Понеже в крайна сметка се оказа, че главната причина, поради която една група недоволстващи от моя стил на преподаване ученици протестират по доста необичаен начин ето вече пети месец (!), аз напоследък често размишлявам ето върху какво: как да им помогна да разберат, че моя стил за обучение по философия е съвсем оправдан, нещо повече, е най-подходящият, най-добрият. Оказва се, че на повечето от тях явно им е твърде трудно да разберат това - и постоянно повтарят, че моето "преподаване" всъщност не било никакво "преподаване", щото именно липсвал моментът на тъй заветното "даване": аз обикновено поставям въпроси, по които давам съвсем кратки напътствия, а по-нататък учениците вече имат пълната свобода сами да се ровят, да търсят, да опитват да осмислят проблемите, и то напълно самостоятелно и пр. (ОЩЕ >>>)
ВАЖНО!
Най-важното, моля, обърни внимание!
▼ Моята страница във фейсбук ▼ Н ОВА КНИГА: Оглупяването: как да спрем малоумието за да се спасим от безумието? ▼ ЛИЧНОСТНОТО ФИЛОСОФСТ...
неделя, 30 март 2014 г.
Една метафора, илюстрираща убедително най-съдбовния проблем на съвременното образование
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар