Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 8 май 2011 г.

Разговор по горещите теми с български евреин, живеещ в Израел

AYM: Здравейте, Ангел! Искам да ви добавя в Skype. AYM съм.

Ангел Грънчаров размени пълномощно с AYM.

Ангел Грънчаров: Кажете.

AYM: Добър ден, г-н Грънчаров, казвам се A.Y.M., роден съм в България, но от доста време живея в Израел. Работя и живея тук, в Израел. Просто случайно гледах някои ваши филмчета в Йоутубе и ми направиха изключително положително впечатление, особено тези от часовете по философия. И така просто ми се прииска когато имате време да разменя няколко думи с вас на философска, а може и на политическа тема. Благодаря ви!

Ангел Грънчаров: Здравейте, г-н A.Y.M., благодаря за информацията за Вас. И на мен ще ми е приятно да обменяме отвреме-навреме мисли по интересуващи ни въпроси. Бях на разходка та затова едва сега отговарям. (ОЩЕ >>>)

Няма коментари: