Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 10 ноември 2010 г.

Да си припомним отново знаковите песни на българския преход от комунизъм към човешко общество

Кратка история на епохалния български преход в песни:

Девет милиона мишлета…

Последен валс

Рождество

Аз не съм комунист - и никога няма да бъда; аз съм просто човек!

Развод ми дай

Комунизмът си отива!

Ден след ден

Нека бъде светлина

Кукла

Вдигни очи

"Времето е наше"

"Комунизмът си отива" (Друг клип, с документални кадри)

"Не съм избягал"

Богдана Карадочева и Тодор Колев: "Урок по френски"

Богдана Карадочева: Дано (Ако до всяко добро същество...)

Богдана Карадочева: Хей, хора!

„Не е ли време?!“

Как ще ги стигнем американците?!

Свидетелства за комунистическия терор в България след 9 септември 1944 година

Мое интервю в Пловдивската телевизия по повод 20-годишнината от началото на края на комунизма в България

2 коментара:

Томи Томев каза...

Ангеле, а какво ще кажеш за песента на Кирил Маричков Аз не съм комунист и никога няма да бъда. Не я виждам в списъка който си направил.

Ангел Грънчаров каза...

Тази вечна песен - химн на българския антикомунизъм - публикувам в блога си днес по предложение на г-н Томи Томев и я добавям към списъка на знаковите песни на българския преход от комунизъм към човешко общество, понеже, за мой срам, я бях забравил.