Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 16 февруари 2013 г.

Четете новия брой на в-к ГРАЖДАНИНЪ онлайн и даром, като подарък от мен, неговият създател и редактор


Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите.   Оказва се, че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...

6 коментара:

Анонимен каза...

И като казвам "Знам",това значи Знам от личен опит,не смукано из пръсти и "тоя ми казал,че оня му каза,че някой ,някъде чул".Мнооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооого богат личен опит.Не съм си ни пък си пилея секундичките дето Бог ми отрежа за разтягане на безкраааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа йни локуми,без никаква смислена деятелност "научаваща що съм тък и за кво бях".И що не ядохме пак !
Румен Бърцов ,АЗЪ съм дето Бог ме "упълномощил" еднолично да ви светна по вси въпроси и Негови!И още по ще ви "светка на глави".

Анонимен каза...

Бърцов, може да се смяташ за "пратеник Божи", може да се мислиш за "Божи помазаник", може де се правиш на какъвто си искаш но не можеш да отречеш, че правиш всичко за да превръщаш този блог в психиатрия или в лудница и аз се чудя на търпението на Ангел щото само те предупреждава, а не вземе да те трие и изпъди в крайна сметка смятам че ти си просто едно интернетно лайно дето е пратено тука да усмърди всичко та да прогонва читателите с оглед на това че блога на Ангел е един от най-добрите и най-влиятелните в българския интернет затова се държиш така, и го съветвам Ангел да престане с либерализма си и да те изрита оттука иначе излиза че е голям наивник и страхрливец

Анонимен каза...

Ама първом анонимнико гаден и
очевидно лайнарен: кой си ти.
Някаквата шушумига психарска, я да те видим колко ще се прогониш и ще се пръждосаш сама оттука чумо сатанинска и безкрайно тъмна, ако Ангел Грънчаров пък вземе да не те послуша, А. Аз лично не бих никак жалил за теб, ако се продъниш в дън земята черна и никога не ме омрачняваш и не се опитваш да ме олигофренчваш с анонимността си. Напротив...
Страхливецът се заел да упреква в страхливост...Ай сиктир бе,
логично недоразумение. Нищожество черно.Екскрементиращо смешки.

17.02.2013г. Владимир Петков-Трашов

Анонимен каза...

Румен Бърцов АЗЪ не се прави,не се мисли,а мисли,вижда знае "що е","кво е","кой е".И По адрес на Румен Бърцов са изприказвани толкова много смрадливи сатънински гадости (че нищо неможе да го изненада от съществото най зло и прогнило "човек".Спрямо Румен Бърцов и Родители му са извършени най чудовищните престъпления на каквито е способно съществото единствено зло "човек.И видно е престъпленията продължават.
Но Румен Бърцов,АЗЪ знам,Всичко знам и мноооого,мноооого повече от най повече.
Понеже като така стичаштите се де Фактически работи Бог на АЗЪ ми дава още и още и още от свойте моженета да изваждам безочливите очички сатънински прогнилите зли човекоподобия "анонимни" и др.всякъкви и на риалити,ние само виртуал.Огън да им светка на главици празномозъчни и зли."Бил съм се побъркал от мъка по убитата ми Майчица,та съм бил на лечение в психиатрията" разбираш ли 20011г.Тъй другарите милички от сатънино "Партията" нищо старо не забравили,сал хищническа опаковчица с нова фасадна лъскава бойца "демократична" пръснали в очи слепи "граждански" най пъ най БГ.
Румен Бърцов,дет съ не Мисли А Знай и мисли,мисли "какво ли ще да Пьоооос" връз главици зли и душици смрад !Онлайн риалити,не виртуал!

Ангел Грънчаров каза...

Бърцов, Бърцов, и твоята не е лека, хич даже... не знам какво да кажа... На моменти дори и мен, свободолюбеца, ме ядосваш, щото човек трябва да има адско търпение, за да те прочете; пишеш крайно маниерно, суетно, важничиш, в други моменти сякаш пишеш разумни неща, друг път обаче пълни нелепици, не знам, не мога да те разбера и се отказвам... Играеш си, както подобава в нашенски условия, някакви свои игрички, а пък това, че намесваш името Божие, представяш се като единствен осенен от Божията милост, сякаш ние не сме Божии деца, не знам, но не е добро; даже си е грозничко... твоя си работа де, твой си е грехът щом си позволяваш да спекулираш...

Анонимен каза...

Ангеле, дълго време се въздържам да пиша по този повод, но повече няма да го правя. Този Бърцов е един плевел и нищо повече. Расте избуява и пречи на полезните растения да се развиват. Затова много те моля изкубни този плевел от градината на твоя блог.Единствения подход към плевелите е такъв, да се изкубват из корен, защото са вредни.

Томи Томев.