Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 27 август 2010 г.

Пак за шибаната човешка природа

Хей, AIG! Това за акъла ми хареса - айде сега, виж че е хубаво да си обменяме идеи! Знаеш за идеите и ябълките... Всеки по една, а с идеите - всеки има сега две... Ето това е нещо. За акъла си го принтнах и ще поразсъждавам насаме, след шибаната работа.

Мани тия глупави немци, те са по-зле от BG, като изключиш плюскането им, а пък иди кажи на някого че немците имат акъл - ха-ха, ще ти се смеят братче... Самите те казват, че нямат... Чувал съм немски автодилъри да казват, че колите са им пълен боклук и не стават за износ, с изключение на... мерцедеса... Опитай се да обясниш това на българин, ха-ха...

Казах ти, че всеки народ си е богатство да се види отвътре, но има една пречка - езикова бариера...

Библейската легенда е, че Господ прави езиците за да скара хората, знаеш я, и успява да се справи много добре със задачата - нали е Господ. Така им го начуква (ех, това българско изразяване, накъде без него!) че само им брой войните...

Стига с това списание - ето да ти кажа честно. Аз не го поглеждам знаеш ли защо?

Еми знаеш, я - сега дойдоха върховите технологии, ти правиш блог, вестниците стагнират, дано пукнат скоро "Труд" и "24 часа"...

А напираш с това списание... Помисли хората искат ли го? Какво им помага? Не си ли разменяме идеи в Интернет много по-бързо и ефективно (както сега) вместо да ги пишем на хартия... Всеки форум е огромно списание и се списва безплатно в рамките на часове...

Дори електронно да го направиш - с какво е по-добро от блога ти?! Не го ли дублира ненужно?

Май търговски трябва да подходиш - ако не го искат хората, тегли им една майна и го спри - не можеш да се бориш, а има ли нужда след всичката техника която имаме??

Току-що писах на двама българи, умориха ме, понеже съм зает. Tова е (=) списание за мен... Aбе вземи се огледай какво може Интернета: може, и ще изскочи там заек, сигурен съм...

Много време губиш с това видео и ще изпуснеш нещо - виж че всички дебнат и чакат каква ще е следващата новост... Помниш ли как гърмяха за конферентната връзка преди 10 години, а сега я забравиха, щото е тъпа та знае ли се - когато един инженер ти решава проблем, за какъв х.й ти е да му гледаш физиономията? Ти с твойто видео губиш огромни ресурси - че сметни какво получаваш, де да те знам - не съм ти manager.

Аз изплащам кредити + дете, жена и не е хич приятно, вервай ми. Пак добре че работя.

С Dan Brown исках да кажа, че пари при честни хора не идват, това е. Библейска истина. Акъла май е чак след това, а и не играе толкова. Не ми се дават примери на мошеници с пари - безчет са...

Ето ти една статия за парите по-долу. Какво бих могъл да добавя - и сам ще видиш финансовата касапница Америка...

Всеки случай ако имам пари ще ти дам, без да питам за какво, но знаеш ли какво ще стане тогава? Психолог ли си?

Еми няма да ги искаш. Ако някой дойде и ми даде без причина, ще го изритам, казвам ти.

Шибана човешка природа, сега я анализирай ти, че нямам време.

Ето ти това по-долу - ако не искаш акъл, че си имаш твърде много, можеш да не го четеш, не ли? Айде не бъди дете все пак - късно е малко...

(Забележка: Това е отговорът на моето писмо от вчера, публикувано под заглавието По цял свят акълът струва много повече от парите, с акъл можеш да направиш много пари, а с пари не можеш да си купиш акъл, но у нас явно не е така. Виждате, че моя кореспондент пак най-щедро ми дава акъл - този път сякаш е надминал самия себе си! - но една стотинчица не ще да даде за списанието; то, представете си, било ненужно! Очевидно българските нрави не изтляват даже човек да живее чак в Америка.)

Няма коментари: