Току-що написах и изпратих до ВИВАКОМ жалба със следното съдържание:
Моето оплакване е за подвеждаща реклама, в резултат на която клиент беше подведен да сключи договор за значително по-висока цена от онази, за която се бяхме уговорили. Става дума за договор за цифрова телевизия, който майка ми Й. В. Грънчарова, възрастна жена и инвалид (сметката й е на стационарен телефон 07120 ...) беше подведена да сключи, след като аз от своя телефон (0878269488) по нейна молба разговарях с ваша служителка на номер 123. Моля да проверите запис на този наш разговор, от който ще се установи, че наистина съществува злоумишлено подвеждане с оглед финансово ощетяване на клиента. Ето за какво разговаряхме по време на този разговор, в който беше осъществено въпросното подвеждане. (ОЩЕ >>>)

4 коментара:
Моля да ни информирате за отговора на Виваком, ако получите такъв.
Albena Mladenova
Непременно...
Жалбата ми обаче все още не мога да я изпратя, сложили са някаква форма за обратна връзка в сайта си, която не работи, нямат също така и имейл (!), изгубих пет часа да търся начин да им пратя жалбата и не намерих до този момент; изобщо никакво уважение на клиента не показват тия от ВИВАКОМ, което е много, много лошо за тая фирма. Самозабравили са се, така не може!
Моето семейство също сме клиенти на Виваком, както и това на жена ми, но ако не решат проблема ви подобаващо и не изобличат и накажат тази своя служителка, отказваме се вкупом - договорът ни изтича по Коледа.
Така че пишете какво е станало! И успех!
Тотю
Виваком Get Free - Поредната измама !
“Get Free - Избери сам своя бонус с новия пакет Get Free
Бонус при презареждане над 5.99 лв”
Да, ама не ! Измамниците не желаят да дадат бонус при зареждане на НОВА карта с ваучер за 6 лева. Трябвало да се заредят ДВА такива ваучера, за да вземете мижавия им бонус ( 30 минути в мобилната и 30 минути във фиксираната мрежа на VIVACOM) !
Сега за наказание, няма да заредя един лев в картата, но пък те са длъжни да поддържат свързаност към тяхната мрежа за 1 година.
Публикуване на коментар