Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 18 декември 2010 г.

Възможности за философското образование на младите

Здравейте!

Днес за първи път попаднах на блога Ви. Аз съм учител по философските дисциплини. Това, което правите Вие в часовете, е доста интересно.

Мисля, че на доста колеги ще им бъде полезно. Интересувам се дали в книжарниците се продават Вашите помагала (напр. Лаборатория по философия) или закупуването им може да стане само със заявка?

Д.П.

Здравейте, г-жо П.,

Извинявайте за закъснението в отговора, но едва днес попаднах на съобщението Ви в един от моите блогове.

Благодаря Ви за съобщението и за интереса към моите помагала по философските предмети. Можете да си ги поръчате при мен на моя имейл ако желаете да разполагате с тях в книжен вид, а пък ако искате, можете да ги ползвате и онлайн (качил съм ги всички в интернет, достъпът до тях е съвсем свободен, ще можете да ги намерите в моя блог).

Ще съм Ви благораден ако ми съобщите Вашето впечатление и оценка за помагалата ми.

С поздрав и най-добри пожелания: Ангел Грънчаров

Няма коментари: