Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 4 март 2008 г.

Първи опит за създаването на нещо като радиоблог

Ето сега ще опитам да създам нещо като радиоблог, или като собствено радио. Ако експериментът потръгне, ще го затвърдя. Не защото писането не ми допада - обичам да пиша и да чета - ами защото, както на мен ми се струва, говоренето има ред предимства: например това, че можеш да си вършиш някаква друга работа и същевременно да слушаш. Отдавна ми се искаше да направя нещо в тази насока, ето сега ще опитам.

Имам един запис на мое изказване в едно дискусионно студио на Българското радио, програма "Христо Ботев", в което участвах в първите часове на 3 март. Ако някой иска да го чуе, това може да стане като натисне на тази връзка. Дано се получи. Темата, по която разговаряме, е какво за нас, българите, е свободата. Ще се надявам да ви е интересно.

А ето сега едно друго файлче, в което аз разговарям с млади хора на една такава тема: "Как възприемате факта, че България е част от Европейския съюз, а пък вие семите сте пълноправни негови граждани?". На места в този запис страстите в спора се разгорещяват, но това е нормално, ако не се спори със страст, а с безразличие, по-добре е да не се спори. Записът тук е малко по-дълъг, цели 40 минути е, но който иска, може да го чуе, та да разбере как мислят младите хора у нас - те, впрочем, са изключително интересни. И искат да бъдат чути, само че за съжаление никой като че ли не иска да чуе гласа им.

Дано експериментът се получи. Все още не съм много наясно за друг, по-добър начин за слагане на звуков файл. Ако някой знае, ще му бъда безкрайно благодарен ако ме научи. Засега изобретих някакъв си мой начин, дано проработи...

Желая ви успешна и приятна седмица!

(Забележка: тези записи могат да се слушат оттук нататък в разстояние 120 часа. Като мине това време файловете вече няма да могат да се теглят. Ето този проблем трябва да бъде решен. Ще се надявам някой да ми помогне да го реша. За което ще черпя.)

5 коментара:

man0l каза...

Не е революционно откритие, нарича се подкаст - http://odeo.com в този сайт можеш да си създадеш такова нещо и мисля че има плеър за вграждане в сайт :) Успех!

Ангел Грънчаров каза...

Благодаря много за инфармацията, бързам да проуча въпроса... не съм казал че съм открил нещо, просто опитвам това-онова без никакви особени претенции :-)

Ангел Грънчаров каза...

��� � ����� ���� ��� � � � ����� �������� ������������ � � � �������� ��� ������������ � ����� � � ����� ���� �� - � ��������...

Ангел Грънчаров каза...

И какво стана сега?! Не се чете...

Ангел Грънчаров каза...

Сега пък се чете :-(