧИЛИЩЕ Е ПРОТИВ НЕГО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТОЙ Е НАПЪЛНО САМ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТАКИВА КАТО НЕГО НЕ ЗАСЛУЖАВАТ НИКАКВА МИЛОСТ!!!!!!!!!!!!!!!!! ТЕ СА ПРЕЧКА ЗА НАШИЯ ВЪЗХОД!!!!!!!!!!!!!!!!!!! И ЗА НАШЕТО ЩАСТИЕ!!!!!!!!!

Анонимен каза...

Каквато учителката, такъв и ученика!

Анонимен каза...

Писаниците на Гранчаров са словесна диария..... :)))))

Анонимен каза...

А пък Лудата с удивителните да не би да страда от словесен... запек? :)))))

Анонимен каза...

Ето, че и с просИя може да се преживява. Какво скимтиш толкоз?

Ангел Грънчаров каза...

"Скимтя", другарко, по една-единствена причина: за да те накарам да полудееш по морални причини! :-) Само затова. А иначе може колкото си искаш да ликуваш по причина на това, че си докарала един български учител до това, което наричаш "просия"! Много ли си щастлива по тази причина?

Анонимен каза...

Защо пък аз да съм ви докарала до просия?