Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 25 декември 2014 г.

Господи, благодаря ти!



Господи, благодаря ти...

Господи, благодаря ти,
че когато всички ме оставят,
Ти не ме оставяш.
Господи, благодаря ти,
че когато всички ме обичат,
Ти не ме обичаш.
Господи, благодаря ти,
че когато всички ме намразват,
Ти не ме намразваш.
Господи, благодаря ти,
че когато много се забравям,
Ти не ми прощаваш.
Господи, благодаря ти,
че когато много си поискам,
Ти не ми го даваш
Господи, благодаря ти,
че когато съм надменен,
Ти не ме познаваш.
Господи, благодаря ти,
че когато с мене никой не говори,
Ти насън ми шепнеш.
Господи, благодаря ти,
че когато много се раздавам,
Ти не ми се сърдиш.
Господи, благодаря ти,
че когато и за Теб се вземам,
Ти ми се усмихваш.
Господи, благодаря ти,
че когато за човек не ставам,
Ти във мене вярваш.
Господи, благодаря ти,
за това, което имам.
И прости ми, че не мога всичко да ти върна...
Господи, благодаря ти!

Иля Велчев

(Цитирано на страницата на Ognyan Minchev във Фейсбук)



Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

1 коментар:

Анонимен каза...

Няма нужда да Ми благодариш чак толкоз, синко. Сичко беше по случайност.

Господ.