Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 11 юли 2020 г.

Какви щети понесох от прокурорски и съдебен произвол?


За първи път станах жертва на съдебен и прокурорски произвол когато на последна инстанция във Върховния касационен съд на водено от мен наказателно дело от частен характер (срещу тъй влиятелната и парадиращата с връзките си директорка на пловдивската ПГЕЕ "ТЕТ Ленин", чийто съпруг е бил навремето партиен секретар на Областна дирекция на Държавна сигурност, тя също така е и снаха на сестрата на Георги Атанасов, последният министър-председател по времето на Тодор Живков!), делого беше за клевета, та на това заседание дойде... прокурор (до този момент никога прокурор не беше идвал, щото то е именно от частен характер!), не само дойде, но и поиска думата, каза, че неговото мнение е, че аз, жертвата на клеветата, трябвало да загубя делото, щото директорката била права и прочие глупости изговори, аз скокнах да протестирам, но моята адвокатка ме възпря (тя пък някога е била районна прокурорка в Пазарджик!), аз я послушах, за жалост, замълчах, съдът постанови това, което искаше прокурора, въпреки че той дори нямаше право да се изказва.

Загубих делото. Очевидно беше въздействано и на моята адвокатка. Щетите ми, освен морални, от това дело са към 4000 лева...



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: