Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 5 май 2011 г.

Нова дискусия с безбожници за вярата в Бога и религията

Дискусията ми с атеисти в блога на Христо Блажев - виж По-добре е човек нищо да не каже, отколкото да каже... нищо! - избухна с нова сила; тази сутрин забелязах, че съм бил обруган предоволно заради дързостта си да не мисля като атеистите; ето продължението й:

Христо Блажев: Г-н Грънчаров, пренасянето на спора в областта на моята личност, качества и недостатъци ми се струва излишно разводяване на диалога. Мисля, че съм изложил достатъчно факти, които подкрепят тезата ми и личните ми убеждения, върху които е безпредметно да се спирам отново, достатъчно зает съм, мисля, че знаете къде се трудя и как се работи там :)

"мислещ - един ден, пожелавам Ви го! - млад човек" определено е грубичка обида и не смятам, че гостуването ви в един от малкото литературни блогове ви дава право на подобни лични нападки, доколкото никога не бих си позволил такива (да, атеистите сме и възпитани, да не повярва човек) обиди нито тук, нито във вашите сайтове. (ОЩЕ >>>)

3 коментара:

Анонимен каза...

Eми щом на професионалния читател слабите текстове на Доукинс са му страхотни да му мислят тези, които зависят от мнението му.....

Анонимен каза...

Г-н Блажев,

повтаряте, че вашият разум ви е мерило. Сигурен съм, че разбирате, че чистият разум без доза вяра би ви направил най-много агностик.

Мога да ви кажа само едно: Г-н Грънчаров далеч не винаги е убдеителен в доводите си, но личи непрекъснато личният опит за размисъл, търсене, разбиране. На момент има много интересни попадения. Мога твърдо да ви кажа, че вие звучите като имитатор. Повтаряте елементарни тези,защитавани от Доукинс, Хитчинс и компания. Аз дадох едно видео на в по-горен пост, за да видите наистина сериозен атеист в действие, но вие се скъсахте да повтаряте изтърканите @simplistic@, както ги нарича М. Руз в споменатото видео фрази. Хората са мислили по тези въпроси с векове ......

Борис Митов каза...

Eвала,оставете,нека пътува...!