До Мобилтел ЕАД
Ж А Л Б А
Казвам се Ангел Иванов Грънчаров и съм клиент на М-тел, в периода 15 септември до 15 юли 2010 г. ползвах мобилен интернет, който беше уредено да се заплаща по програмата на Министерството на образованието "безплатен интернет за учители". Ползвах тази услуга 10 месеца, както беше по договор, след което мобилният ми интернет беше изключен. По договор в двата летни месеца бих могъл да продължа да ползвам услугата, като сам си заплатя таксата от 15 лв. на месец, което и сторих.
Каква обаче беше изненадата ми, след като днес, 8 август 2010 г., намирам в пощенската си кутия писмо, написано от Ваш служител, Петър Петров, код 09, в което ме уведомявате, че "поради забавено плащане на дължими суми по фактури, съгласно сключен с Вас договор за услуги с Мобилтел ЕАД, Ви е начислена предвидената в договора неустойка" от 150 лева, като любезно ми давате и банковите сметки, на които било трябвало да преведа сумата.
От което си правя извод, че Мобилтел ЕАД постъпва твърде некоректно, след като веднъж си е получило таксите от МОМН по програмата "безплатен интернет за учители", а след това иска същите тия пари и от мен като ползвател на уредената между двете структури услуга по тази програма. Държа да съобщя на служителите на Мобилтел ЕАД, че според приетите правила в една нормална държава за едно нещо не се плаща по два пъти, от което пък излиза, че вие ме рекетирате по недопустим начин и аз да плащам за нещо, за което организацията, към учреждение на която работя, вече е платила по споразумение именно на Мобилтел ЕАД и МОМН.
Държа също така да ви напомня, че времето на такова противозаконно и грозно рекетиране на българските граждани вече отмина; ако не ви е известно, съобщавам Ви, че България от 1 януари 2007 година е член на Европейския съюз.
Настоявам колкото се може по-скоро да си коригирате отношението към коректен потребител на Вашата услуга като мен. Текстът на тази моя жалба изпращам до МОМН, до Комисията за защита на потребителите и до всички медии - чрез моя личен блог.
(Забележка: За потвърждение че съм изпратил жалбата си до М-тел публикувам и автоматичния отговор, който получих за това, че писмото ми до тях е пристигнало благополучно:
M-Tel Customer Service
До: Ангел Грънчаров
Относно: avtomatichen otgovor ot M-Tel
Благодарим Ви, че ни писахте! Вашето мнение е ценно за нас!
Ще се свържем с Вас най-късно до края на следващия работен ден.
Поздрави, Екипът на М-Тел Обслужване на клиенти)
Ж А Л Б А
Казвам се Ангел Иванов Грънчаров и съм клиент на М-тел, в периода 15 септември до 15 юли 2010 г. ползвах мобилен интернет, който беше уредено да се заплаща по програмата на Министерството на образованието "безплатен интернет за учители". Ползвах тази услуга 10 месеца, както беше по договор, след което мобилният ми интернет беше изключен. По договор в двата летни месеца бих могъл да продължа да ползвам услугата, като сам си заплатя таксата от 15 лв. на месец, което и сторих.
Каква обаче беше изненадата ми, след като днес, 8 август 2010 г., намирам в пощенската си кутия писмо, написано от Ваш служител, Петър Петров, код 09, в което ме уведомявате, че "поради забавено плащане на дължими суми по фактури, съгласно сключен с Вас договор за услуги с Мобилтел ЕАД, Ви е начислена предвидената в договора неустойка" от 150 лева, като любезно ми давате и банковите сметки, на които било трябвало да преведа сумата.
От което си правя извод, че Мобилтел ЕАД постъпва твърде некоректно, след като веднъж си е получило таксите от МОМН по програмата "безплатен интернет за учители", а след това иска същите тия пари и от мен като ползвател на уредената между двете структури услуга по тази програма. Държа да съобщя на служителите на Мобилтел ЕАД, че според приетите правила в една нормална държава за едно нещо не се плаща по два пъти, от което пък излиза, че вие ме рекетирате по недопустим начин и аз да плащам за нещо, за което организацията, към учреждение на която работя, вече е платила по споразумение именно на Мобилтел ЕАД и МОМН.
Държа също така да ви напомня, че времето на такова противозаконно и грозно рекетиране на българските граждани вече отмина; ако не ви е известно, съобщавам Ви, че България от 1 януари 2007 година е член на Европейския съюз.
Настоявам колкото се може по-скоро да си коригирате отношението към коректен потребител на Вашата услуга като мен. Текстът на тази моя жалба изпращам до МОМН, до Комисията за защита на потребителите и до всички медии - чрез моя личен блог.
(Забележка: За потвърждение че съм изпратил жалбата си до М-тел публикувам и автоматичния отговор, който получих за това, че писмото ми до тях е пристигнало благополучно:
M-Tel Customer Service
До: Ангел Грънчаров
Относно: avtomatichen otgovor ot M-Tel
Благодарим Ви, че ни писахте! Вашето мнение е ценно за нас!
Ще се свържем с Вас най-късно до края на следващия работен ден.
Поздрави, Екипът на М-Тел Обслужване на клиенти)
Няма коментари:
Публикуване на коментар