Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 9 октомври 2019 г.

На какво учат децата и внуците ви учителите-мижитурки?


Ivan Lazarov: Не може да си едновременно богат, здрав, весел и учител! (от руски)

Моят коментар: Учителят по презумпция е беден. Щото учителстването е духовна по естеството си задача и мисия. Ако искаш да си богат няма да се захванеш с учителстване. Истинският учител презира материалните благинки щото се е отдал на духовните неща. Най-лошото е обаче, че бацилът на материализма така е плъзнал из свидното ни отечество, че в днешно време учителите масово са заразени с него, поради което си продадоха душите за парите, отпущани им от тъй щедрия лъжец Боко Борисов - и плюха на реформата, на образованието, на истината, на справедливостта, на правото, на достойнството си, на всичко плюха за презрените сребърници, подхврълени им от мутренско-ченгесаро-комунистическия режим. Ето това е истински страшното. И е най-грозното в същото време. Послушният и изпълнителен учител-мижитурка, който си продава душата за пари и трепери от страх за да не си загуби хлебеца е позорът на съвременното българско "образование". Давате ли сметка на какво учат децата и внуците ви тия учители-мижитурки?!



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

3 коментара:

Анонимен каза...

ПОНЕЖЕ МНОГО ГОВОРИШ ЗАТОВА НЕ СИ УЧИТЕЛ В ПЛОВДИВ!КАКВО КАТО ПИШЕТЕ ЖАЛБИ, ПИСМА ПРОБЛЕМА НЯМА ДА ТИ СЕ РЕШИ И НЯМА ДА СИ УЧИТЕЛ НИКОГА В ПЛОВДИВ!

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, искате да кажете, че в Пловдивско само мижитурки ли са учители? А аз говоря и пиша защото съм философ, просто си изпълнявам дълга - такава ми е работата, да говоря и да пиша. Искате да кажете, че такива, които си изпълняват съвестно дълга, не могат да бъдат учители? Сфащате ли сега каква глупост казахте? Мутроландка от класа сте! Хайде сега си пийнете хапчетата може пък да Ви олекне...

Анонимен каза...

Какъв е тоа Осман Октай с турско име? Вие БГ ли сте или Турция? Аз затова избягах - че не искам турчин да ми обяснява кое как е... Но вие сте рая и ви харесва... Ердогане, ела, теа уроди не знаят да са сами...