Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 3 април 2015 г.

Предаването "На Агората..." от 2 април, темата е: "Заслужава ли си човек да си продаде душата и съвестта за пари?"



Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), , 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

8 коментара:

Анонимен каза...

Душа не съществува, тъй че въпросът ви е меко казано тъповат.

Анонимен каза...

Душа не съществува, тъй че въпросът ви е меко казано тъповат.

Анонимен каза...

Некyлкy нищà - не ми yтгyвòри защо немаш и един руски приятел след толко студентски години там, ти темерут ли си невнятен ??... Типичното байганьовче се крие кат види дебел въпрос, ето те и теб, мижитурка ли си или философ?...

Посли за путèтата и курèтата ни моиш да вадиш нафталинини снимки за неква въображаема древност y твойто съзнание само, ОК?... Баба ми и дедо ми ги беше срам да кажат нещо неприлично дори, но ти си син на чалгата, о Содоме Гоморски Крайморски руский мой... Паметника на кура така и не ми каза още ли е във Варна, що те е срам да питаш кат си отвòрко, а??... Путьо смотан...

И защо дебелата ти глава не иска да разбере руската независимост - дано си я запазят между другото, че на теб един турски шут ти стига и ще запееш на турски, но това е велика страна, ОК?... Не бе, не говоря за Турция... Аман чоджум, аман, толкy труднy разбираш пyнекyга илиминтарни нища...

Чи как ни си ръзбрал тва там у Русия кой кой е, ама си ми задръстен, дорогой мой Ангелюшинка...

На ти видео да се освестиш, бълхарче смахмузено пyтомствинy yт турците и ни ръзбрало квой туй низависимyc, УК?...

https://www.youtube.com/watch?v=mwDj8xwsJ2U&spfreload=10

А. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Първо, не си ми никакъв, че да ти отговарям на въпросите. Второ, човек, който нема капка достойнство да каже две добри думи за рождения ми ден, а се кри като мижитурка, не заслужава да разговарям с него. Трето, на въпроси, на които съм отговарял някъде из книгите си или из писанията си в блога, повече не отговарям. Чети книгите ми, търси, информирай се, като те мързи да четеш, това не значи, че аз пък ще ти отговарям на въпросите, мързел неден. Четвърто и пето, с хора, които се държат като мерзавци, показали са безкултурие и нахалство, та с такива именно хора изобщо не ща да разговарям, доста трябва да се променят, че някога изобщо да станат достойни да разговарят с мене. Шесто, с руски подлоги, страдащи от тъпотията на тъй наглия руски кагебизъм, изобщо не ща да разговарям, ако ще да се представят че живеят на Луната, не в Австралия, примерно...

Анонимен каза...

Ти така и не разбра - объркани западняци идват в BG, те търсят новото, това е европейския дух, той е немирен...

Но кво намира?...Има западни глупаци под слънцето и ето ги в BG, хи-хи... А смахмузеното антивременно BG племе се радва, прости им Господи...

Нека, те там ще научат гледната точка на робството, това е полезно за свободните им души...

Нещастници кацнали в най-робската страна на света...

Но аз съм друг вид западняк и ще ида в Русия след няколко години още - харесва ми независимостта им, която ще прославям, опрян на западните долари, хи-хи...

Лицемерен и лъжлив е тоя свят, о АIG мой древногръцкий, но нима го знайш ти туй, о молодец мой?...

http://www.btv.bg/video/shows/tazi-nedelia/video-sabota/avstraliec-zazhivja-v-manastir-kraj-lovech.html

Тва видео е в нета, намери начин да го гледаш, ОК?...

Ако не моеш ще ти дам линк, аман ефенди от тебе, аман...



A. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Още сега иди в Русия, що чакаш да станеш пенсионер?! Никаква "руска независимост" няма в Русия, има само ужасно руско имперско тъпоглавие и инат. Или в Северна Корея иди. Де гиди тъпи кагебистки мерзавецо...

Анонимен каза...

13,85 MB

KOHE.mp3 MP3
Изтегли
9,14 MB
Tpи танк
иста.mp3 MP3
Изтегли

Таa песен (RU tanks) ме сèти нещо, тя ако е правена 1938 от CCCP промити мозъци, не е моя работа, но сега е 2015 и как звучи, а !

Евалла руснаци, дерзайте ! (рускa дума)...

“И летели нàзем самураи под напора стали и огня”...

Ммм, това ми харесва, да не споменавам US-Дебелото момче което изтри Nagasaki, това е подхода с теа, вервай ми...

http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_Man

Ти виждал ли си японец у живòто си недъгав турски ?...

P.S. Tè cà Висоцки за настоение, ОК?...

Ма той на колко умрè, не мислиш ли че с теб сме дълголетници спрямо него, а?... Ех AIG, глупав си ми ти, мноо, мноо... Не вменяваш бе, ачигьоз (açıkgöz) = умен, отракан !

A. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

За Висоцки кагебистки мижитурки като теб немате изобщо право да говорите: той беше антикомунист и европеец, беше личност с европейско съзнание и свободолюбец, сиреч, беше антируснак, разбра ли, нещастно и нагло рублофилско говедо...