Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 13 август 2012 г.

Как ви изглежда една такава корица на новата ми книга?

Горе-долу така ще изглежда корицата на новата ми книга, която завърших тия дни. Уточнявам, че вариантът за заглавие, който е тук, съвсем не е окончателен: твърде възможни са решителни промени, понеже изобщо не съм доволен от заглавията, които до този момент се въртят в акъла ми...



























Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди.

Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

4 коментара:

Анонимен каза...

Г-жа Бълхата вика "картинката е прекалено оптимистична".А и за заглавието вика "на първо четене думичката "бъдещето" като чели пресилена".
А за онзи предишният въпрос Г-жа та повдига рамене и вика "нямам никакво научно обяснение".В интерес на истината аз да кажа,до като не ме е чула,какво каза "като си обяснят по научному,защо цару честити стана прамиер,те тогава и това питане ще си пояснят".
А и друго рече ми на тя Г-жа Бълхата
"кога ще ми покажеш какво е това същество дето само викаш,че го търсиш ,човек дето викаш се именувало,че да се запозная най после,научно да го изуча".
Аз пък на тоз въпрос повдигнах незнаещо рамене.
Румен Бърцов

Анонимен каза...

Онлайн медия от отвъдното.
Мале лоша работа,много лоша,тази Г-жа та Бълха направо ме срази.Виками дето,че несъм бил сВише същество.Викам "е когато съ нахранваш връз мен,тогава какво съм ,А?".
Е хе - вика "това не е с више,това некъде към начално е".Ама Г-жа,ми кое тогава е това другото.Е виде ли -вика,"как незнаеш,знание требе да имаш ,интелегентност му съ вика,не съ яде тува,друго а".Г,сжа бе неси права,бе Гос'жа (езика Т ми така нещо са ствърди,тъ затва),аз съм от най с вишото същество,единственото ентелигентно същество.И те тука вече стана най зле работата:
А ми докажи научно твърдението си,трички минимум потвърждения ми дай,повтарящи се експериментално потвърждения.Аде,а,я виш около мен ,от моят вид колко са,а ти си само едно,твърде недостатъчно ,най меко казано,понеже нали си мой хранителен обект.
Ми Гпожаа аа Бълха,нили поне господар уж ти бях,какво стана.точка!
Ха,ХА,господар....
00,00,00,00 и в името на закона и морала.И Боже опази!
Продакшън би Румен Бърцов

Анонимен каза...

ефектна

Анонимен каза...

за ужаси става