Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 21 август 2013 г.

Днес е един хубав ден за българското правосъдие, и с това - за българската демокрация!

Днес, току-що, преди малко, всъщност, получих в писмен вид Решение на Районен съд в Пловдив, според което аз печеля делото срещу моята работодателка, директорката на ПГЕЕ-Пловдив Стоянка Анастасова, т.е. съдът отменя като незаконосъобразна нейната заповед за налагането на моя милост на дисциплинарно наказание "Предупреждение за уволнение"!

Спечелих делото сам, без адвокат, ето, сам още не мога да повярвам, че моята философско-психологическа по същество (а не толкова правна и юридическа) аргументация е била приета от уважаемия Съд, а увъртанията и уловките на адвоката на ответницата бяха отхвърлени; при това директорката не се посвени да постави в крайно неудобно положение секретарката на училището, призовавайки я да свидетелства срещу мен, но ето, оказа се, че справедливостта в крайна сметка възтържествува, истината победи!

Днес е един хубав ден за българското правосъдие, и с това - за българската демокрация!

КРАТЪК ПЪРВИ КОМЕНТАР: За мен това решение, не крия, дойде като "гръм от ясно небо"! Признавам си, съвсем нямах доверие на българския съд, особено пък след като делото се откри и на първото и единствено заседание на мен съдийката кажи-речи почти не ми даде думата, понеже все нещо не се изказвах "юридически издържано", все бях прекъсван, при това от страна на ответницата бяха довели свидетелка, която да свидетелства срещу мен, получи се крайно конфузно положение; аз съм чувствителен човек и преживях всичко това много тежко, още повече, че бяха минали едва месец и нещо от тежка операция, която бях преживял; както и да е, аз писах за всичко това в блога си още тогава. Но ето, оказа се, че писмените обяснения, които след това дадох, са били уважени, и съдът - хвала, хвала, три пъти хвала! - е заел честна и безпристрастна позиция срещу произвола от страна на директорката, на който бях подложен!

Тъй че с това дело си възвръщам доверието в българския съд, в този казус той доказа, че е над принципа "гарван гарвану око не вади", че е безпристрастен, че е успял да вникне в същината на сложния казус, който има и нравствени измерения, и че, в крайна сметка, е защитил истината и справедливостта!

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

3 коментара:

Анонимен каза...

Решението не е окончателно, защото е обжалвано, така че справедливостта ще възтържествува малко по-късно!

Tanya Anastasova

Анонимен каза...

Да загуби Ангел Грънчаров на Втора инстанция, след като опитате да включите връзките си за да й повлияете.
Та да спечели отново на Трета инстанция!?Където малко по-зорно ще бъде да си повторите връзкарството - за
такава "справедливост" изглежда намеквате.
Напълно възможен и, защото е лично случил ми се вариант г-жо Tanya Аnastasova, предполагайки, че сте
Стоянка Анастосова.
Същата красива външно, но изключително грозна душевно директорка на ПГЕЕ, която и как така, и защо бе,
джанъм, сте гонили учителя-философ Ангел Грънчаров от училището, щото бил в болнични, ама сте го гонили и
сте го подгонили този добър, този отличен учител по философия грозно и недопустимо от никаква гледна точка,
още, когато и от когато предложил ли за име на техническата ви гимназия да бъде прието от УЧЕЩИТЕ и от всички
работещи в нея, чрез демократично гласуване името - Стив Джобс, или още от по-рано - това сигурно най-добре вие, силно
неуважаема от мен г-жо, си го и знаете.
Това, което не знаете, обаче и за отношението, което следва да имате към УЧИТЕЛЯ, към ПИСАТЕЛЯ и към
БУДИТЕЛЯ Ангел Грънчаров, а и към всеки честно и почтено вършещ работата си, както него учител, г-жо Директор на ПГЕЕ, и за изхода на делото с него, а и не само, е толкова преобладаващо над нещата, които уж знаете, че ако го разберете това точно - нали
сократовско беше - нещичко, ум ще ви зайде и с пепел ще посипите хубавите си косички.
Виждам и правилно отсъждам, обаче, от репликата ви г-жо, че това съдебно решение на нищичко не ви е научило, а би следвало...
А то, според мнението ми - би могло да бъде публикувано даже в несъкратен вид тук.Това знаменито, основано
на истината и правилно решение.
Съдията по него го заслужава.Историята - също.

22.08.2013г. Владимир Петков-Трашов

Анонимен каза...

Мразя дяволите и техните дяволии да помагат на своите дяволици.
Точно което се е и случило в коментара ми.Някаквият тартор да ми замъгли зрението, та да не видя, че съм
изписал... хем подигравката на този дяволски тартор е двойна, дявол да го вземе!! - че съм изписал правилно
на кирилица, но сгрешено с буквичката "о", вместо с "а"
името на директорката, на ПГЕЕ-Пловдив - Стоянка Анастасова.
Внимавайте много с нея г-н Ангел Грънчаров, че е дяволица покровителствана от дяволите недни...
Самото съдебно решение - на улав ли се правите в блога си уважаеми Учителю, за да се питате и да се
усъмнявате в неговото издаване не само В името на народа, но и възможно публикуване - заради народа - да го
чете, да се учи и да се възпитава, та да внимава какви ще ги върши за в бъдеще...
За директорката - на мен е пределно ясно, че пътят й минава не само през освиркване и ропот, но и през
уволнение...Което и си е заслужила с незаслужените си, с тъжните си и със смехотворните си "управленски"
действия...

24.08.2013г. Владимир Петков-Трашов