Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 7 май 2014 г.

Първата част на моето предизборно Открито писмо до Бойко Борисов



Решавам тази сутрин да напиша писмо до... Бойко Борисов, отворено, разбира се, т.е. да напиша писмо по-скоро до поддръжниците на Б.Борисов, а не толкова до него. Защо ли? Е, не е защото съм се побъркал или щото съм решил да се правя на важен или на интересен, а защото искам да му кажа някои истини, да ги кажа на него, но най-вече на ония, които гласуват за него. Като ми хрумна тази идея, тя придоби в един следващ момент очертанията на своята цялост и пълнота, на своята завършеност: предизборно време е, какво ми пречи да напиша аналогични писма до всички останали политици и лидери, и ня тях да кажа онова, което се чувствам длъжен да им кажа? Е, днес решавам да почна осъществяването на тази своя поредна щура идея, почвам с писмо до Б.Борисов. Тия дни ще пиша и на останалите: Дмитрич, Гоце, Доган (да, на Доган, не на оня пионка безлична Местан, щот Доган властва в ДПС), на таваришч Сидеровский също ще пиша (дали да не адресирам обаче писмото си директно до государите на пионката Сидеровский, дето са в Москва, дето оттам му дърпа конците, дали да не адресирам туй писмо директно до КГБ?) и прочие, и на останалите ще пиша, на Бареков също ми се ще да кажа някои мили слова. При това решавам писмата ми да са пределно кратки, въздействащи, щото дълги писма, колкото и да са смислени, кой ли чете? Ето, ще се пробвам тази сутрин, да видим какво ще стане, и на мен даже взе да ми става интересно какво ще стане; ще пробваме, ето: (ОЩЕ >>>)

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

5 коментара:

Анонимен каза...

пак не сте си пил лекарствата...

Анонимен каза...

kakwa e tazi reklama na barekowdolu????

Анонимен каза...

Само като прочетох венцехваленията на крадеца Костов, разбрах, че и тука няма да прочета нещо, което си струва! Силно сте вманячен от темата "Костов", за да сте обективен. Впрочем, много други теми изложени от Вас във ФБ си остават само такива - изложени. Съжалявам, но нали говорите за истината, та.....

Анонимен каза...

Пълно е със зомбирани от ченгесарската пропаганда г-н Грънчаров продължавайте да опровергавате техните лъжи за да прогледнат такива като анонимния по-горе...

roki каза...

Г-н Грънчаров, началото Ви е много добро, но в края много надценявате Борисов. Той според мен е лично и единствено творение на Доган. Прекалено е малък да се занимава някой от Москва с него.