Костадинка Янева сподели публикация: С лични средства, техника, труд, време... и без достатъчно ресурси в платформите... с готовност за вчера.
МОЯТ ВЪПРОС: Бихте ли ни демонстрирали по някакъв начин какво точно сте успели да направите в изпълнение на призива на МОН за виртуалното обучение?! С видео или някак другояче, та ние, гражданите, с очите си да видим и да се убедим в това, което ни казвате? Щото така имаме чувството, че всичко го правите в условията на дълбока конспирация?! Мен специално ме вълнува и въпроса и КАК правите това обучение, наред с въпроса какво точно правите - щото съм учител, изгонен и остракиран от системата щото, видите ли, неправилно съм бил обучавал учениците си...
Струва ми се, че обществото трябва точно, напълно и цялостно да знае какво правите и как провеждате това толкова модерно и необичайно обучение на учениците си...
Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...
Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.
3 коментара:
Ангел Грънчаров за сега е по скоро упражнение, с контрол. Изпробва се дали интернет мрежата ще удържи натоварването. От масовото Онлайн обучение сме на светлинни години по мое скромно наблюдение върху работата на един онлайн 8-осмокласник.
ЗОРНИЦА БЕНОВА
ЗОРНИЦА БЕНОВА Благодаря за честния отговор!
Съпругата ми, учителка по немски език в софийско училище, имаше 10-12 часов работен ден, когато работеше в нормални условия.
Сега, с дистанционното обучение, работният и ден продължава по 14-15 часа.
От тях - поне 4-5 са свързани не с подготавка и обучение, а с администрирането на процеса.
Поздравления за българските учители, че работят в такива трудни и непознати за тях условия!
Позор за българските образоветиелни чиновници, че дори и сега не ги освободиха от безумните бюрократични тегоби!
Публикуване на коментар