Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 8 август 2014 г.

Кратък отчет за мой задушевен разговор с инспекторката по философия в РИО-Пловдив г-жа А.Кръстанова



Тя не пожела да запиша разговора ни на видео, по тази причина ми се налага да предавам онова, което научих от този разговор, под формата на словесно описание. Скоро и ще анализирам разговора ни, щото, не крия, успях да науча доста любопитни подробности, касаещи психологията, ценностите и манталитета на примерния служител на Системата; а за мен тия неща са крайно интересни и вълнуващи, аз от доста време, както знаете, изучавам чудатите феномени, свързани с изучаването на този толкова достоен предмет на човешкото познание.

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

7 коментара:

Анонимен каза...

Уволниха те заради учениците, ти малоумен ли си 5 класа станаха срещу теб. Системата те спаси да не бъдеш набит от родителите, смешко!

Ангел Грънчаров каза...

Пет класа ли застанаха срещу мен? :-) Я помисли малко? :-) Би ли имал добрината да изброиш кои са тия пет класа, дето били застанали срещу мен, драги ми лъжльо - или драга ми лъжливке? Давай, да чуем кои са тия класове...

А може би имаш предвид това, че срещу мен застанаха директорката, една нейна помощничка и три нейни горещи фенки, три най-яростни подлизурки? :-) Това ли имаш предвид като говориш за "пет", ама не класове, а "лица", които са застанали срещу мен? И тогава няма да съгрешиш спрямо истината ако имаш предвид това...

Анонимен каза...

Всички проверки са в следствие на жалби от учениците, проверките не са заради директора. Ако смяташ, че директор може да влияе на родителите и да ги подкокоросва да застават за жалби, само защото някой си администратор иска да уволни няколко, значи наистина с луд. Ако смята, че причината за твоето уволнение е единствено директора, значи си изключително сбъркан и определено трябва да потърсиш помощ.

От няколко места те определят за некадърен - експерта, махат ти защитата, учителският персонал на училището, УЧЕНИЦИТЕ, РОДИТЕЛИТЕ - за които ти работиш и които не те понасят. Виждаш ли, ученици са готови ясно да застанат зад думите и мнението с и да влязат в съда, само и само да не им преподаваш. Това са най-добрите класове в училището.

Не искаш да схванеш че си некадърен и търсиш причините в другите с лесното оправдание, че един директор може да върти всички институции, които следят и оценяват работата му, за да те уволни. Това вече е много сериозна патология и надявам се съда да го отчете и адвоката на училището да не е някой смотаняк, защото само смотаняк може да изгуби делото срещу теб. Ти си некадърник и умопобъркан в най-чист вид!


Знам че сега ще почнеш да ме обиждаш, защото се чувстваш заплашен. Аз въпреки това ти пожелавам да бъдеш здрав, щото от всичко което пишеш щастлив не си, а и скоро няма да бъдеш. Бъди здрав и с повече мир в себе си. Щото думите от много време са изгубили тежест, за жалост (постоянни обиди и неадекватната позиция, карат някои твои идеи, макар и добри, да изглеждат и да се приемат несериозно ---- най-жалкото е, че за толкова години като "философ" не си ги научил тези неща).

С уважение, един анонимен зложелател.

ПС. И не искай да се разкривам, защото си ми дал право на избор в блога си, нали зачиташ свободата на избор или тази свобода се отнася само за теб?

Ангел Грънчаров каза...

Не, глупости, не се чувствам "заплашен", как да мога да се чувствам заплашен когато някой се изказва толкова глупаво в защита на някаква си там директорка?! И влага толкова низък патос, че повече не може да бъде. Няма какво да те обиждам, ти сам си се обиждаш, позволявайки си да лъжеш така безобразно. Ето, погледни колко струват твоите изцяло голословни твърдения.

Всяко твое изречение е лъжа. Сложните изречения пък съдържат по няколко лъжи, колкото са простите съставящи ги изречения. Давам пример:

Ето едно голямо съставно изречение, състоящо се от две прости изречения или твърдения:

"Всички проверки са в следствие на жалби от учениците, проверките не са заради директора."

Не е истина, че всички проверки са вследствие на жалби от учениците; огромната част от проверките са вследствие на мои жалби срещу неправомерни злоумишлени действия на директора. Прочее, освен от мен, този същия директор вече е осъден и от инж. Калин Христов, който, по постановлението на съда, е уволнен пак "преднамерено и злоумишлено от директора", сиреч, директорката, като си набележи някой за "отстрелване", го отстрелва без да й мигне окото. Тъй че и втората част на твърдението ти, именно

"... проверките не са заради директора."

е лъжа, по-голямата част от проверките са заради директора.

Я да видим как стоят нещата с второто ти изречение:


"Ако смяташ, че директор може да влияе на родителите и да ги подкокоросва да застават за жалби, само защото някой си администратор иска да уволни няколко, значи наистина с луд."

Не смятам това. Директор не може да влияе на родителиТЕ, но може да влияе на неколцина родителки (общо три-четири), които бяха най-активни в атаките срещу мен. Огромната част от родителите, естествено, не се поддаде на инсинуациите на директорката. Но и никой не застана в моя защита по една простичка причина: все пак тия хора искат децата им да завършат образованието си, което няма как да стане ако детето им стане прицел на директорката. Тъй че квалификацията ти за моя психичен статус (че съм бил, видите ли, "луд", увисва във въздуха. Прочее, тя много се родее, направо съвпада със същата квалификация, която директорката си позволи по мой адрес и то в официален документ; съдебното дело за клевета ще бъде след две седмици, може да дойдеш да наблюдаваш как ще се развие. Ако пък зад фриволните ти твърдения стои самата директорка, бих желал да я известя, че би могла да развие и аргументира тезата си за моя психичен статус в съда, независимо от това, че "диагнозата" й вече беше отхвърлена от специализираните органи, които имат правата да се произнасят по този въпрос.

Същото мога да кажа и за следващото ти изречение, то също о пълна глупост:

Ако смята, че причината за твоето уволнение е единствено директора, значи си изключително сбъркан и определено трябва да потърсиш помощ."

Ако някой има нужда от психиатрична помощ, щом си позволява да се излага по тоя начин, сиреч, така тъпо, би могъл да се възползва. Аз самият мога да ти окажа психологическа консултация, няма проблеми, толкова сбъркано, извратено, лъжливо "мислене" като твоето рядко се среща. Да те известя: мисленето е изобретено за да ни води към истината, а не да служи на лъжата.

Ангел Грънчаров каза...

Я да видим какво е положението с другите твърдения в твоя анонимен панегирик; ето:

От няколко места те определят за некадърен - експерта, махат ти защитата, учителският персонал на училището, УЧЕНИЦИТЕ, РОДИТЕЛИТЕ - за които ти работиш и които не те понасят. Виждаш ли, ученици са готови ясно да застанат зад думите и мнението с и да влязат в съда, само и само да не им преподаваш. Това са най-добрите класове в училището.

Заставаш, драги анонимнико, в защита на тезата на директорката (а дали не си ти самата директорка, щото тя също като теб има обичая да се изказва предимно анонимно?!), но поне да се беше постарал да го правиш що-годе убедително, а не с такива нескопосани твърдения. Пак всички части на изречението ти са лъжи, и то съвсем дебелашки:

От няколко места те определят за некадърен - експерта, махат ти защитата, учителският персонал на училището, УЧЕНИЦИТЕ, РОДИТЕЛИТЕ - за които ти работиш и които не те понасят.

Само смешни лъжи, що поне не се постара да кажеш нещо смислено? Експертът не е посмял да ме определи като "некадърен", това сега се мержелее в твоето жадно за реванш съзнание. Даже директорката не посмя да впише тия думи в своята смехотворна заповед за уволнение, тя от 100 дерета води вода за да "докаже" една такава теза, но думата не посмя да употреби. Щото е тъпо да се твърди това, че съм "некадърен". Но ето тук някой си е излял душата, кой ли е той? :-)

Твърдението "махат ти защитата" не го разбрах, нещо е дотам глупаво, че не отговоря на никаква реалност.

В останалата си част твърдението, че ме определяли като "некадърен" и ... учителският персонал на училището, УЧЕНИЦИТЕ, РОДИТЕЛИТЕ - за които ти работиш и които не те понасят. са пълни глупости. Не е истина, разбира се, чу целият учителски персонал ме бил определил като некадърен, нито че всички до един ученици, нито още по-малко пък всички до един родители, нали вече се разбрахме, че такова чудо, колкото и да ти се иска, не може да стане. Смесването на желаното с действителното е признак за психична деформация. Май друг има помощ от психолог най-малкото, не аз.

Да продължавам ли натам в тия изсмукани от пръстите твърдения? Май вече няма смисъл, всичкото нататък е пак същото, все лъжи, лъжа до лъжа, нищо друго няма освен лъжи. Човече, не е хубаво да се лъже чак толкова, знам, че ме мразиш, знам даже и защо ме мразиш толкова, но като лъжеш чак толкова по мой адрес, нищо не можеш да постигнеш. Просто се излагаш само. И ти сам го знаеш това, по причина именно на него се и криеш така малодушно, мижитурко подла.

