Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 5 септември 2016 г.

Чакайте си колкото искате МОН да се сети да ви нареди това или онова!




Райна Йорданова каза: Нещо, което трябва да се включи в учебната програма! Дали им стиска на МОН?!

Кратък мой коментар: Ако трябва да чакаме МОН да благоволи да нареди на учителите да кажат на учениците това, което пише в тази статия, т.е. да им кажат истината за нашата история, ще трябва да чакат първо да дойде "кукувото лято", пък тогава ще се случи такава една невъзможност. Аз пък не чакам МОН да ми нарежда какво да казвам на учениците си, а решавам сам - и тия неща съм им ги казал отдавна. Е, вярно, има леки неудобства този мой подход, примерно другарите от МОН ме уволниха, но нищо, аз спечелих съдебното дяло, съдът ме върна в училище и аз пак продължавам да работя за едно ново и истинско образование на младите.

Според мен този и начинът, а не да чакаме бюрократите от МОН да благоволят да ни разрешат това или онова нещо. Та затова ми е чудно, че и разумни хора имат илюзии, че МОН някога ще нареди на учителите да бъдат истински учители. Не, глупаво е да се чака такъв момент. Такова чудо няма да се случи.

Иска се просто учителите да се отърсят от страха и да станат свободни и отговорни само пред учениците си. Просто е. Но за жалост не се разбира. Та си чакайте колкото искате МОН да ви нареди това или онова де...

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият български Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди. Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

Няма коментари: