Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 23 май 2009 г.

Оттегляне...

Авторът на този блог няма да пише в него поне до свършването на изборите. Ако изобщо някога се върне към писането.

Причините за оттеглянето му са лични (здравословни) и нямат никаква връзка с неговата политическа и гражданска позиция, които са добре известни. Просто лекарите му забраниха да пише и да се вълнува. За да не се ширят слухове добавям, че здравословния проблем на баща ми е свързан със сърцето.

Той съжалява за разочарованието, което ви е причинило това съобщение - ако то все пак е породило у вас подобна емоция...

(Автор: синът на Ангел Грънчаров)

13 коментара:

Анонимен каза...

Много съжалявам за здравословните ви проблеми! Пожелавам скорошно оздравяване!

Анонимен каза...

Надявам се на бързо възстановяване и нови статии. Може би не трябва да се ядосвате на различните мнения.... дори да сте прав, което се случва доста често.

Вие сте от блогърите, за мен, с една от най-ясните позиции и заставате зад идеите си!!!!

Бързо възстановяване

Анонимен каза...

Желая успешно възстановяване!
Дени.

Анонимен каза...

Shte mi lipsvate, no zdraveto enai- vajno.Jelaai vi smnogo zdrave da vi dari gospod.Popova.

Анонимен каза...

Zashto poslednite dni ima problem sas tozi blog?
Badi zdrav , zashtoto imame nujda ot teb!!!

Анонимен каза...

Пожелавам бързо оздравяване. Баща ти е добър човек, понякога с чепат характер, но откровен и ценен за блогосферата. Наистина, най-напред желая живот и здраве!
Sparhawk

Иван Христов каза...

Йордане, не се познаваме, но аз съм приятел на баща ти, казвам се Иван и се подвизавам в Барселона. Кажи на баща си, че наистина е взел най-правилното решение. Трябва малко да поспре, защото той много се вживява. Аз също по цели нощи не съм спал, когато се развълнувам на такава тема. Но виж какво става. Иван Костов просто не си заслужава симпатизантите. Такъв човек, който не е прочел една най-елементарна книга за поведението с хората, имам в предвид Карнеги, не може да спечели сърцата на обикновените българи. Писал съм за това в моя блог, че той може да се поучи как да флиртува с гражданите даже от Б. Борисов. Ако е умен - ще го направи, ако не е - прав му път! Аз затова, често в моя блог забягвам и пиша на някакви отвлечени теми извън политиката. Често политиците не си заслужават симпатизантите. В такъв случай не ми остава нищо друго, освен да кажа да духат супата.
Пожелавам на баща ти спокойствие и развлечения. Моля те да му предадеш съдържанието на коментара ми. И да му кажеш, че го чакам в Барселона, да ми гостувате цялото семейство. Аз лятото мисля да си дойда до БГ за един-два месеца и непременно ще дойда да го видя, ако вие не дойдете до тогава.
Бъдете здрави!

Karina каза...

Пожелавам бързо оздравяване, Бог да ви пази и помага.

Анонимен каза...

Ангеле, здравей. Надявам се здравословното ти състояние все пак да ти позволи да прочиташ мненията. С болка научавам, че не се чувстваш добре. Много си емоционален, много си чист, за да приемеш и най-малкия гаф на хората, които така безрезервно подкрепяме. Имаш нужда наистина от почивка, която може да ти даде моят град. Тъй, че нека свърши учебната година и ви чакам с цялото семейство на една хубава почивка на чист планински въздух, красива гора и пълна тишина, от която имаш нужда точно сега. Ще ни липсва твоето писане и ще се радвам ако синът ти / от Иван Христов разбрах, че се казва Йордан/ те замести. Не мога да си представя че вече няма да чета HUMANUS. Пожелавам бързо възстановяване и ви чакам!
Ана Грег

Ангел Грънчаров каза...

Благодаря за добрите думи и за пожеланията! Ще ги предам на баща ми. Той се чувства по-добре и тия дни ще бъде изписан. Сърдечният му проблем отминава и той постепенно се възстановява...

(Данчо)

Petkova каза...

Съжалявам,но и се радвам ,че вече баща Ви е по-добре!
Пожелавам бързо възтановяване!
Грета Петкова
http://petkova-foto-foto-foto.blogspot.com/

xn6 каза...

Моля, предайте благопожелания бързо и стабилно възстановяване на здравословното състояние на баща Ви!

Анонимен каза...

AIG, не се вживявай толкова - и Костов не е съвършен - забравяш Bible - всеки човек е (много) грешен - освен Христос ONLY...

А и на българските управници можеш ли да разчиташ - те са много пресметливи и се хранят от честни души (=ядат ги...).

Дано разбра най-после - здравето ти е нужно на теб + на нас! Спри да страдаш, почни спорт, ако трябва - аз тичам от години (34!) а съм твоя възраст... И не се оплаквам от сърце. То горкото иска... тичане…

Имах лоша сърдечна криза през 1993 - е виж, 16 години ТИЧАМ и не се е повторила (от което най ме беше страх...)

Това с твоя лекар и аз го изживях в BG навремето - викам си, ако тоя мискинин само мисли как да ме убие, че не харесвам въшливата му компартия! Брах страхове, но не се бой - Господ определено си знае работата - щял съм неволно да обидя човека, той се оказа Бого-ориентиран и не-комунист и ме СПАСИ - ако беше сега 1650 отдавна да съм мъртъв, а аз имам около 20 години след това до днес...

Чепат характер - това намерило BG-говедото да ти каже при проблеми...

Ако го имам този индивид пред очите си тук в Canada (една свободна страна) ще му счупя врата на секундата (на sparhawk) и ще го лежа с удоволствие в пандиза на разходки + ТВ + френски чипс, тоя BG-изрод (вероятно смачкан комунист)...

Не се бой, вземи мерки и ми пиши - твой А. в Canada.

Ако имаш въпроси за здравето - пиши ми на и-мейла (пращам ти това отделно на e-mail, so you know...)

Всеки друг изрод изтривам немедленно, не ме интересува ни от BG ли е, ни за какво се бори...

Понятно?

А.