Загрижил си се за това адвоката на училището да бил талантлив, щото само ако бил некадърен, щял бил да загуби делото. Аз пък ще ти кажа нещо, което се подразбира, но за него няма как да се сетиш: истината не се нуждае от адвокати. Ето, аз спечелих първото си дело срещу директорката съвсем сам, без никакъв адвокат, и то на трите инстанции, даже във Върховния касационен съд! Това нещичко трябва да ти показва. Разчитай на "кадърни адвокати", но и колкото да са кадърни адвокатите, лъжите няма как да бъдат възприети от съда, там се цени само истината. Тия неща са ясни за хората с неизвратена психика. Но да ти ги кажа все пак, та може нещичко да ти просветне.

Ангел Грънчаров каза...

Но хайде, да почета и последното ти твърдение, което освен логически кусури, именно че е лъжливо, има и нравствени такива, именно, от него лъха на много лицемерие; постарал си се, дето се казва, ди си вложиш душата в него, е, да те почета все пак; ето го туй феноменално изречение, доста си си изпотил над него, предполагам:

Знам че сега ще почнеш да ме обиждаш, защото се чувстваш заплашен. Аз въпреки това ти пожелавам да бъдеш здрав, щото от всичко което пишеш щастлив не си, а и скоро няма да бъдеш. Бъди здрав и с повече мир в себе си. Щото думите от много време са изгубили тежест, за жалост (постоянни обиди и неадекватната позиция, карат някои твои идеи, макар и добри, да изглеждат и да се приемат несериозно ---- най-жалкото е, че за толкова години като "философ" не си ги научил тези неща).

Май не се налага коментар, човекът с неизвратена душа всичко усеща сам. "Заплашен" съм се бил чувствал, но ми желаеш... "щастие", но ако продължа да пиша, нямало да съм се бил почувствал скоро щастлив! :-) Аз пък и сега съм щастлив, щото човек, като се бори за истината, за своите права да бъде свободна личност и пр., се чувства изключително щастлив и ентусиазиран. Това обаче няма как да го почувстваш, щото при теб явно всичко изглежда тъкмо наопаки на реалното. Май нещастникът си ти, а? :-) Наистина, не може човек да бъде щастлив при положение, че душата му е така лъжлива, храни се само с лъжи. Щастливи са душите, които се хранят с истината, с доброто, с красотата, ей с такива неща, които за теб не съществуват. Да спирам, че взе да ми става мъчно за теб, за малко ми остава да се разплача. Голям нещастник си, нали? Горко ти: как изобщо можеш да живееш с толкова много лъжи, с толкова много злоба?

"Обиждал" съм бил, видиш ли докъде си я докарал: човек ти казва как стои истината, на теб това ти звучи... "обидно"! Сфащаш ли сега пълната битийна неадекватност, в която пребиваваш? Ти воюваш с истината, сиреч, няма как да почувстваш някога мир в душата си. Аз обаче имам тоя мир, което ми дава едно неописуемо душевно спокойствие. Аз не заради себе си пиша всеки ден, а за да помагам на другите, в това число и на такива като теб, дето съзнанието им е изцяло изкривено, дето живеят в ужасен раздор с реалността. Е, който иска, да се възползва. А другите, такива като теб, изпадат всеки ден в тих бяс като четат моите писания. Ти ги нарече "писаници". Май имаш и незадоволени писателски амбиции, я сега кажи, да видим, познах ли? Гледам стараеш се в писането, ама проблемът ти е, че скверната душа не може да пише нищо друго освен пак скверности. Там ти е проблемът. Колкото и да се стараеш нищо свястно няма да напишеш. Първо се погрижи обаче за спасяването на душата си. Много мога да ти помогна в това отношение. Ето, обърнах ти внимание тази сутрин. Това е голям жест от моя страна към теб, оценяваш ли го? Не крия, много ми е интересна реакцията ти. Аз, виждаш, съм крайно диалогичен и добронамерен човек. На тия неща ме е научила философията. Аз съм доста напреднал в тази област. Положително не съм какъвто ти се иска да бъда, именно "пълен некадърник". И ти това прекрасно го знаеш. Но просто не искаш да го признаеш. И затова защищаваш обречени каузи.

Нарекъл си се сам "анонимен зложелател". :-) Точно си се охарактеризирал, браво, признанието е голям умствен и дори нравствен напредък. ти ли ми писа ония същите плюнки в другия ми блог в последно време, които още не намирам време да публикувам? Хей, човече, много си зле, вземи се в ръце, опитай се неща да промениш, така не се живее! Най-искрено ти го казвам, с цялата доброжелателност, на която съм способен. Аз освен свободолюбив човек съм също така и крайно човеколюбив. Те тия двете неща си вървят ръка за ръка. Неразделни са. Ето, научи доста неща от мен. "Пълен некадърник" ли съм в ученето, в преподаването, а, кажи де?! Ама честно, опитай, не е толкова трудно човек да е честен!

Бъди здрав!

Ангел Грънчаров каза...

Бъди здрав(а)!

С най-искрено състрадание: Ангел Грънчаров