Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Повторно изпращам писмото си до г-н Юлиан Попов във връзка с обсъждането на философията и стратегията на образованието в България

Уважаеми г-н Попов,

На 6 юли т.г. Ви изпратих писмо със съдържание, което публикувах в блога си под следното заглавие:

Длъжни сме да победим безразличието си тъкмо към най-важното

Понеже въпросът е от голям обществен интерес, счетох за нужно да придам на писмото си публичност, понеже то би могло да стане повод за предизвикване на толкова необходимата ни дискусия по ситуацията в българското образование и търсенето на изход от нея.

Изминаха 10 дни от изпращането на писмото, за жалост Вие не ми отговорихте, което ме кара да си мисля, че не сте го получили; по тази причина днес Ви информирам отново за писмото си.

Междувременно книгата ми ИДЕИ ЗА ЕДНА НОВА ФИЛОСОФИЯ И СТРАТЕГИЯ НА ОБРАЗОВАНИЕТО В БЪЛГАРИЯ беше публикувана онлайн, така че този път няма да Ви изпращам файл на ръкописа, понеже можете да се запознаете с нея на ето този адрес.

Силно ще се надявам този път все пак да ми отговорите.

С поздрав: Ангел Грънчаров

1 коментар:

Ангел Грънчаров каза...

Получих отговор от г-н Ю.Попов, ето го:

>От: Julian Popov
>Относно: Re: ИДЕИ ЗА ЕДНА НОВА ФИЛОСОФИЯ И СТРАТЕГИЯ НА ОБРАЗОВАНИЕТО В БЪЛГАРИЯ
>До: Angel Grancharov
>Изпратено на: Събота, 2010, Юли 17 16:27:54 EEST

>Здравейте г-н Грънчаров,
>
>Благодаря за мейла ви и ме извинете за закъснението. Напоследък
>пътувам постоянно.
>
>Поздравления за книгата!
>
>Да, прав сте, че образованието ни има доста сериозна нужда от
>задълбочена и широка дискусия. Трудно е обаче да човек да реши откъде
>да я започне. Преди време бях по-оптимистично настроен, но сега онова,
>което най-ме тревожи е по-скоро състоянието на базовата грамотност и
>на достъпа до прилично начално и средно образование. Това обаче би
>трябвало да се превърне в мащабен национален проект, който не съм
>убеден доколко е реалистичен.
>
>Поздрави
>
>Юлиан Попов