Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 11 юли 2020 г.

Пълно безобразие: прокуратурата-гешевтатурата у нас защищава беззаконието, а не законността!





Пълно безобразие: прокуратурата-гешевтатурата у нас защищава беззаконието, а не законността!

Ето един скандален, безпрецедентен пример, взет от мутренското ни "образование":

От гешевтатурата... както и можеше да се очаква, прокурорът на Гешев застава зад беззаконието, а не зад законността! Пълно безобразие! Тия дни ще напиша подобаващо възражение, което ще изпратя не само до тартора на беззаконието у нас Гешев, но и до Президента, омбудсмана, до Представителството на ЕК, май ще се наложи да го изпратя и до посолствата на водещите страни в НАТО, на САЩ, а също така и до посолството на Русия, щото моята диплома все пак е руска, а път руски подлоги, каквито са управляващите, по чисто ПОЛИТИЧЕСКИ ПРИЧИНИ, фактически ми обезсилиха дипломата, отнеха ми преподавателските ми права, дадени ми от престижен руски университет, Санкт-Петербургския! Абе абсурдите в Мутроландия са неописуеми, властващите вече очевидно дотам са се самозабравили, че съвсем не знаят какво правят, на кой свят се намират, коя Вселена обитават и пр.



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (с подзаглавие Кратка психологическа история на съвременна България), изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2008 г., 320 стр. Хронология и феноменология на случилото се след 1989 година, както и вникване във факторите, които определят нашата национална съдба. Книга за нашите лутания по пътищата на свободата, за раждането и пътя на младата българска демокрация, за това какви сме ние, съвременните българи, книга за пропилените ни шансове и за покрусените ни надежди. Но това е една въпреки всичко оптимистична книга, която ни казва, че от нас, гражданите, зависи всичко: ако сме мизерни духом, няма как и да не живеем в бедност. От нашите ценности зависи съществуването, живота ни. Духовната безпътица поражда историческите, пък и сегашните ни нещастия. А растежът на нашите сили - и като индивиди, и като нация - тръгва от освобождаването на съзнанията ни от ония коварни скрупули и дефекти, заради които толкова сме си патили - и за които сме платили тежка цена.

8 коментара:

Анонимен каза...

За кво не е имал компетенция да се произнесе прокурора? 3 страници глупости и основното не се разбира...

Георги Пашевъ

Ангел Грънчаров каза...

Аз се жалвам, че след уволнението ми преди три години властващите от образованието (РУО-Пловдив, РУО-София-град и подчинените им директори на училища!) по чисто политически причини, репресивно, ми пречат да си намеря работа и да си упражнявам професията (34 години съм бил учител по философия и гражданско образование!), а районният прокурор ми отговаря, че в резултат на проведеното разследване било установено, че съм бил, видите ли, "напълно законно уволнен"; да де, ама аз не от това се жалвам в момента! И искам от окръжния прокурор да върне преписката за доразследване, щото постановлението на РП не се отнася до предмета на жалбата! И ми отговарят, сами виждате, пълни глупости! Или са функционално неграмотни (глупави!), т.е. не разбират смисъла, или се правят на изоглавени, че не разбират: за да защитят беззаконието на въпросните калинки в образованието, дето са "от наште", т.е. принадлежат на управляващата мутренска власт. Това е вкратце положението...

Анонимен каза...

Трябваше да завършиш агрономството в Аграрен университет, а не философия в Санкт Петербург и сега щяхме да отворим агроаптека би да продаваме препарати за растителна защита, торове и семена ;)

Ники Димов

Ангел Грънчаров каза...

Е, пак можем да отворим агроаптека, аз мога да бъда... метач в нея, а ти имаш нужното образование. Но това, което се случи на мен, означава, че не само на мен, но и на теб (и на всеки друг!) може да се намери някоя калинка и да каже: дипломата ти не важи, щот ти не ми харесваш, ти забранявам да практикуваш агрономството, в частност, не можеш да отвориш агроаптека; а ако отвориш, ще ти пращат всеки ден проверяващи и ще те съсипят от глоби! В Мутроландия, като е потъпкана законността от самата власт, вече никой не може да е спокоен за правата си, за бизнеса си, за нищо...

Анонимен каза...

Ами писали са, че не са компетентни по тая жалба. Чудо на чудесата.

Георги Пашевъ

Ангел Грънчаров каза...

Георги Пашевъ Аз станах за първи път на съдебен и прокурорски произвол когато на последна инстанция във Върховния касационен съд на водено от мен наказателно дело от частен характер (срещу тъй влиятелната и парадиращата с връзките си директорка на пловдивската ПГЕЕ "ТЕТ Ленин", чийто съпруг е бил навремето партиен секретар на Областна дирекция на Държавна сигурност, тя също така е и снаха на сестрата на Георги Атанасов, последният министър-председател по времето на Тодор Живков!), делого беше за клевета, та на това заседание дойде... прокурор (до този момент никога прокурор не беше идвал, щото то е именно от частен характер!), не само дойде, но и поиска думата, каза, че неговото мнение е, че аз, жертвата на клеветата, трябвало да загубя делото, щото директорката била права и прочие глупости изговори, аз скокнах да протестирам, но моята адвокатка ме възпря (тя пък някога е била районна прокурорка в Пазарджик!), аз я послушах, за жалост, замълчах, съдът постанови това, което искаше прокурора, въпреки че той нямаше право да се изказва. Загубих делото. Очевидно беше въздействано и на моята адвокатка. Щетите ми, освен морални, от това дело са към 4000 лева...

Анонимен каза...

Добре ,че са приятелите да ти кажат истината защото ако дойде от по страничен човек пак ще почнеш - дургарко,изкривено възприемане, злоба....

Ангел Грънчаров каза...

Е, другарко, Вие не сте странична, Вие сте анонимна и при това сте доста злобна, та по тази причина сте напълно неадекватна, затуй и Вашите приказки не струват. Просто сте много зле в комуникирането. А приятелите ми, сиреч, нормалните хора, са единодушни в тълкуването на станалото. Не черното, другарко, нормалните хора не викат кат Вас че е "бяло", а на истината не викат, че е "лъжа", щот това не помага никому, даже и съгрешилите си ръководни другарки от управата на образованието не можете да оневините по никой начин. Ала се иска акълец и моралец за да разберете и признаете това...