Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 10 април 2015 г.

Дано е истина, че има надежда за българското образование и училище!



Две поредни години вече съм модератор на организираната от "Капитал" образователна конференция (виж: Кое е образованието на бъдещето, бел. моя, А.Г.)

Миналата година дойде зам.-министър, тази - сáмият министър откри.

Миналата година представителят на МОН си тръгна мигом, докато тази до края остана важен съветник, а до обед - и началникът на кабинета на МОН.

Миналата година говорехме повече за проблемите, а тази - за решенията.

Миналата година обществото беше подлъгано от онова недоразумение Клисарова да обсъжда идиотщината, че бил нужен един учебник по предмет, а тази се чудим как в новия закон да се заложи повече и по-реална автономия в обучението, говорим за въвеждане на JUMP MATH, както и за по-сериозно и масово използване на съвременните технологии.

Миналата година в синхрон с Недоразумението псевдопатриотите твърдяха, че учебниците са по-важни от учителите. Тази година вече обсъждаме как учителите сами да повярват, че са най-важни в случването на обучителния процес.

Не, че сега няма проблеми - има, и то много.

Не, че законът е съвършен - напротив, изобилства от проблемни текстове.

Но някак темата за образованието, общественият дебат по този въпрос, започва да се връща към една простичка нормалност.

Има надежда.

Написа: Emil Jassim

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: